kaleidoskop Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Vi skal få oss litt hjelp til husvasken i leiligheten. Har fått noen tilbud fra flere personer. Ei av dem mente hun kom til å bruke 2.5 timer på en 60 kvm stor leilighet. Noe jeg synes hørtes mye ut når vi ba om støvtørking, vask av gulv og bad som grunngreia. Men det er kanskje så lang tid det tar? Derfor lurer jeg bare på hvor lang tid deres bruker og hvor stor leiligheten er.
Gjest Enhorning Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Leiligheten min er på cirka 18-20 kvm og jeg bruker 3-4 timer på å rengjøre hele, både gulv, støvtørking og vasking av hele badet. Så er jeg ganske treig og ikke trent opp i å vaske da. Synes 2.5 timer høres greit ut, skulle gjerne vært like rask selv. Hadde hun vasket 60 kvm på 1 time og gjort en grundig og god jobb hadde jeg blitt veldig, veldig overrasket.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Om det høres greit ut eller ikke kommer helt an på hvordan leiligheten er. Om det er mye pynteting, duker og diverse småmøbler så tar det lenger tid. Kanskje vanskehjelpen la på litt tid for å ta høyde for at deres leilighet kanskje var sånn? Anonymkode: e97c2...f82
kaleidoskop Skrevet 28. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2016 Hmmm, kanskje bare vi som ikke vasker så nøye til vanlig Så greit å få litt hjelp på det....
Gjest CKT Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 24 minutter siden, kaleidoskop skrev: Vi skal få oss litt hjelp til husvasken i leiligheten. Har fått noen tilbud fra flere personer. Ei av dem mente hun kom til å bruke 2.5 timer på en 60 kvm stor leilighet. Noe jeg synes hørtes mye ut når vi ba om støvtørking, vask av gulv og bad som grunngreia. Men det er kanskje så lang tid det tar? Derfor lurer jeg bare på hvor lang tid deres bruker og hvor stor leiligheten er. Skal man være grundig. Så vil jeg si det er en grei tid.
kaleidoskop Skrevet 28. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det høres greit ut eller ikke kommer helt an på hvordan leiligheten er. Om det er mye pynteting, duker og diverse småmøbler så tar det lenger tid. Kanskje vanskehjelpen la på litt tid for å ta høyde for at deres leilighet kanskje var sånn? Anonymkode: e97c2...f82 Den er fortsatt på 60 kvm Vi har lite nips. Det står det også i beksrivelsen. At det er støvtørking av stort sett rene flater. Og på badet ser jeg jo for meg at do, vask, speil og gulv blir vasket, ikke veggene. Det tar man et par ganger i året. Men mulig det tar så lang tid om man er flink og nøye
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Eg syns det hørte litt mykje ut, men samtidig tok ho kanskje litt i for å unngå å gå på ein smell andre vegen. Her vaskar reinhaldaren 2 bad, 2 stover, kjøkken, gang og trapp, og brukar 2-2,5 timar annankvar veke. Huset vårt er kring 180 kvm, men det er berre omlag 100 kvm av det ho vaskar. Anonymkode: b4674...d72
Dricka Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 Hvis hun i det hele tatt skal tjene noe på å vaske hos dere så må det jo nesten være såpass som 2,5 timer. Hvis hun er flink og grundig så hadde jeg syntes det var greit. Hadde prøvetid vært noe? Et par vask også se hvor lang tid hun faktisk bruker.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Hos meg bruker de ca 2,5 time når de kun støvsuger/vasker gulv, tørket støv og tar badet. 120kvm. Bruker jo lengre tid når jeg ber om vask inni skap osv. Anonymkode: 84e86...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå