Gå til innhold

Sommerflørtfella - what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer da jeg var på sydenferie, møtte jeg en veldig sjarmerende mann fra et annet skandinavisk land. 
Vi møttes ute, fant tonen raskt og de siste dagene jeg var der tilbragte vi tid sammen (lunsj etc). Det var mye flørting, men ingen intimitet. 

Etter ferien dro vi hver vår vei, men holdt kontakten daglig. Han inviterte meg etterhvert til byen han bor i, og jeg takket ja. Bestilte billetter og vi gledet oss begge to. Vi la store planer, for denne helgen skulle være knall (han bor i en storby). 
Den største pådriveren var han og forventningene bygde seg naturligvis opp fra min side. 
Helgen kommer og første dagen var vellykket, men ingen sex til tross for at vi delte seng (han hintet en del til at det kunne bli lite søvn på meg i forkant). Det ender med at vi har en meget kort sexøkt morgenen etter før vi drar inn til sentrum. 
Han forklarer at det har vært mye jobb i det siste og han beklager for at han er sliten. Vi titter rundt, spiser og drar hjem igjen for å hvile før han skulle vise meg utelivet.
Det ender med at vi ser på tv hele kvelden fordi han føler seg dårlig. Jeg viser forståelse for dette og vi avtaler å kose oss i sentrum dagen etter i stedet. 
Da vi la oss, legger han seg fullt påkledd og sovner tvert. 

Neste dag er han blid og vi drar inn til sentrum, surrer forvirrende rundt før vi drar hjem til han, ser på enda mer tv i hver vår ende av sofaen og det nærmer seg flyavgang for min del. 
Han fulgte meg til flyplassen, der jeg gikk inn for å si adjø og farvel pga det manglende engasjementet fra hans side. Ønsker han lykke til med alt, men så sier han: "Jamen du, vi snakkes jo!". 
Mens jeg venter på flyet, får jeg enn melding der det stod noe slikt som: "Var så hyggelig å treffe deg igjen, takk for en hyggelig helg! Jeg liker deg godt."

Dagene etter jeg har kommet hjem får jeg god morgen meldinger og han viser generelt interesse. Så dabber plutselig kontakten helt av. 

Det jeg lurer på, er om jeg skal sende han melding og spørre han rett ut om hva som var grunnen til hans fraværende tilstedeværelse da jeg faktisk var på besøk og tiden etter, eller om jeg skal droppe det og gå videre? 

Jeg må si at disse blandede signalene gjør meg svært forvirret og jeg gnager mye på det. 

Anonymkode: 0f550...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, de siste dagene, lært at det enkleste er å være direkte. Spør rett ut, så slipper du å være usikker og tenke på det hele tiden :)

Gjest Lovecraft
Skrevet (endret)

Enig, det hørtes veldig merkelig ut. Kanskje han bare var dårlig? Merkelig oppførsel siden dere hadde truffet tonen så bra på ferie sammen. Bør absolutt spørre han rett ut.

Endret av Lovecraft
Skrevet

Asekseksuell

Anonymkode: 68912...e7c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...