AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Hei! Er i permisjon og skulle gjerne dratt til fjells! Baby er 5 mnd. Tips til hvor vi kan dra? Bør være togforbindelse, grusveier hvor det passer seg med vogn og hotell for overnatting. Noen tips? 😊 Anonymkode: 0f2a4...2c7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er i permisjon og skulle gjerne dratt til fjells! Baby er 5 mnd. Tips til hvor vi kan dra? Bør være togforbindelse, grusveier hvor det passer seg med vogn og hotell for overnatting. Noen tips? 😊 Anonymkode: 0f2a4...2c7 UPS! Glemte å skrive at vi bor i Oslo. Anonymkode: 0f2a4...2c7
Kjetil E Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er i permisjon og skulle gjerne dratt til fjells! Baby er 5 mnd. Tips til hvor vi kan dra? Bør være togforbindelse, grusveier hvor det passer seg med vogn og hotell for overnatting. Noen tips? 😊 Anonymkode: 0f2a4...2c7 Geilo er det første som slår meg, her har du grusveier blant annet rundt Ustedalsfjorden og du har grusveier oppover mot Prestholt med mere. Her har du jo og mange forskjellige hoteller og velge mellom. I tillegg er stedet ganske stort så du har et bra sentrum med godt utvalg av butikker med mere.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 På 28. september 2016 den 20.57, Kjetil E skrev: Geilo er det første som slår meg, her har du grusveier blant annet rundt Ustedalsfjorden og du har grusveier oppover mot Prestholt med mere. Her har du jo og mange forskjellige hoteller og velge mellom. I tillegg er stedet ganske stort så du har et bra sentrum med godt utvalg av butikker med mere. Tusen takk! Har selv tenkt på Ustaoset 😊 Ts Anonymkode: 0f2a4...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 Er fint på Finse og. Gå på Rallarvegen. Anonymkode: 5ef15...483
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Er fint på Finse og. Gå på Rallarvegen. Anonymkode: 5ef15...483
meta2 Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Kom vist som anonym og som innlogget Liker meg godt på Finse. Her har vi gått Rallarvegen til Myrdal, men bare å gå deler av den er fint. Endret 2. oktober 2016 av meta2 Dobbelt
Ferny Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 Enig med meta2. Finse og Rallarvegen - nydelig på høsten. Og det er jo grusvei å trille på. Kan ikke tenke meg et bedre sted for trilleturer i fjellet. Og lettvint med tog fra Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå