Gå til innhold

Sjekke opp menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvordan liker menn mellom 29-40 å bli sjekket opp? (Ikke Tinder eller nett-dating; vil gjerne vite hvordan menn liker å bli flørtet med i virkeligheten!).

Har vært ute av spill en stund nå men merker at det er dags for å komme seg ut og kanskje møte en. Synes tanken på å finne en kjekk fyr selv og sjekke han opp virker litt interessant :) 

Hvordan hadde du reagert hvis jeg så på deg på butikken og smilte litt, kanskje sagt hei? Hadde det blitt for mye?

Anonymkode: ca4e0...e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden vi er fra Norge, så er jo hei for mye. Folk generelt er så skye og folkevonde, selv ute i naturen der normen er at alle hilser på alle så er noen fortsatt skye og vil ikke hilse.

Men for å ikke kødde alt for mye, joda et hei fungerer bra, hva du følger opp med er jo opp til deg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ardenus skrev:

Vel, siden vi er fra Norge, så er jo hei for mye. Folk generelt er så skye og folkevonde, selv ute i naturen der normen er at alle hilser på alle så er noen fortsatt skye og vil ikke hilse.

Men for å ikke kødde alt for mye, joda et hei fungerer bra, hva du følger opp med er jo opp til deg.

Er sjenert, men opplever som regel at mennesker får god kontakt med meg så jeg er ikke så redd for selveste kommunikasjonsbiten, mest redd for å virke skremmende. Gjør ingenting om han hadde blitt litt brydd eller overrasket, skjønner meg godt på slike reaksjoner :P 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er sjenert, men opplever som regel at mennesker får god kontakt med meg så jeg er ikke så redd for selveste kommunikasjonsbiten, mest redd for å virke skremmende. Gjør ingenting om han hadde blitt litt brydd eller overrasket, skjønner meg godt på slike reaksjoner :P 

Personlig så hadde jeg blitt glad for å blitt sjekket opp, bare gøy uansett hvordan det ender opp. Du har jo egentlig ikke noe å tape. :)

Skrevet

Om du "bare" hadde smilt til meg så hadde jeg smilt tilbake, men ikke gjort noe videre. Du må nok si noe for at jeg skal skjønne at du vil ta kontakt, men det er jo meg da. Jeg har ingenting imot å møte folk på den måten. 

Skrevet

Tror de fleste menn hadde vært litt i sjokk. Den logiske hjernen hadde gått i overload for å finne ut hva denne damen som sier "hei" ønsker. Trenger hun hjelp?  Har hun et spørsmål? Leter hun etter noe? . Tror nok mange ikke hadde fått med seg "flørten" heller bare fordi det er så uvanlig, og fordi vi generelt kan være ganske ukalibrert på å forstå ting som blir sagt "mellom linjene".

Men for all del, alle hadde nok vært positiv mot henne, og hyggelig, og glad for det hele hvis de hadde forstått at det var sjekking!

• Liker 2
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Summers
Skrevet

Eksempel:  Hei, jeg pleier vanligvis ikke å gjøre dette, men, har du lyst til å ta en kaffe med meg en dag?, jeg heter XXX forresten" *smil*

?

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel:  Hei, jeg pleier vanligvis ikke å gjøre dette, men, har du lyst til å ta en kaffe med meg en dag?, jeg heter XXX forresten" *smil*

?

Ts

Kutt ut denne. Den kan virke mot sin hensikt :P 

Anonymkode: 3da19...873

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Ts

Hvis jeg ikke hadde vært singel hadde jeg smilt og tatt det som et kompliment.

Hvis jeg var singel og du er pen og hyggelig, hadde sjansen vært stor for at du hadde fått meg på kroken med det samme 

Anonymkode: 16a78...002

Skrevet

Jeg for min del hadde blitt veldig glad for et smil på butikken, og hvis du takler kleinheten av å eventuelt bli avvist, så er det bare å kjøre på. For mannfolk flest er det en sjeldenhet å bli direkte sjekket opp, så det tror jeg alle menn vil ta med et smil. Det kan dog være greit å avklare stemningen litt med å "gå deg på" vedkommende flere ganger i butikken for å undersøke om smilet gjentar seg før du gjør noe fremstøt. Da blir det ikke så overraskende for ham. Motsatt er det mye verre. Å se en mann gå bort til ei fremmed dame i butikken for å si noe forsøksvis morsomt - det er noe av det mer ubehagelige jeg kan se på.

Skrevet

Må si jeg liker best å sjekke opp selv, men det er jo bare hyggelig når noen viser interesse. Mange damer (sikkert mange menn og da)  er ganske dårlig på å sjekke, så det kan fort  bli litt kleint, spesielt på matbutikken. Man bør være god på small talk for å få det til, og det er jo ofte mangelvare i Norge.

Skrevet

Jeg var med en venninne på cafe tidligere i dag, hvor det kom en fyr som var kjekk inn og stilte seg i disken. Han sto lenge å så på menyen, og da gikk jeg bort til han og sa hei!

Holdt på å dø innvendig, men ga han nummeret mitt og fikk en sms med nummeret hans like etterpå :D

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var med en venninne på cafe tidligere i dag, hvor det kom en fyr som var kjekk inn og stilte seg i disken. Han sto lenge å så på menyen, og da gikk jeg bort til han og sa hei!

Holdt på å dø innvendig, men ga han nummeret mitt og fikk en sms med nummeret hans like etterpå :D

tøft gjort da!

Gjest Psychonaut
Skrevet

Det er alltid et ego-boost for menn å bli sjekket opp av damer, så sjansen er veldig stor for at dere får positiv respons. En vennlig respons, om ikke annet. Men dere børe allikevel være klar over hvilket inntrykk dere gir ved å gjøre det. Inntrykket dere gir er nemlig at dere er "easy pickings", noe som er topp dersom dere bare er ute etter et FF-forhold, men litt mer problematisk om dere er ute etter kjæreste. En kjæreste skal man nemlig måtte jobbe litt for å "vinne", og er ikke noe som bare dumper ned i fanget på en. Selvsagt kan en fuck friend gå over til å bli en kjæreste, det er ingen umulighet etter hvert som man finner tonen, men vit at dere starter som "fuck friend materiale" når det er dere som står for sjekkinga, ikke som "kjæreste materiale".

Skrevet
36 minutter siden, Psychonaut skrev:

Det er alltid et ego-boost for menn å bli sjekket opp av damer, så sjansen er veldig stor for at dere får positiv respons. En vennlig respons, om ikke annet. Men dere børe allikevel være klar over hvilket inntrykk dere gir ved å gjøre det. Inntrykket dere gir er nemlig at dere er "easy pickings", noe som er topp dersom dere bare er ute etter et FF-forhold, men litt mer problematisk om dere er ute etter kjæreste. En kjæreste skal man nemlig måtte jobbe litt for å "vinne", og er ikke noe som bare dumper ned i fanget på en. Selvsagt kan en fuck friend gå over til å bli en kjæreste, det er ingen umulighet etter hvert som man finner tonen, men vit at dere starter som "fuck friend materiale" når det er dere som står for sjekkinga, ikke som "kjæreste materiale".

Han virket veldig jordnær og var derfor jeg tenkte at jeg ville ta initiativ. Varmt smil, ærlig blikk, min type..Og han så jo på meg når han kom inn. - Har sendt noen sms`er nå og han synes det var veldig hyggelig, og at jeg var pen så han ble satt ut. Så jeg tror det gikk bra denne gangen! :D

Er gjerne åpen for et forhold (ikke ff). "Easy pick" er jeg heller ikke :PMen litt tidlig å si hvor dette fører, må bli kjent først! Sånne "paranoide tankesett" er jeg ikke så opptatt av ;) 

Skrevet

Stilig! :)

Anonymkode: 16a78...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...