Anna =) Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Hei, jeg fikk meg nettopp MacBook air, men glemte helt å spørre om jeg trenger virusprogram da jeg var i butikken.. Vet noen her om jeg trenger det? "Ny Macbruker"
Gjest morhjertegod Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 5 minutter siden, Anna =) skrev: Hei, jeg fikk meg nettopp MacBook air, men glemte helt å spørre om jeg trenger virusprogram da jeg var i butikken.. Vet noen her om jeg trenger det? "Ny Macbruker" Jeg er på min andre mac book air, aldri kjøpt virusprogram utenom , aldri hatt virus. (som jeg vet om ). Gratulerer med en super pc.
Anna =) Skrevet 28. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2016 2 minutter siden, morhjertegod skrev: Jeg er på min andre mac book air, aldri kjøpt virusprogram utenom , aldri hatt virus. (som jeg vet om ). Gratulerer med en super pc. Hvilket bruer du?
Agathe Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 "alle" sier du ikke trenger virusprogram på Mac, men så vidt jeg forstår så finnes det malware som sikter seg inn mot Mac, men samtidig så er macbook bortimot den sikreste maskinen du kan ha og hvis du bare bedriver vanlig surfing vil du aldri få noen problemer - og antivirus gjør maskinen treig. Så det er litt hipps om happs alt etter som hvem du spør. Jeg har valgt å instalere Avira (gratis) på min maskin. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Det som er så fint med mac er at ingenting funker, selv ikke virusene. Anonymkode: 1c14d...aa5
Anna =) Skrevet 28. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2016 24 minutter siden, Agathe skrev: "alle" sier du ikke trenger virusprogram på Mac, men så vidt jeg forstår så finnes det malware som sikter seg inn mot Mac, men samtidig så er macbook bortimot den sikreste maskinen du kan ha og hvis du bare bedriver vanlig surfing vil du aldri få noen problemer - og antivirus gjør maskinen treig. Så det er litt hipps om happs alt etter som hvem du spør. Jeg har valgt å instalere Avira (gratis) på min maskin. Ok, takk for svar
tdm900 Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Hatt Mac i tre år nå, og har ikke hatt virus på den. Mac er ikke så utsatt som PC er
Gjest Peanut Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 Selv om Mac er sikrere, så har jeg valgt å ha Avast Mac Security 2015 på min nå. Har tidligere hatt Sophos og ClamXav, men syntes ikke de var det helt store. Link hvis man vil se selv på antivirus for Mac: http://techtop100.com/9-best-antivirus-for-mac-do-macs-need-antivirus-best-free-mac-antivirus/
Anna =) Skrevet 28. september 2016 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2016 32 minutter siden, Peanut skrev: Selv om Mac er sikrere, så har jeg valgt å ha Avast Mac Security 2015 på min nå. Har tidligere hatt Sophos og ClamXav, men syntes ikke de var det helt store. Link hvis man vil se selv på antivirus for Mac: http://techtop100.com/9-best-antivirus-for-mac-do-macs-need-antivirus-best-free-mac-antivirus/ takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå