Gå til innhold

Fuktighetskrem/kviser


Rioja

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt fin hud i ansiktet, og har hatt toppen fem kviser. Men i det siste halve året har jeg vært skikkelig plaget. Har konstant gått rundt med kviser uansett hva jeg har gjort. :evil:

Har prøvd å skifte fuktighetskrem flere ganger, og det blir bra en liten stund, for så å komme tilbake igjen...

Noen råd til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Slike kviseproblemer har ofte mer med hormoner å gjøre enn med hvilken fuktighetskrem du bruker. Jeg bruker "Synergie pure, serbum control moisturiser" og er gaske fornøyd med den. Billig er den også så kanskje verd et forsøk:) Kjøpes nesten overalt.. H&M, Vita mv.

Klem Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Anbefaler deg å gå til hudpleier å kjøpe MD Formulation. The best there is...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Jeg har supersensitiv hud og får kviser av omtrent alle typer hudkremer. Har imidlertid funnet ut at Clarins sine produkter er veldig milde og de reagerer jeg ikke på. Prøv de!

Var hos hudpleier og hun spurte hvilke produkter jeg bruker, og hun sa at Clarins var de eneste "parfymeri" produktene hun faktisk anbefalte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dra på et parfymeri og spør om du kan få et par prøver på hudkremer som kan hjelpe. Parfymeriene sitter stadig på en større eller mindre mengde med prøver som er tilgjengelig for publikum. Kan lønne seg å teste først, da det er fort gjort å reagere på kremer hvis man har tendens til kviser eller ømfintlig hud.

Et annet tips er drikke mye vann og få litt sol i ansiktet. (uten å overdrive...)

En hudpleier sa til meg en gang at jeg burde kutte ned på ost og andre melkeprodukter. Har ikke testet virkningen på det, men det går jo an å prøve det og ? ?

Hilsen Kattepus

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...