Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk meg nettopp MacBook air, men glemte helt å spørre om jeg trenger virusprogram da jeg var i butikken.. Vet noen her om jeg trenger det?

"Ny Macbruker"

Gjest morhjertegod
Skrevet
5 minutter siden, Anna =) skrev:

Hei, jeg fikk meg nettopp MacBook air, men glemte helt å spørre om jeg trenger virusprogram da jeg var i butikken.. Vet noen her om jeg trenger det?

"Ny Macbruker"

Jeg er på min andre mac book air, aldri kjøpt virusprogram utenom , aldri hatt virus.  (som jeg vet om ). Gratulerer med en super pc.

Skrevet
2 minutter siden, morhjertegod skrev:

Jeg er på min andre mac book air, aldri kjøpt virusprogram utenom , aldri hatt virus.  (som jeg vet om ). Gratulerer med en super pc.

Hvilket bruer du? :)

Skrevet

"alle" sier du ikke trenger virusprogram på Mac, men så vidt jeg forstår så finnes det malware som sikter seg inn mot Mac, men samtidig så er macbook bortimot den sikreste maskinen du kan ha og hvis du bare bedriver vanlig surfing vil du aldri få noen problemer - og antivirus gjør maskinen treig. Så det er litt hipps om happs alt etter som hvem du spør.

Jeg har valgt å instalere Avira (gratis) på min maskin.

• Liker 1
Skrevet

Det som er så fint med mac er at ingenting funker, selv ikke virusene.

Anonymkode: 1c14d...aa5

Skrevet
24 minutter siden, Agathe skrev:

"alle" sier du ikke trenger virusprogram på Mac, men så vidt jeg forstår så finnes det malware som sikter seg inn mot Mac, men samtidig så er macbook bortimot den sikreste maskinen du kan ha og hvis du bare bedriver vanlig surfing vil du aldri få noen problemer - og antivirus gjør maskinen treig. Så det er litt hipps om happs alt etter som hvem du spør.

Jeg har valgt å instalere Avira (gratis) på min maskin.

Ok, takk for svar :)

Skrevet

Hatt Mac i tre år nå, og har ikke hatt virus på den. Mac er ikke så utsatt som PC er :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...