AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Jeg har en 8 år gammel gutt, som plutselig er blitt veldig stor. Etter skolen spiser han, gjør lekser og drar til kompiser eller får besøk. Han er i godt humør, stort sett. Han kommer hjem når han skal (i allefall nesten), spiser kvelds, går i dusjen og legger seg. For bare noen mnd siden var leggestunden hans en "kosestund". Vi leste bok, skravlet om hvordan skoledagen hadde vært osv. Nå vil han helst bla i bok selv, uten meg eller pappaen. Vi respekterer at han trenger tid for seg selv, men merker at han ikke synes vi er like morsomme å være sammen med lengre. Vi prøver å finne på ting i helgene, men kompiser er morsommere uansett. Eller sitte på rommet med lukket dør. Så frem til spørsmålet mitt; hvor mye kos får/trenger 8-åringene deres? Her får han nattaklem hver kveld og hadet klem før han drar til skolen. Men det er mer for min del enn for hans. Er dette "normalt"? Anonymkode: c8b28...e91
Minlillesky Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Alle er forskjellige. Noen ønsker mye tid med foreldrene og få masse kos, mens andre er som sønnen din. Helt normalt Jeg var sånn som sønnen din da jeg var rundt den alderen. Jeg liker fremdeles ikke koser og klemmer fra andre. Bare til og fra min datter. Alle er forskjellige som sagt 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Bernet har begynt på selvstendghets- og løsrivningsprosessen fra foreldrene på veien til å bli voksen. Anonymkode: ca2a1...6df 2
Vival Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Alle barn er forskjellige og så lenge han er i godt humør og ikke sliter på skolen, så ville jeg ikke bekymre meg. Men skjønner at det må være fryktelig sårt da, fra masse kos til lukket dør. Det balanserer seg nok etterhvert 😊
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Min gutt har aldri sluttet å være kosete, han er over tyve nå og jeg får fortsatt lange, gode klemmer av ham. Han satt i armkroken og så på tv til han var langt oppe i tenåra. Det avtok litt og litt, selvfølgelig, men han er nok bare en fysisk gutt (mann) som er glad i kos og kroppskontakt. Det er stor forskjell på folk på det området der. Anonymkode: 1f3ff...ead
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Min datter sluttet også rundt den tiden. Jeg har hele tiden tullet litt med det, sånn "kan du ikke sitte i sofaen med mamma litt da, jeg er jo så Ida-syk" og da har hun ledd og kommet mer enn gjerne. Jeg har tolket det som at hun var litt flau over at hun var mamma-syk og kosesyk, så jeg har tatt på meg skylda når jeg har sett at hun har en litt tung dag eller er sliten. Nå har hun blitt så stor at den perioden er over, og hun kommer selv og sier "Mamma, nå trenger jeg litt mammakos og en klem". Anonymkode: 07789...891 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå