AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Skreiv l med en person på en date app, tror han likte meg bedre enjeg liker han. Fikk god tone og bestemte oss for å treffes på fredag. Sente bilde på snapp og fikk 😍tegn Meinte at jeg var behagelig å snakke med og at hantok meg for det indre og. Vi bestemte oss for å ringe. Jeg kaninke si jeg har veldig lyst å treffe han på fredag. Føler det går alt for fort. Har begynt alrede å tenke på at hanjobber 12 t skift som oj. Selv om han får lengre friperioder sombonus. Vet ikke hva heg skal si. Kan gå bedre en forventet. Men er redd han vil gå fortere frem en megog bli betatt med en gang. What to do? Anonymkode: 30f34...896
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Han tok deg for det indre og? noe han sa? ikke fall for smilies med hjerter.. Anonymkode: 72af8...82b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skreiv l med en person på en date app, tror han likte meg bedre enjeg liker han. Fikk god tone og bestemte oss for å treffes på fredag. Sente bilde på snapp og fikk 😍tegn Meinte at jeg var behagelig å snakke med og at hantok meg for det indre og. Vi bestemte oss for å ringe. Jeg kaninke si jeg har veldig lyst å treffe han på fredag. Føler det går alt for fort. Har begynt alrede å tenke på at hanjobber 12 t skift som oj. Selv om han får lengre friperioder sombonus. Vet ikke hva heg skal si. Kan gå bedre en forventet. Men er redd han vil gå fortere frem en megog bli betatt med en gang. What to do? Anonymkode: 30f34...896 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok deg for det indre og? noe han sa? ikke fall for smilies med hjerter.. Anonymkode: 72af8...82b Så har avtalt møte fred. Hva ville du gjort? Anonymkode: 30f34...896
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Er litt skeptisk Anonymkode: 30f34...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå