AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Jeg har møtt en fyr, som jeg har falt pladask for. Vi har allerede vært på to dates og han har ikke prøvd seg en eneste gang. Mellom første og andre date så har han vært veldig flink til å ta kontakt og jeg vil nok påstå at vi har begge tatt like mye initiativ til å sende meldinger og snappe med hverandre. Nå har det seg slik at vi hadde 2.date i går, som var kjempehyggelig. Han har gitt inntrykk for at han vil treffe meg igjen, men han har enda ikke invitert meg på en 3.date (???) Jeg vet at det kanskje virker som jeg overdriver her, men jeg har brent meg før på menn og er livredd for å bli såret enda en gang. Tok å skrev meldinger og snapper til han i kveld, og han har svart hele veien. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Er så redd for å ende opp med å bli såret. Setter stor pris på alle råd jeg kan få, og vær så snill - vær litt snille med meg, har dessverre falt for han her og det er derfor jeg automatisk er redd for å skremme han bort på en eller annen måte..:( Anonymkode: 1accb...335
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Hvem tok initiativ til de to første datene? Anonymkode: 540a1...e3b 1
Sh999 Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en fyr, som jeg har falt pladask for. Vi har allerede vært på to dates og han har ikke prøvd seg en eneste gang. Mellom første og andre date så har han vært veldig flink til å ta kontakt og jeg vil nok påstå at vi har begge tatt like mye initiativ til å sende meldinger og snappe med hverandre. Nå har det seg slik at vi hadde 2.date i går, som var kjempehyggelig. Han har gitt inntrykk for at han vil treffe meg igjen, men han har enda ikke invitert meg på en 3.date (???) Jeg vet at det kanskje virker som jeg overdriver her, men jeg har brent meg før på menn og er livredd for å bli såret enda en gang. Tok å skrev meldinger og snapper til han i kveld, og han har svart hele veien. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Er så redd for å ende opp med å bli såret. Setter stor pris på alle råd jeg kan få, og vær så snill - vær litt snille med meg, har dessverre falt for han her og det er derfor jeg automatisk er redd for å skremme han bort på en eller annen måte..:( Anonymkode: 1accb...335 Du må ikke være så livredd for og bli såret at du skyter deg selv i foten. Han vil nok fort sense at du er litt needy og trekke seg unna hvis du fortsetter sånn. Så mitt råd er og ha is i magen og vær litt layd back, ellers er jeg redd at frykten din vil slå tilbake og det du frykter mest vil du skape indirekte selv. Fake it thill you make it😊
Gjest Enhorning Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 (endret) Pust inn og ut. Og gjør det én gang til. Dere var på date i går. Det har såvidt gått en dag og du er allerede stressa over at neste date ikke er planlagt. Jeg vil si dette er kanskje en naturlig reaksjon. Du vil ikke virke helt desperat, men du har lyst til å gå på en date til! Helt ærlig tror jeg du må bare smøre deg litt med tålmodighet. Fortsett med livet, snakk med ham og la noen dager passere. Altså, dere var på date I GÅR. Det er ikke akkurat hastverk, og det at han ikke har invitert deg på en ny date dagen etter er faktisk helt fullstendig normalt. Så pust inn og ut én gang til, og bare nyt tiden dere har i startsfasen med spenning der dere blir kjent med hverandre. Og ikke stress. Det er mitt eneste råd. En annen ting: Det med at han ikke har prøvd seg kan jo ha noe å gjøre med at dere bare har vært på to dater sammen. Kanskje han er typen som liker å ta ting med ro? Kanskje han venter på klarsignal fra deg? Det er jo mer sannsynlig at noe vil skje på tredje date. Endret 27. september 2016 av Enhorning
Doge Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Syns du skal invitere han på en date, jeg
Gjest 123Sol Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Hvorfor har ikke du invitert han på en 3. date da?
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Følg rådet til Enhorning. Ikke stress, småprat i et par dager og så vil nok temaet dukke opp naturlig, og hvis ikke så tar du initiativet
Eikenøtt Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Ro ned. Om dere snakker hele tiden og dere var på en date _i går_ så tror jeg ikke du skal uroe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå