AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Etter åtte år er det slutt mellom meg og min samboer. I snart fire år har jeg hatt en nokså nær, mannlig venn som jeg har delt mye med. Har også vært åpen om problemene i forholdet. Denne vennen har aldri prøvd seg på meg. Likevel mener jeg å kunne se på kroppsspråk at ham virker interessert. Når vi er ute og tar en pils, lener han seg ofte godt over bordet, mot meg. For eksempel. Og han sier aldri nei til dateaktige aktiviteter som kino, konsert, middag, opera ++. Jeg er interessert i denne vennen. Det har jeg vært lenge. Nå lurer jeg på om tiden er inne for å prøve meg. Eller bør jeg vente til han eventuelt gjør det? Er jeg dum som tror han er interessert? Synspunkt? Anonymkode: 32de4...c38
Gjest Lovecraft Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Det gjør vel ingenting å prøve Er han din venn så vil han ta det med knusende ro uansett hvordan det går
Neket Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Jeg tror jeg ville sagt noe sånt som "Nå som jeg endelig er fri og frank, har det noe for seg å prøve meg på deg?" Og tatt det derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Inviter hjem på middag og pass på å ha nok drikke og vips hopper dere til sengs sammen. Da merker du fort om det er litt sånn "shit dette var tabbe - la oss bare fortsette som venner" eller så blir det mer og da er det i boks. Det gjorde jeg med en mannlig god venn jeg hadde hengt med hele tiden i flere år. Det er noe med å bryte ut av venneforholdet og det krever en liten push. Begge må ut av vennebobla og det er like skummelt for begge parter. Skjer det i fylla og det blir kleint, så kan dere skylde på fylla og le av det etterpå. Anonymkode: f44f4...ad4
Gjest O.G. Skrevet 29. september 2016 #5 Skrevet 29. september 2016 Legge an på en venn.... Høres veldig creepy ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå