Gå til innhold

Løper tiden ifra meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Er en mann i begynnelsen av 30 årene.

Er singel og har vært singel i snart to år.

På disse to årene har jeg jobbet masse og ikke "hatt tid" til date eller noe forhold.

Nå tenkt jeg imidlertidig at det må bære på tide og prøve og finne seg en dame.

Problemet er bare at jeg sliter med selvtilliten.

Med årene har jo ting skjedd med kroppen.

Jeg har begynt og legge på meg, selv om jeg er aktiv og spiser greit.

Men det verste er at jeg har fått måne.. Dette er noe som virkelig plager meg. Derfor går jeg alltid med hodeplagg som caps eller lue. Har tenkt på og barbere alt og være skalla. Men tror jeg kommer til og se veldig rar ut.

Jeg er så nervøs for at om jeg treffer ei og hun ser månen så vil hun finne denne uattraktiv og jeg vil virke gammel..

Hva tenker dere damer om slikt?

Anonymkode: b6523...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det verste er at jeg har fått måne.. Dette er noe som virkelig plager meg. Derfor går jeg alltid med hodeplagg som caps eller lue. Har tenkt på og barbere alt og være skalla. Men tror jeg kommer til og se veldig rar ut.

Sånn tenker alle som mister håret. 

• Liker 4
Skrevet

mange kjekke skalla menn! <3

• Liker 2
Skrevet

Stakkars norske menn som mister håret så fort. Jeg synes det er finest med hår på hodet, en finnes vel ei eller anna som liker skalla folk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om mannen har lite eller mye hår hvis han ellers er kjekk, koselig og grei. :-) Det er mange unge menn som mister håret tidlig. Det skyldes for mye testosteron. Du er bare i begynnelsen av 30 årene og fremdeles en ung mann. Nei ærlig talt ta nå ikke alderen på forskudd... Og husk at menn blir mye mer attraktive når de er voksne, enten det er med eller uten hår... :)

Anonymkode: 5ab8d...0ed

• Liker 3
Skrevet

Definitivt ikke noe problem :) Men ville droppa capsen og lua innimellom, de fleste damer skjønner tegninga uansett :) 

Skrevet

Noen av de mest sexy mannfolka jeg har vært med har vært veldig tynne i håret. Hårmengde har ingen ting å si for din personlighet. 

Tut og kjør. Pass heller på vekta for den kan være helsefarlig. 

Anonymkode: a1d75...258

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

På disse to årene har jeg jobbet masse og ikke "hatt tid" til date eller noe forhold.

Jeg er så nervøs for at om jeg treffer ei og hun ser månen så vil hun finne denne uattraktiv og jeg vil virke gammel..

Det kommer helt sikkert til å føles rart, men det er en vanesak. Bare å gjøre det først som sist, hopp i det. barbert hode er mye bedre enn evig caps.

• Liker 3
Skrevet

Finn en som meg, jeg er så lav at jeg ikke hadde sett det uansett! 

Hehe, neida. Men fra spøk til alvor, hvis hun dømmer deg basert på antall fungerende hårsekker på hodet, så er hun vel ikke verdt bryet uansett? 😉

• Liker 3
Skrevet
Den 27.9.2016 at 23.48, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke om mannen har lite eller mye hår hvis han ellers er kjekk, koselig og grei. :-) Det er mange unge menn som mister håret tidlig. Det skyldes for mye testosteron. Du er bare i begynnelsen av 30 årene og fremdeles en ung mann. Nei ærlig talt ta nå ikke alderen på forskudd... Og husk at menn blir mye mer attraktive når de er voksne, enten det er med eller uten hår... :)

Anonymkode: 5ab8d...0ed

Enig :) Mange kjekke menn med lite hår.. capsen derimot liker jeg mindre ;) 

• Liker 1
Skrevet
På 27.9.2016 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Har også vært der - det er bare å barbere vekk alt sammen. Men det er psykologisk og det tok meg mange år å komme over det selv. Viktig å trene og holde seg i god fysisk form uansett - for egen skyld ihvertfall. Man trenger ikke bli skalla med stor øl-mage itillegg. 

Nå tror jeg ikke det finnes sist jeg sjekket en egen "preferanse" som heter "skalla" på dating sider o.l. Kanskje det er en grunn til det ? preferansen der i seg selv er nok da for spesielt interesserte kvinnfolk - så kan det godt være at markedet begrenser seg for vår del iforhold til det da.

Likevel med noe ærlig selvinnsikt så mener jeg man langt på vei må gi seg selv noe tiltro også. 
Mulig en kan øke egen netto-attaraction value med andre personlige kvaliteter.  Hvis ikke så har man nok noe igjen hva selvutvikling gjelder også da ? 

• Liker 2
Skrevet

Bare barber det bort først som sist, det ser ofte bedre ut enn å alltid ha på caps/lue. Og om damen du møter ikke liker deg fordi du ikke har hår så er hun bare ikke verdt det. I det hele tatt. Kast deg ut i datingen og lykke til :) Og forresten skal du være dating apper etc er det bedre å ha profilbilder som viser deg som du er, med eller uten hår, for jenter skjønner lunta om du har hodeplagg på alle bildene :P

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
På 27. september 2016 den 22.33, Nøste~ skrev:

Stakkars norske menn som mister håret så fort. Jeg synes det er finest med hår på hodet, en finnes vel ei eller anna som liker skalla folk.

Finnes nok litt flere enn "ei eller anna" som ikke bryr seg nevneverdig. 

Skrevet
9 timer siden, chisandra skrev:

Finnes nok litt flere enn "ei eller anna" som ikke bryr seg nevneverdig. 

Haha jo sikkert, men er flere som vil ha menn med hår.

Skrevet

Ser ikke problemet med å være skalla,du blir ikke mindre kjekk av den grunn😊

Skrevet

Spør du om tiden løper fra deg eller om det er et problem at du ikke har hår/lite hår? Jeg vil si det er et større problem hvis du jobber så mye at du ikke får tid til å date. Man har ikke lenger god tid når man har nådd tredveårene, som regel bare noen ganske få år på å evt. etablere seg. Så spørsmålet om tiden løper fra deg kan jo besvares med "ja". Om dette skyldes at du ikke ser bra ut er jo en annen sak, som regel er det knyttet til lav selvtillit som du skriver at du har. 

Men ja - du må jobbe som faen for å få deg partner nå. Ta det fra en mann i samme situasjon (minus hårtapet) som ikke greide det, men som nå har blitt for "gammel" til at det er særlig mye håp om partnerskap og eventuelt familie igjen. 

Anonymkode: 8e72b...316

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...