AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Del Skrevet 28. september 2016 Begynner å tro det er noe galt med meg som jeg ikke selv vet om. Mennesker jeg tidligere har hatt en nær relasjon til, overser meg om man møtes, hilser ikke osv. Føler dette er veldig unormalt. Og blir utilpass av at de unngår øyekontakt/ unngår å hilse. Dette kan være tidligere kolleger, tidligere partnere og venner/ bekjente generelt. Har vært mange slike tilfeller at nå er det ikke tilfeldig lengre. Blir såret og lei meg. Jeg er en person som aldri glemmer nære relasjoner, og menneskene jeg har arbeidet tett med, gamle venner osv betyr fortsatt mye for meg. Hva skjer? Anonymkode: b2738...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pelici Skrevet 28. september 2016 #2 Del Skrevet 28. september 2016 Hvordan opptrer du i slike situasjoner? Jeg forstår at det er sårende å oppleve dette, men tenker at det ikke nødvendigvis er personlig rettet mot deg. Når man møter noen tilfeldig er det ikke alltid det passer å slå av en prat - og det er kanskje en enklere utvei å se vekk. Jeg har opplevd dette til stadighet, men gidder ikke bry meg om det. Hvis det er naturlig for meg å hilse på vedkommende gjør jeg det selv om vedkommende ser ut til å ikke ville ha kontakt. Da har jeg gjort mitt Men hvis vedkommende fortsetter med "ignoreringen" gidder jeg ikke strekke meg så langt neste gang. En annen forklaring er faktisk det at personene er i sin egen verden og ikke legger merke til deg. Det er ofte slik, og det er fort gjort å feiltolke situasjonen og tenke at vedkommende ikke vil hilse på deg - særlig hvis du forventer at han eller hun kan komme til å ignorere deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Del Skrevet 14. oktober 2016 På 28. september 2016 den 16.58, pelici skrev: Hvordan opptrer du i slike situasjoner? Jeg forstår at det er sårende å oppleve dette, men tenker at det ikke nødvendigvis er personlig rettet mot deg. Når man møter noen tilfeldig er det ikke alltid det passer å slå av en prat - og det er kanskje en enklere utvei å se vekk. Jeg har opplevd dette til stadighet, men gidder ikke bry meg om det. Hvis det er naturlig for meg å hilse på vedkommende gjør jeg det selv om vedkommende ser ut til å ikke ville ha kontakt. Da har jeg gjort mitt Men hvis vedkommende fortsetter med "ignoreringen" gidder jeg ikke strekke meg så langt neste gang. En annen forklaring er faktisk det at personene er i sin egen verden og ikke legger merke til deg. Det er ofte slik, og det er fort gjort å feiltolke situasjonen og tenke at vedkommende ikke vil hilse på deg - særlig hvis du forventer at han eller hun kan komme til å ignorere deg. Takk for svar! Flere innspill? Anonymkode: f1224...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Del Skrevet 15. oktober 2016 På 28. september 2016 den 15.05, AnonymBruker skrev: Begynner å tro det er noe galt med meg som jeg ikke selv vet om. Mennesker jeg tidligere har hatt en nær relasjon til, overser meg om man møtes, hilser ikke osv. Føler dette er veldig unormalt. Og blir utilpass av at de unngår øyekontakt/ unngår å hilse. Dette kan være tidligere kolleger, tidligere partnere og venner/ bekjente generelt. Har vært mange slike tilfeller at nå er det ikke tilfeldig lengre. Blir såret og lei meg. Jeg er en person som aldri glemmer nære relasjoner, og menneskene jeg har arbeidet tett med, gamle venner osv betyr fortsatt mye for meg. Hva skjer? Anonymkode: b2738...26c Ignorerer de deg når du snakker til de? Eller føler du at du blir ignorert fordi de ikke hilser først? Jeg merker selv at det hender jeg blir ignorert om noen ikke helt forstår hva jeg sier, de ikke hørte meg, men har alldri opplevd at folk feks stirrer og ignorerer meg for å være ufine. Folk flest liker folk, vil jeg tro.:) Anonymkode: d41c7...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hvordan er du som person da tS? Hilser du på folk eller er du stille? Du skriver at du er utilpass, og da kan det jo være at folk blir reserverte selv. Anonymkode: d41c7...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Del Skrevet 16. oktober 2016 Selv om du er god til å kjenne igjen folk, er det ikke dermed sagt at alle er det. Jeg må alltid se to ganger før jeg kjenner igjen noen jeg ikke har sett på lenge, særskilt hvis det er på et annet sted, ute av kontekst. Når man ferdes ute går man i egne tanker og rekker ikke få med seg hvem som går forbi.. Anonymkode: 6069d...2d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama.Queen Skrevet 16. oktober 2016 #7 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg er son mot 99% av folkene jeg gikk skole med Rett og slett fordi jeg ikke klarer å fordra disse skapningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 16. oktober 2016 #8 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg går ofte i min egen verden og overser folk ofte, de som kjenner meg sier jo "hei summerlady " mens de som ikke kjenner meg så godt oppfatter meg garantert som overlegen. Noen ganger ønsker jeg rett og slett å være for meg selv også, tok meg selv i å unngå en av mine bestevenninner på butikken for en tid tilbake. Kom rett fra jobb, sliten og lite lyst på small talk. Ikke vondt ment egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraTerese Skrevet 16. oktober 2016 #9 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg kan av og til late som om jeg ikke ser en person som jeg har jobbet med for lenge siden. Årsaken er at jeg gjerne føler meg brydd når jeg treffer på en gammel kollega og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg kan bli litt sjenert når det er så lenge siden vi har pratet sammen. Og da kan jeg late som om jeg ikke ser vedkommende. Altså pga sjenanse. Mulig det er det du opplever? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WeirdAlien Skrevet 17. oktober 2016 #10 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg unngår all mulig kontakt med de jeg gikk på ungdomsskolen med fordi jeg ble mobbet av noen av dem, de mobbet noen andre i klassen vi gikk i og jeg har ingenting til overs for dem. I tillegg har jeg ingen interesse i å ha kontakt med resten av dem. Vi gikk på skole sammen i årevis, og gjennom nesten alle de årene var jeg nesten mutters alene på skolen. Nei takk. Det er vanskelig å bedømme det du skriver fordi vi ikke helt vet situasjonen rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeronicaSelina Skrevet 16. januar 2017 #11 Del Skrevet 16. januar 2017 På Wednesday, September 28, 2016 den 15.05, AnonymBruker skrev: Begynner å tro det er noe galt med meg som jeg ikke selv vet om. Mennesker jeg tidligere har hatt en nær relasjon til, overser meg om man møtes, hilser ikke osv. Føler dette er veldig unormalt. Og blir utilpass av at de unngår øyekontakt/ unngår å hilse. Dette kan være tidligere kolleger, tidligere partnere og venner/ bekjente generelt. Har vært mange slike tilfeller at nå er det ikke tilfeldig lengre. Blir såret og lei meg. Jeg er en person som aldri glemmer nære relasjoner, og menneskene jeg har arbeidet tett med, gamle venner osv betyr fortsatt mye for meg. Hva skjer? Anonymkode: b2738...26c Det som sårer meg mest er når jeg blir dumpet og ignorert. Blir ikke såret om en tidligere nabo / klassekamerat / en tidligere kollega ignorerer. Fordi da tenker jeg at de bare ignorerer fordi de synes situasjonen er pinlig. Jeg gjør det dersom situasjonen er pinlig for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå