Gå til innhold

På fjellet med baby - hvor skal vi dra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i permisjon og skulle gjerne dratt til fjells! Baby er 5 mnd. Tips til hvor vi kan dra?

Bør være togforbindelse, grusveier hvor det passer seg med vogn og hotell for overnatting. 

Noen tips? 😊

Anonymkode: 0f2a4...2c7

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Er i permisjon og skulle gjerne dratt til fjells! Baby er 5 mnd. Tips til hvor vi kan dra?

Bør være togforbindelse, grusveier hvor det passer seg med vogn og hotell for overnatting. 

Noen tips? 😊

UPS! Glemte å skrive at vi bor i Oslo. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Noen tips? 😊

Geilo er det første som slår meg, her har du grusveier blant annet rundt Ustedalsfjorden og du har grusveier oppover mot Prestholt med mere. Her har du jo og mange forskjellige hoteller og velge mellom. I tillegg er stedet ganske stort så du har et bra sentrum med godt utvalg av butikker med mere.

Skrevet
På 28. september 2016 den 20.57, Kjetil E skrev:

Geilo er det første som slår meg, her har du grusveier blant annet rundt Ustedalsfjorden og du har grusveier oppover mot Prestholt med mere. Her har du jo og mange forskjellige hoteller og velge mellom. I tillegg er stedet ganske stort så du har et bra sentrum med godt utvalg av butikker med mere.

Tusen takk! 

Har selv tenkt på Ustaoset 😊

Ts 

• Liker 1
Skrevet

Er fint på Finse og. Gå på Rallarvegen.

Anonymkode: 5ef15...483

Skrevet

Skrevet

Anonymkode: 5ef15...483

Skrevet (endret)

Kom vist som anonym og som innlogget :) Liker meg godt på Finse. Her har vi gått Rallarvegen til Myrdal, men bare å gå deler av den er fint.

Endret av meta2
Dobbelt
Skrevet

Enig med meta2. Finse og Rallarvegen - nydelig på høsten. Og det er jo grusvei å trille på. Kan ikke tenke meg et bedre sted for trilleturer i fjellet. Og lettvint med tog fra Oslo. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...