AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Del Skrevet 28. september 2016 Hvorfor valgte dere det dyret? Har dere et som kjæledyr eller kjenner dere igjen i egenskapene til det dyret? Anonymkode: dcc67...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 28. september 2016 #2 Del Skrevet 28. september 2016 Fordi jeg liker mus, hø hø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 28. september 2016 #3 Del Skrevet 28. september 2016 Har en som kjæledyr, ja. Jeg får stadig høre at jeg ser ut som en løve når jeg akkurat har stått opp eller har vært ute i vind eller regn, så det ble henne til tross for at det egentlig er hannløver som har den samme sjarmerende sveisen som meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 29. september 2016 #4 Del Skrevet 29. september 2016 Fordi den er Puny/liten akkurat som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 29. september 2016 #5 Del Skrevet 29. september 2016 Jeg vet ikke helt, det var bare et innfall. Jeg er ikke spesielt glad i edderkopper, men jeg er ikke redd dem heller. Jeg kunne sikkert hatt noe annet, men jeg er for lat til å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. april #6 Del Skrevet 27. april Jeg er en grisegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. april #7 Del Skrevet 27. april Fordi jeg elsker katter og syns den katteavataren min er supersøt og kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april #8 Del Skrevet 28. april linsejesus skrev (På 28.9.2016 den 22.41): Fordi jeg liker mus, hø hø. Mikke sin? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april #9 Del Skrevet 28. april jukkapalme skrev (16 timer siden): Fordi jeg elsker katter og syns den katteavataren min er supersøt og kul Jeg foretrekker denne katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå