Gjest Phair Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Enkelt og greit. Hva ønsker du deg til jul?
Arkana Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 Ønsker meg nytt armbåndsur (det får jeg av samboeren min), nytt tastatur/mus, Nemi-boken, popcornmaskin og jeg har stort sett alltid en lang liste bøker jeg ønsker meg.
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Ny mobil Varmekjeledress Smykker/armbånd/ringer/øredobber osv. Tatoo Parfyme Fjellsko Aromaterapi Bøker Superundertøy Skinnhansker En varm ytterjakke Nye støvletter CD med Kristian Valen Fine innrammede bilder av familien min Og sikkert masse, masse mer... (og jeg som ikke viste hva jeg ønsket meg )
@riel Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Mye rart: Brødrister, Karcher steamer, treningsmaskin, speil fra Ikea, Skinnstol Klær, Undertøy, Og mue annet som jeg ikke kommer på i farten :rosasmil:
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 jeg ønsker meeeeg...ehmm.....har noen leketøyskatalog?! hehe, husker da jeg var liten, hver eneste førjulstid satt jeg med katalog og tusj, satte kryss rundt ting jeg likte litt, og stooooor ring rundt alt jeg ønsket meg skikkelig masse!!! jeg fikk aldri en sånn skikkelig svær lego-pakke jeg ønsket meg... men jeg fikk en annen dritfin en, tok maaaaaaaaaaange timer å bygge En ridderborg... Men nå ønsker jeg meg: kina-spisesett (tallerker og skåler og fine spisepinner) fine kjøkkenting friluftsutstyr..sånn telt og stormkjøkken og klær parfymer og stelle-med-meg-selv-ting vet ikke, sikkert en drøss med ting som jeg ikke kommer på.. ÅH JOOOO!!! Jeg ønsker meg snø!!!! Fin, hvit, tykk snø som ligger ren og urørt over hele byen, mens det daler nye store flak sakte gjennom hele kvelden, mens vi fyrer i peisen. DET ønsker jeg meg til jul
liv Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 ny sovepose, sånn ordentlig varm Ny mobil Nye slalomski superundertøy
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Vaffeljern, brødbakemaskin, termos, en liten lommelykt med plass til å ha på nøkkelknippet, og lommekniv.
Gjest Gjesten Skrevet 19. november 2004 #9 Skrevet 19. november 2004 Ny jobb Å bli forelska (Skal ikkje feire jul i år....)
Saeria Skrevet 19. november 2004 #10 Skrevet 19. november 2004 Klokke. Stjernekikkert. (Litt urealistisk, men det er lov å tro på nissen. ) Elektrisk Juicepresse. Undertøy. Gavekort på hudpleie. Lenorebøker. Korsett. Blå Natogenser. Gavekort.
Gjest Molla glemteåloggeinnigje Skrevet 19. november 2004 #11 Skrevet 19. november 2004 Har en ønskeliste jeg også... 1. Frieri fra samboer (er jo lov og drømme) 2. Optisk, trådløs mus og tastatur til pcn 3 klokke 4 Gullarmbånd
*Lene* Skrevet 19. november 2004 #12 Skrevet 19. november 2004 - Fjellsko - Treningstøy - Trenings-sko - Velværegaver
Julia-Therese Skrevet 19. november 2004 #13 Skrevet 19. november 2004 Dette står på min liste i år : - Hårføner - Charms armbånd - Ny parfyme - Den nye boken til Marion dampier jeans Jeg ønsker meg sikkert mye mere, men jeg kommer ikke på det akkurat nå :oops: Også må jeg jo bare si det alle mødre sier til jul... : jeg ønsker meg snille barn.! Hvor min lille sønn på 3 år sa: men det har du jo mamma...
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2004 #14 Skrevet 19. november 2004 -Parfyme (Amor, i sånn liten rød flaske) -Living dead doll -Penger til USA-turen -Boots -Klær såklart -Ordentlig korsett -Flere bøker av Ingar Knutsen -Nightmare-before-Christmas-tøfler -Den nye cd'en til Gåte
Mossa Skrevet 19. november 2004 #15 Skrevet 19. november 2004 *Parfymer i alle varianter *Kremer/bodylotion *Tatovering
Gjest Seleena Skrevet 19. november 2004 #16 Skrevet 19. november 2004 Svart ullundertøy Undertøy i sateng Nye bindingar til skia mine + nye teleskopstavar belter Rammer i stål Diverse gavekort (kle, spa/aromaterapi/frisør) Heimelaga karamellar Raude og lilla sofaputer Diverse kjøkkenutstyr (steikepanne, knivar/gafflar, gryteklutar) Og ikkje minst snø
Miss Angelina Skrevet 19. november 2004 #17 Skrevet 19. november 2004 Ullundertøy MP3-Spiller NFS2 Sims2 CD`r av Tina Turner Undertøy Kosedress Vintersko Eller Bare At Hele Familien ER Samlet!!! Det ER Den BESTE Julegaven Jeg Kan FÅ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå