Gå til innhold

The 5 percent community

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke, jeg er da ikke helt dum.

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe, er tydligvis 80 000 nordmenn som er akkurat så dumme. :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

:hoho: easy come easy go!!!

til alle dere som ble lurt:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

hvor DUM går det an å bli!?!?!!!

Skrevet

Ja, det er helt ufattelig. :roll:

Gjest Ninakanin
Skrevet

et pyramidespill som baserer seg på "luft"-aksjer, og plutselig har hele greia krasja og 70.000-80.000 nordmenn har mistet milliarder av kroner!!!

moahaha :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

80 000 nordmenn har tapt masse penger fordi pyramidespillet T5PC har gått konkurs. :)

Skrevet

Så Tabloid i stad - når folk er så dumme at de pantsetter huset for å investere i oppspinn som t5pc, fortjener de nesten å gå på snørra...

Skrevet

WGI følger snart etter. Samme driten.

For at man skal tjene penger, så må det skje en reell VERDISKAPNING i et selskap. Skremmende at ikke folk vet det. Da vi var barn, så lekte vi butikk med lekepenger. De fleste av oss ga seg heldigvis med det i voksen alder, mens andre drar med seg barndommens butikk inn i "nettverks-selskaper".

*ler så jeg griner av tullingene*

Skrevet

Er helt enig i at folk må være tjukke i huet for å sette penger i noe sånt, men det har en annen side også. Disse folka som gang på gang skaffer seg et fett levebrød av å "lure" folk til å investere i det store intet - de stikke av med utbyttet - slås konkurs - og på'n igjen! ER ikke DET umoralsk da? Eksisterer ikke noe sånt som foretningsmoral? Jeg kjenner til en disse gutta boys. Han har gjort dette gang på gang, og slipper alltid unna med det. Ikke rart han ikke liker å snakke om "jobben" sin...

Ambi

:smoke:

Skrevet

*ler så jeg griner av tullingene*

Synes egentlig ikke det er noe å le av at folk lures og blir gjeldsslaver.

Gjest Ninakanin
Skrevet

man ler jo ikke av dem i så måte, vi ler vel heller fordi det er så tragisk at det blir tåpelig. det er trist at folk ikke vet bedre...

Skrevet

Synes egentlig ikke det er noe å le av at folk lures og blir gjeldsslaver.

Skrevet

Holdt på å bli kapret til dette, men så sammenligningen med andre pyramidespill. Sa ifra til de som prøvde å verve meg, men de var overbevist på at dette var lyset og hadde de største planene. Hadde de ikke lovet gull og grønne skoger, samt nok penger til å kjøpe Sverige, hadde jeg kanskje gått 5 på, men når de kjører samme taktikk som med hvert eneste pyramidespill begynner jeg å bli mistenkelig iallefall..

Skrevet

:ler:

Medienes oppslag er forhåpentlig ikke ment som en opfordring til å felle tårer i medlidenhet.

Hvis jeg skal gråte over noen så prioriterer jeg andre grupperinger en en bunch med hjernedøde, grådige idioter.

Skrevet

Artikkel fra iMarkedet.

Her retter de flengende kritikk mot journalister som har skrevet godord om "produktet". Det er ikke rart folk blir lurt...

Den beste var egentlig BB-Thor. 350 000 i tap.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er bare ikke mulig å synes synd på noen som

taper penger på et slikt opplegg. Det er vel det

samme segmentet av befolkningen som føler seg

fristet av Nigeriabrev og andre herligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...