vinterbrud 010203 Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 Jeg vet at dette har vært oppe før, men da jeg gikk tilbake for å se svarene var det faktisk ingen som visste. Noen som vet nå? Jeg er på jakt etter slike små lys som er større enn kakelys og mindre enn vanlige stearinlys. Slike noen har på juletreet/ englefigurer. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?
HMSP Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Jeg vet at rett etter jul hadde de dem iallefall på christiania glassmagasin her i oslo. I "turistbutikken" ved hjørne inngangen. Du kan jo evt. ringe dem og spørre.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 PALS i Oslo (som førøvrig har alt i selskapsutstyr/kaka til rimelige priser).
CecilieB Skrevet 23. juli 2002 #5 Skrevet 23. juli 2002 Sånne lys som nå for tiden er pop å dekorere med, i vaser med steiner osv. har de ihvertfall på TilBords. Relativt små og tynne, i all slags farger.
MicroMy Skrevet 23. juli 2002 #6 Skrevet 23. juli 2002 Sjekk ut Løiten Lys f. eks. på Strømmen. Har de det ikke, så lager de det for deg! Koz fra MicroLine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå