Gå til innhold

Nummeret du ringer er opptatt. Er jeg blokkert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i hele dag prøvd å få tak i en kompis, men hver gang jeg ringer så ringer det et ring før jeg får beskjed om at nummeret jeg ringer er opptatt, og blir deretter sendt videre til mobilsvar.  Vil det si jeg er blokkert eller kan det være en annen grunn ? 

Anonymkode: b8d45...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han bare er veldig opptatt i telefonen?

Anonymkode: 4327b...ccf

Ts 

tvilsomt, har ringt sikkert 30 ganger i løpet av 7-8timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde ringt 30 ganger iløpet av 7 timer hadde jeg blokkert deg, så det er ikke umulig.

Anonymkode: 7024a...62c

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i hele dag prøvd å få tak i en kompis, men hver gang jeg ringer så ringer det et ring før jeg får beskjed om at nummeret jeg ringer er opptatt, og blir deretter sendt videre til mobilsvar.  Vil det si jeg er blokkert eller kan det være en annen grunn ? 

Istedenfor å ringe som om verden går under, kan du sende en sms og be han ringe deg?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Fluffe skrev:

Istedenfor å ringe som om verden går under, kan du sende en sms og be han ringe deg?

Gjorde jo det også. 

Han ringte meg nå, og påstod at mobilen hadde slått seg av og så hadde han sovnet. 

Men får man opptatt signal når mobilen slår seg av da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde jo det også. 

Han ringte meg nå, og påstod at mobilen hadde slått seg av og så hadde han sovnet. 

Ikke når man ringer til meg i hvert fall, jeg sjekket nettopp. 

Anonymkode: 23f48...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når man ringer til meg i hvert fall, jeg sjekket nettopp. 

Ts 

nettopp, så her er det noe muffins. Og han er vel egenlig ikke bare en kompis heller, vi har liksom nylig blitt sammen og vi pleier tekste/ringe hverandre nesten døgnet rundt, så det ble plutselig veldig merkelig å ikke få kontakt på 7-8 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min iPhone er det slik, når man ringer med et blokkert nummer kommer det to pip, før man blir koblet til mobilsvar. Er den skrudd av, kommer man rett til mobilsvar. Hva slags mobil har kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått av mobilsvar på min telefon så om du ringer meg og telefonen er utenfor dekning eller avslått så får man innimellom bare tre pip og så kuttes forbindelsen. Om jeg ringer kjæresten min og hans telefon er utenfor dekning/avslått får jeg noen ganger mobilsvar, noen ganger tre pip og noen ganger en stemme som sier at personen er utilgjengelig. 

Tror jeg ville stolt på historien hans jeg TS.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På min iPhone er det slik, når man ringer med et blokkert nummer kommer det to pip, før man blir koblet til mobilsvar. Er den skrudd av, kommer man rett til mobilsvar. Hva slags mobil har kjæresten din?

iPhone 6s 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SuperSonic

Hadde min nye kjæreste ringt meg 30 ganger i løpet av så kort tid, hadde dette spøket for forholdet. Med mindre det sto om livet så hadde jeg blitt lettere skremt av denne oppførselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Carrot skrev:

Litt dårlig start på forholdet om du mistror han alt nå kanskje?

Ts 

Absolutt. Og selv er han enda verre, får helt noia om jeg ikke svarer på snapp innen 5 min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde jo det også. 

Kommer rett til svareren når mobilen er slått av. Husk at mobilen kan jo ha vært tom for strøm også, uten at han har hatt mulighet til å lade den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her får du mange forskjellige pip, antall pip, og mange forskjellige telefoner og mob svar og jeg tror jeg bare hadde blitt gal av tråden. 

Jeg hadde bare stolt på det han sa, lagt det bak med og sett fremover. Det er uansett ikke annet du kan gjøre.

Anonymkode: 2c09b...2f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som har Samsung og den telefonen klikker innimellom. Personen hører ikke meldinger eller at tlf ringer. Ikke får personen opp at noen har ringt eller sendt melding heller. Jeg trudde personen hadde daua i vinter, 18 timer uten å ha sendt/svart på en mld og heller ikke vært på fb.

Dette har jeg selv vært vitne til at skjer med tlf til denn personen. Når jeg ringte fikk jeg opptatt enda jeg egentlig visste personen satt såååååå mye i tlf.

Anonymkode: b9d82...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Millimani skrev:

Kommer rett til svareren når mobilen er slått av. Husk at mobilen kan jo ha vært tom for strøm også, uten at han har hatt mulighet til å lade den

Ts. 

Rett til svarer ja, da stemmer jo ikke det med at jeg først får opptattsignal før jeg kommer til svareren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Absolutt. Og selv er han enda verre, får helt noia om jeg ikke svarer på snapp innen 5 min 

Dere trenger hjelp...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...