AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Hei Vil bare beklage for detaljer. Men jeg har hatt p stav 2 år og 5 mnd nå, jeg har egentlig mistet mens, men begynte å blø for 3-4 uker siden, da blødde jeg en ukes tid, også gikk det over noen dager også begynte det igjen, var hos legen og de sa det var pga staven. Nå noen dager etter igjen, så har jeg brunt utflod da jeg tørker meg etter å ha vært på toalettet. Jeg bruker truseinnlegg, men det kommer ikke så veldig mye der heller. Noen som har opplevd lignende? Eller vet hva det kan være for noe?😅😅 Anonymkode: f38e1...741
Frostrose Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Det er mange som sliter med syklusen på stav. Er det kanskje på tide å sette inn ny?
tweet Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Jeg brukte p-stav i omtrent 4,5 år til sammen, og endte med å hate det! Første månedene hadde jeg småblødninger, spesielt etter sex. Dette gikk over og jeg fikk ingen blødninger resten av tiden med første p-stav. Veldig fornøyd me det. Med den andre p-staven, hadde jeg så mange og uregelmessige blødninger at jeg holdt på å klikke. Jeg kunne gå et par uker uten, så plutselig fikk jeg litt vondt i magen og "mensen" kom bare minutter etterpå. Visste aldri når det kunne skje. Kunne ha konstante blødninger flere uker i strekk. Det ødelagte for hverdagen og sexlivet mitt. Byttet til p-ring til slutt, og elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå