Gå til innhold

Hva slags bukse passer til gutter av det dere jenter bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags bukse passer til menn av det dere jenter bruker?

Jenter jeg tenger et ærlig svar fra dere. Har du eksempel som med link og/eller bildet legg det med.

Anonymkode: b2a7a...be6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste. Der er noenlunde likt kutt i de. Skinny, straight, bootleg osv. 

Men kvinner har større rompe enn menn. Derfor blr du aldri velge noe annet enn low waist. Selv om det også kan bli saggebukse til menn. Kjøper du en high-waist til menn. Kan den gå deg langt oppå brystet.

Styr også under broderinger og pynteknapper. 

Anonymkode: 69cf3...4d5

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags bukse passer til menn av det dere jenter bruker?

Jenter jeg tenger et ærlig svar fra dere. Har du eksempel som med link og/eller bildet legg det med.

Anonymkode: b2a7a...be6

Jeg ville gått for flere merker, men som er litt unisex uten for mye detaljer, men som allikevel er trange:)

Litt rimelige merker. Bik Bok og Never Denim, Cheap Monday, de har litt høyt liv, men er kule å helt stramme i passformen. HM og Cubus har også mye fint.

Litt dyrere merker jente/ damemodell. Levis skinny, Diesel, Acne, og Tiger of Sweden, sistnevnte er det kuleste og fineste dame jeansen:)

Litt utvalg over.

Anonymkode: f5aa5...636

Skrevet

Ikke frekt ment, men er de buksene over her komfortable for menn altså..? 

Tenkte på joggers, jeg, som altså ikke er det samme som joggebukse da det finnes varianter ment til penere anledninger også.

image.jpeg

Anonymkode: 3a5bf...75a

Skrevet

Unisex strømpebukser som disse: 

5832.1M.jpg

Anonymkode: 69cf3...4d5

Skrevet

Det siste jeg tenker på når jeg kjøper bukser er om mine bukser passer til gutter.

De gutta som har lyst til å gå i jentebukser må jo bare gå inn i en butikk og prøve seg frem til de finner et merke og en modell jentebukser som de synes passer.

Anonymkode: 93972...e4f

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det siste jeg tenker på når jeg kjøper bukser er om mine bukser passer til gutter.

De gutta som har lyst til å gå i jentebukser må jo bare gå inn i en butikk og prøve seg frem til de finner et merke og en modell jentebukser som de synes passer.

Anonymkode: 93972...e4f

Helt sant, verre er det jo ikke:)

Anonymkode: f5aa5...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...