AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Jeg inviterte en fyr ut på en date. Det var ment som en kveldstur for å bli litt kjent, men den ble utvidet med en øl hvor vi ble sittende i et par timer og skravle om alt mulig. Dagen etter takket han for en hyggelig kveld og vi holdt så kontakten en ukes tid på meldinger, før jeg igjen inviterte han på et event som skulle være to dager etter. Han avslo fordi han skulle på konsert med en kompis, men sa han veldig gjerne hadde blitt med om han ikke hadde planer. Etter det trakk jeg meg litt tilbake fordi jeg mente jeg hadde vist nok intiativ og tenkte at ballen lå på hans side. Men etter en uke hadde jeg fortsatt ikke hørt noe fra han så jeg tok kontakt igjen (ops..). Mot mine forventninger var han veldig "på" i samtalen og snakket mye i et par timers tid, men samtidig opplever jeg han litt distansert uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er disse miksede signalene hans et dårlig tegn? Kunne du tatt kontakt og opprettholdt kontakt etter en date for høflighetens skyld? Noe jeg er redd han gjorde Virker det som avslaget var oppriktig, eller var det en unnskyldning (avvisning)? Er det at han ikke ber meg ut igjen et dårlig tegn, eller skal jeg gi han litt tid? Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen i hvert fall Burde jeg trekke meg helt vekk nå, eller er det innafor å ta kontakt en gang til om jeg ikke hører noe på noen dager? Anonymkode: 289e8...cf5
Deron Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 (endret) Helt umulig å si, men å ta kontakt en 4. gang blir kanskje litt mye. Nå syntes jeg virkelig ballen er hos han. Enten er han ikke interessert, eller så er han utrolig tafatt om han ikke kontakter deg nå. Endret 28. september 2016 av Deron 3
Tibbie Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Kanskje han er den litt forsiktige typen. At han ikke er så glad i å "jakte" eller at han er redd for å bli avvist. Jeg ville vært litt "low key" i tilfelle han ikke er så interessert eller er usikker (er ikke så glad i å jakte jeg heller), men jeg hadde innimellom startet en samtale. Kanskje til og med invitert han med på noe. Om han avslo den gangen også, hadde jeg latt han invitere neste gang. Skjer det ikke noe, så får det bare gå sånn. Hans tap Hehe Jeg synes forresten at avslaget hans virket oppriktig. Ikke bekymre deg for det. Men vent en ukes tid før du starter neste samtale. Så viser du at du ikke er desperat. Hehe
PandA# Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: ....klippe..... Er disse miksede signalene hans et dårlig tegn? Kunne du tatt kontakt og opprettholdt kontakt etter en date for høflighetens skyld? Noe jeg er redd han gjorde Virker det som avslaget var oppriktig, eller var det en unnskyldning (avvisning)? Er det at han ikke ber meg ut igjen et dårlig tegn, eller skal jeg gi han litt tid? Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen i hvert fall Burde jeg trekke meg helt vekk nå, eller er det innafor å ta kontakt en gang til om jeg ikke hører noe på noen dager? Anonymkode: 289e8...cf5 Jeg mener ballen er i hans hjørne nå. Signalene kan være rettet mot deg, men signalene kan også skyldes noe helt annet. Men du har vist interesse for han og han måtte avlyse/avslå det. Da er det faktisk hans tur nå. Det kan også forøvrig være at avslaget var oppriktig. Jeg personlig nekter å droppe planer som jeg har med venner for en date, men da prøver jeg å komme med forslag om en annen dag som passer for meg. Om jeg vil se han igjen. Det beste du kan gjøre er å lene deg tilbake og se hva som skjer. Tror ikke du vinner noe på å forsøke å ta kontakt med han igjen nå. 1
Gjest Psychonaut Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 (endret) Tror nok det er så enkelt som at han ikke er spesielt interessert i deg, men samtidig er han en grei fyr som ikke vil noen noe vondt. Anbefaler deg å fokusere jakten over på noen andre, så får du heller ta det opp til ny vurdering om han her skulle begynne å spille ball allikevel. Det vil du bare vinne på, enten ved at du finner noen ny og bedre, eller ved at han her blir interessert allikevel. Menn pleier å like at andre menn sikler på dama, for det gir dem en følelse av å ha "vunnet" i noe. Endret 28. september 2016 av Psychonaut
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Jeg er kvinne som ikke analyserer så mye. Håper det går bra om jeg svarer Jeg ville bare ha fortsatt å invitere dersom JEG hadde likt fyren. Bryr meg aldri om han liker meg, det kan jeg jo ikke forvente at han gjør sånn med en gang. Ett møte er nokså lite. Og han får værsågod takke nei om han ikke har lyst, eller si fra om det blir for mye. Anonymkode: 3a8b7...290 2
Katana Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Det er jo helt opplagt for ham at du er interessert, så når han ikke er så ivrig på kontakt, taler det for seg. Tviler ikke på at han liker deg og ikke ville hatt noe imot å møte deg, men det at han er så tilbakeholden synes jeg er et dårlig tegn. Hvis jeg hadde en annen avtale når jeg ble invitert med på noe, ville jeg vært rask til å ta ny kontakt dersom jeg var interessert, og det tror jeg de aller fleste ville gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 Det evige spillet...man skal ikke være for "på"...ikke for "av"... Hva med ærlighet, si det som det er. Gå rundt og vente, gjette, analysere...fy f hvor jeg er lei sånt. Blir en fyr taus såpass lenge som han her så hadde jeg nok gått videre. Han liker deg, men kanskje ikke helt slik du ønsker dessverre. Anonymkode: 40602...125 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #9 Skrevet 28. september 2016 Njæh. Ballen er på hans side, men om du virkelig liker ham, så kan du jo invitere ham på noe konkret EN gang til. Feks en konsert eller lignende. Sier han nei da, så hadde jeg ikke tatt noe mer kontakt. Anonymkode: 892aa...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #10 Skrevet 28. september 2016 Jeg ser at de fleste mener at ballen er hos han - og at han sannsynligvis ikke er så interessert siden han ikke tar kontakt. Jeg er delvis enig. Samtidig tenker jeg at ikke alle vet om de er interessert i starten og derfor ikke gidder å ta så mye initiativ selv, men har ikke noe i mot den andres kontaktforsøk heller. Det er i hvert fall sånn det var med eksen min Jeg hadde ikke noe i mot at han tok kontakt og var vennlig mot han, men jeg tok aldri initiativet selv. Det gjorde jeg først etter hvert som vi ble bedre kjent. Så lenge han ikke er avvisende mot meg (type svarer sent, gidder ikke svare eller ikke fører samtalen videre) så forsøker jeg litt til, og mulig drister meg til å spørre han ut igjen, som da selvsagt er siste gang 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville bare ha fortsatt å invitere dersom JEG hadde likt fyren. Bryr meg aldri om han liker meg, det kan jeg jo ikke forvente at han gjør sånn med en gang. Ett møte er nokså lite. Og han får værsågod takke nei om han ikke har lyst, eller si fra om det blir for mye. Anonymkode: 3a8b7...290 Jeg er faktisk enig med deg! Jeg får bare være sårbar og risikere at han synes jeg er masete, men så lenge han også gir meg positive signaler så vil jeg ikke bare trekke meg unna ennå. Anonymkode: 289e8...cf5 1
Cuckold Skrevet 28. september 2016 #11 Skrevet 28. september 2016 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg inviterte en fyr ut på en date. Det var ment som en kveldstur for å bli litt kjent, men den ble utvidet med en øl hvor vi ble sittende i et par timer og skravle om alt mulig. Dagen etter takket han for en hyggelig kveld og vi holdt så kontakten en ukes tid på meldinger, før jeg igjen inviterte han på et event som skulle være to dager etter. Han avslo fordi han skulle på konsert med en kompis, men sa han veldig gjerne hadde blitt med om han ikke hadde planer. Etter det trakk jeg meg litt tilbake fordi jeg mente jeg hadde vist nok intiativ og tenkte at ballen lå på hans side. Men etter en uke hadde jeg fortsatt ikke hørt noe fra han så jeg tok kontakt igjen (ops..). Mot mine forventninger var han veldig "på" i samtalen og snakket mye i et par timers tid, men samtidig opplever jeg han litt distansert uten at jeg kan sette fingeren på hva det er. Er disse miksede signalene hans et dårlig tegn? Kunne du tatt kontakt og opprettholdt kontakt etter en date for høflighetens skyld? Noe jeg er redd han gjorde Virker det som avslaget var oppriktig, eller var det en unnskyldning (avvisning)? Er det at han ikke ber meg ut igjen et dårlig tegn, eller skal jeg gi han litt tid? Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen i hvert fall Burde jeg trekke meg helt vekk nå, eller er det innafor å ta kontakt en gang til om jeg ikke hører noe på noen dager? Anonymkode: 289e8...cf5 Fyren er neppe veldig forelsket, men det kan jo kanskje bare være en fordel, for om en mann er for forelsket for tidlig er det lite sjans for at det skal bli et forhold ut av det, det er i hvert fall min erfaring. Kvinnen har en sjette sans som straks forteller henne om en mann er mer forelsket enn henne, og er han det er løpet som regel kjørt. Hvis menn skulle være like nådløse ville det blitt svært få par i verden, for det er sjelden 100 % balanse i interessen to mennesker imellom, den ene er som regel litt mer interessert enn den andre i utgangspunktet. Og det bør helst være kvinnen som er mest interessert, for mannen har en større evne til å takle forelskelsens svakhet i partneren, den lille maktsjevheten som oppstår som følge av at den ene er litt mer på knærne. Derfor var det ikke feil av deg å ta intiativ på nytt, og hvis du føler du kan gjøre det igjen uten at det blir kleint må du bare fortsette å stå på, kanskje du oppnår noe. Likevel bør du være bevisst at de fleste menn har seksuell interesse av langt flere kvinner enn de man oppfatter som aktuelle kjæresteemner, og det betyr at hans vilje til å snakke når du viser initiativ godt kan bunne i en rent seksuell interesse, altså at han gjerne vil holde døren åpen for et mulig seksuelt forhold. Og jo mindre pågående han er nå, jo mindre grunn vil du jo i neste omgang ha til å beskylde ham for å ha narret deg, noe som kan redusere faren for drama og øke sannsynligheten for at et uforpliktende fuckfriend-forhold skal oppstå. Endret 28. september 2016 av Cuckold 2
Gjest Minesveiper Skrevet 28. september 2016 #12 Skrevet 28. september 2016 Vanskelig å si ts. Det er godt mulig han liker deg, men det kan godt hende han liker oppmerksomheten også. Jeg hadde garantert ikke sagt at jeg hadde vært med å finne på noe en annen gang om jeg ikke hadde vært interessert. Samtidig hadde jeg spurt deg med på noe relativt kjapt etterpå om jeg var interessert siden jeg hadde følt at ballen var i mine hender. Neste gang så gjør det klart for mannen at ballen er i hans hender. Hvis han ikke foreslår noe og ikke tar initiativ etter det så gå videre. Da slipper du scenarioet du opplever nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå