Gå til innhold

Etter 3 runder med prøverør- Slutt mellom oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det slutt og han har flyttet ut. Her sitter jeg i sorg og føler verden raser under meg. Slutt på forholdet, kjærligheten og drømmen om å bli mor igjen. Vi prøvde å bli gravide, 3 ganger med prøverør....det var kanskje aldri meningen. :(

Anonymkode: ec252...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars deg. Vet ikke hva jeg skal si. Er det prøvingen som har tatt knekken på forholdet? Kanskje dere bare trenger en liten pause😕 Uansett alt blir bedre med tidem❤️

Anonymkode: ee1de...fae

Gjest morhjertegod
Skrevet

Prøverørs perioden er knall tøff, føler med dere. Vi fikk tvillinger på første forsøk, men så røk ekteskapet tre år senere. Man skal ha et ganske sterkt forhold for å komme seg gjennom hormoner, skuffelser og knuste drømmer. Om det er meningen, så kan det jo hende dere finner tilbake til hverandre, om ikke så hadde det kanskje ryket uansett , med eller uten barn. Trøsteklem:hug:

Skrevet

Huff! Føler med deg ❤️

Anonymkode: 8233c...393

Skrevet

:hjerte:

Anonymkode: 38bba...96e

Skrevet

Det var av andre årsaker dessverre. Og nå har vi til og med fått innvilget offentlig forsøk. Bruddet er veldig tungt for meg og prøver nå å finne en måte å gå videre på. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var av andre årsaker dessverre. Og nå har vi til og med fått innvilget offentlig forsøk. Bruddet er veldig tungt for meg og prøver nå å finne en måte å gå videre på. 

Shit..betyr det at du mister muligheten til nye forsøk også? Hvis..virkelig trist.

Anonymkode: ec394...fcb

Skrevet

Det var andre årsaker (som var såpass alvorlig!?) at det førte til brudd?? Hvorfor prøvde dere å få barn midt oppi det??

For å være totalt ærlig er kanskje dette til det beste for alle. Både deg, han og barna. 

Anonymkode: 6084b...a55

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...