AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Jeg leser i en tråd på nett der en rovdyrvennlig i utgangspunktet holder seg saklig og grei, og tråden startet vel egentlig med nedlatende kommentarer om mennesker som er for ulv. I en kommentar, etter noen skriver at all ulv skulle vært slaktet, skriver hun at "en subsidiert møkkanæring," hun mener da sauenæringa, dette blir hun grovt kritisert for i resten av tråden. Store deler av tråden handler da videre om at hun trakasserer. Glemt er alt sagt før av andre. Jeg har lyst å si noe for å støtte henne, hun er, slik jeg ser det, både den med mest kunnskap og den mest saklige av de involverte. Jeg lurer, er det trakassering å si det hun sa? Hvordan kan det eventuelt forsvares? Anonymkode: 03daa...ba3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Bøndene tenker bare på seg selv. Etter min mening, får de passe på saueflokken og ikke slippe den løs i områder der det finnes rovdyr. Det er en grunn til at jeg boikotter norske bønder Anonymkode: b4d2c...9f1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bøndene tenker bare på seg selv. Etter min mening, får de passe på saueflokken og ikke slippe den løs i områder der det finnes rovdyr. Det er en grunn til at jeg boikotter norske bønder Anonymkode: b4d2c...9f1 Hva spiser du på julaften? Anonymkode: d0877...897
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bøndene tenker bare på seg selv. Etter min mening, får de passe på saueflokken og ikke slippe den løs i områder der det finnes rovdyr. Det er en grunn til at jeg boikotter norske bønder Anonymkode: b4d2c...9f1 Jeg har boikottet fårekjøtt for lenge siden, det er vel ingen dyrenæring i Norge som er subsidiert så mye som sauenæringa, tallene er svimlende høye. Gris, siden juleribba blir nevnt, er subsidiert langt mindre enn sau. Jeg lurer på om det kan være trakassering av enkeltpersoner å kalle en hel næring for møkkanæring, noe annet er det vel om hun hadde kalt sauebønder for møkkafolk? Det er en forskjell der, er det ikke? Hun er i sin rett å kunne kalle en næring møkkanæring om hun mener det? Anonymkode: 03daa...ba3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva spiser du på julaften? Anonymkode: d0877...897 Vegetarisk Anonymkode: b4d2c...9f1
lesehest__ Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser i en tråd på nett der en rovdyrvennlig i utgangspunktet holder seg saklig og grei, og tråden startet vel egentlig med nedlatende kommentarer om mennesker som er for ulv. I en kommentar, etter noen skriver at all ulv skulle vært slaktet, skriver hun at "en subsidiert møkkanæring," hun mener da sauenæringa, dette blir hun grovt kritisert for i resten av tråden. Store deler av tråden handler da videre om at hun trakasserer. Glemt er alt sagt før av andre. Jeg har lyst å si noe for å støtte henne, hun er, slik jeg ser det, både den med mest kunnskap og den mest saklige av de involverte. Jeg lurer, er det trakassering å si det hun sa? Hvordan kan det eventuelt forsvares? Anonymkode: 03daa...ba3 Du skriver bare at de trakasserer henne. Hva sier de da? Har du noen eksempler? Det hun skriver er vel en helt straight ting å skrive. Det er jo bare en ærlig sak i fra hennes side. Slik jeg ser det da så er det da relativt mange som skriver og trakasserer henne, ikke sant? Du kan jo kontakte personene hvis de bruker sitt egentlige navn når de skriver til henne. Ta en ringerunde f.eks, men tviler på at noen av de kommer til å innrømme at "ja, jeg sitter her og trakasserer henne og meningene hennes om ulver som anonym". Endret 28. september 2016 av lesehest__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå