sandrakaa Skrevet 28. september 2016 #1 Del Skrevet 28. september 2016 Hei! Jeg er ei jente på 19 år som sliter utrolig mye med aggressive tvangstanker. Det begynte vel når jeg var rundt 10-12 år. Men i sommer så ble det ille, og alt som er i hodet mitt handler om å skade andre.. Jeg har aldri i mitt liv vært en voldelig person, verken med dyr eller mennesker. Jeg har alltid vært en person som bryr meg mer om andre enn meg selv. Jeg våkner opp med en vondt følelse i hodet hvis jeg kan kalle det det.. Jeg skal bli vurdert å få medisiner mot tvangstankene og også siden jeg er veldig veldig deprimert. Noen som har tatt noen medisiner som har funket mot tvangstanker og depresjon før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #2 Del Skrevet 28. september 2016 Høres ut som en skummel kombinasjon med antidepressiva. Hva hvis du får mindre følsesmessige motreaksjoner nettopp mot volds-tankene. Vil du kanskje da gjennomføre dem? Anonymkode: 7279c...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandrakaa Skrevet 28. september 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2016 Må også si at jeg har vært igjennom eksponeringsterapi som ikke har funket for meg i det hele tatt.. Alt jeg vil er å bli meg selv igjen, den jeg var før tvangstankene og depresjonen ble så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandrakaa Skrevet 28. september 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en skummel kombinasjon med antidepressiva. Hva hvis du får mindre følsesmessige motreaksjoner nettopp mot volds-tankene. Vil du kanskje da gjennomføre dem? Anonymkode: 7279c...60e Det er dette jeg også har tenkt på.. At jeg er veldig redd for det. Men legen snakket om noen medisiner som demper tankene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå