AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #41 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg kan sette tlf i et modus a la "møte" "opptatt", da vil alle som ringer meg få beskjed om at nr er opptatt, så mobilsvar. Et par ganger har jeg satt det på ved feil, f.eks de gangene jeg legger noe inn i kalenderen som går over flere timer, så står det "Sett meg som opptatt" automatisk. Da får alle denne beskjeden. Samme om jeg setter på flymodus (det gjør ene ungen min hele tida med uhell). Vet ikke hva han av din har gjort, men ville ikke mistenkt muffens. Anonymkode: 52c8a...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #42 Del Skrevet 28. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere allerede nå " forhandler " om hvordan forholdet skal være er dette forholdet allerede tapt. Anonymkode: 2c09b...2f0 Ts Jeg har nok tenkt det samme. Men gir det ikke opp helt enda Anonymkode: b8d45...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CKT Skrevet 28. september 2016 #43 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Må være noe på linja, For noen påstår de har ringt meg 3 ganger idag, ser ikke at noen har ringt selv. Ikke har jeg hørt det har ringt heller. Så du er ikke alene. Endret 28. september 2016 av CKT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #44 Del Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan sette tlf i et modus a la "møte" "opptatt", da vil alle som ringer meg få beskjed om at nr er opptatt, så mobilsvar. Et par ganger har jeg satt det på ved feil, f.eks de gangene jeg legger noe inn i kalenderen som går over flere timer, så står det "Sett meg som opptatt" automatisk. Da får alle denne beskjeden. Samme om jeg setter på flymodus (det gjør ene ungen min hele tida med uhell). Vet ikke hva han av din har gjort, men ville ikke mistenkt muffens. Anonymkode: 52c8a...093 Ts Okay Ja godt mulig han har gjort noe sånt da ja Anonymkode: b8d45...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #45 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg ville roet ned forventningene om at den andre hele tiden er tilgjengelig på telefon, selv om man er kjærester. Det gjelder både deg og han. En skole-/arbeidsdag er da på 7-8 timer, og ofte har man jo andre planer utenom det i tillegg. Hvis den andre ikke svarer, så får det være opp til den andre å ta kontakt når det passer. Er det noe som haster, så skriv det i melding til personen, og be han ringe opp så snart som mulig. Utenom det så hadde jeg tenkt at det må være greit at den andre er opptatt med ting og ikke føler for å prate. Skjønner at det ble rart når kontaktmønsteret plutselig endret seg, men som utenforstående så oppfatter ikke jeg det som rart at noen er utilgjengelig på mobilen en god stund. Mobiler kan lade seg ut, slå seg av, man er opptatt med noe osv. Ingenting å stresse for. Anonymkode: 88c98...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #46 Del Skrevet 28. september 2016 Dere virker gærne begge to, for å være ærlig. Lykke til! Anonymkode: d8647...776 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #47 Del Skrevet 28. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts Jeg har nok tenkt det samme. Men gir det ikke opp helt enda Anonymkode: b8d45...842 Gir opp deg selv? Jeg skjønner ikke helt hva du mener siden det i denne tråden kan virke som om det er du som overreagerer? Anonymkode: 4b266...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #48 Del Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gir opp deg selv? Jeg skjønner ikke helt hva du mener siden det i denne tråden kan virke som om det er du som overreagerer? Anonymkode: 4b266...5ba Ts Gir opp forholdet. Er stortsett han som overreagerer. Seinest nå i kveld ringte han meg å lurte på hva jeg drev med siste jeg ikke hadde svart på snappen han hadde sendt for 7min siden Anonymkode: b8d45...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #49 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg kjenner jeg savner den gode, gammeldagse hustelefonen der man kunne legge av røret i timevis. Anonymkode: 6bc58...071 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 28. september 2016 #50 Del Skrevet 28. september 2016 10 timer siden, SuperSonic skrev: Hadde min nye kjæreste ringt meg 30 ganger i løpet av så kort tid, hadde dette spøket for forholdet. Med mindre det sto om livet så hadde jeg blitt lettere skremt av denne oppførselen Enig. Blir litt masete. Hadde følt han var veldig needy. Turn off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 28. september 2016 #51 Del Skrevet 28. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg savner den gode, gammeldagse hustelefonen der man kunne legge av røret i timevis. Anonymkode: 6bc58...071 Ja og tiden før sosiale medier kom på banen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #52 Del Skrevet 28. september 2016 Har du noen annen kontakt med kompisen din? Har han Samsung? Av og til blir flere i kontaktlisten automatisk blokkert når man oppdaterer. Du ser de er blokkerte ved at det er en rød ring med strek over ved siden av navnet. Kameraten din trenger ikke være klar over det engang. Det skal gå an å slå av denne automatiske blokkeringsfunksjonen, men jeg husker ikke hvordan. Anonymkode: 53618...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 28. september 2016 #53 Del Skrevet 28. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg savner den gode, gammeldagse hustelefonen der man kunne legge av røret i timevis. Anonymkode: 6bc58...071 Nei nei...enda bedre "nei du forstår, sønn/datter har sittet på nettet i dag, så da har vi ikke fått motatt noen telefon" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #54 Del Skrevet 28. september 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde en som jeg nettopp blitt sammen med ringt meg 30gsnger ila en dag blir fort dumpet. Anonymkode: 66a4f...c00 Hvorfor det? Hadde noen giddet ringe meg 30 ganger på en dag hadde jeg bare tenkt: hehe..hun liker meg skikkelig godt, selv om det bare var for å kjefte for at jeg ikke tok telefonen. Anonymkode: d2448...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #55 Del Skrevet 28. september 2016 Hvis han tar så ofte kontakt så hadde han også sett på telefonen/sendt melding/ringt i løpet av den tiden han hadde "problemer" med telefonen. Kanskje han har gjort det for å "straffe" deg, kanskje noe annet. Anonymkode: 57d01...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå