Celius89 Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Når fikk du positiv EL etter SA? Jeg begynte å blø 17 september. I går fikk jeg negativ clearblue digital ELtest. Idag ble det blinkende smilefjes (=høy fertilitet). Tok en graviditetstest for å sjekke om den fortsatt var positiv. Det var den ikke. Jeg har vanligvis lang syklus på 31-36 dager. Så whaat.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Etter mine (tidlige) SA'er har jeg fått EL til ventet tid i syklus(Regner da SA som første dag i mens). Vil si syklsdag 14 det da for min del. Etter MA i uke 11, fikk jeg eggløsning bare 11 dager etter aborten(medisinsk) Anonymkode: b25e2...982
Celius89 Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2016 Takk for svar Nå har jeg fått positiv test på dag nr 5. Bruker den digitale med dobbel hormon indikator. Venter fortsatt på det fjeset som betyr maksimal. Har fått blinkene smilefjes hver dag. Men har ingen eggløsningssmerter slik jeg bruker og heller ingen slim på papiret slik jeg bruker.
Gjest Nematocera Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Tipper du får max fertilitet på monitoren et sted mellom nå og torsdag.
Celius89 Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2016 Nå har jeg testet hver dag i 10 dager. Fått 9 blinkende fjes.. Skjønner ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå