Gå til innhold

Er han egentlig knteressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!  Jeg har "datet" eller vært med en mann i litt over to måneder nå. Vi har vært sammen 2-3 ganger i uka helt siden vi møttes for to måneder siden. Vi har også sovet en del hos hverandre. Vi har egentlig mest vært oss to sammen , men noen ganger med andre også. Vi har hatt ganske mye sex , sånn 2-3 ganger hver eneste gang vi har vært sammen. Jeg merker at jeg begynner å bli litt småglad i han og tok det opp med han om han så for seg om det kunne bli noe mer mellom oss med tiden. Bare sånn at jeg visste sånn cirka hvor ståa lå før jeg eventuelt innvolverte meg mer følelsesmessig.                                                        Han svarte da at det ikke var noen følelser inne i bildet,MOG han var også usikker på om han kunne få det, fordi han ikke følte at han kjente meg godt nok sånn med tanke på at han følte han måtte vite mer om livet mitt. Sånn type treffe vennene mine og være mer sammen på fritiden med mine og hans venner osv. Jeg skjønner hva han mener, og jeg er heller ikke der at jeg føler at vi kunne ha blitt sammen. Og jeg mener også at vi må bli bedre kjent før et eventuelt forhold. Han sa han ønsket å være mer med meg og møte med vennene mine, men at han ikke hadde det travelt. Men burde man ikke vite sånn cirka om man tenker det kan bli noe når man har tilbragt  så mye tid sammen ? Så for meg føles det litt som en avvisning. Jeg merker med meg selv at jeg nå har trukket meg litt unna han , fordi jeg vil ikke bli mer involvert når jeg er så usikker på om det i det hele tatt er noe der fra hans side. Jeg har omtrent ikke giddet og ta kontakt etter denne samtalen.   Jeg føler litt sånn at han bare vil holde meg på gress ved å si det han sa. Er jeg dum som tenker sånn og ødelegger noe som kan bli bra ? Eller kan det være noe i det ? 

Anonymkode: 78d6c...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil at dere skal ha et forhold slik dere har det nå, altså fuckfriends, han er fornøyd med det og vil ikke ha noe mer med deg. Dersom du ser deg om etter kjæreste, så bør du se et annet sted.

Anonymkode: ecb1d...b25

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil at dere skal ha et forhold slik dere har det nå, altså fuckfriends, han er fornøyd med det og vil ikke ha noe mer med deg. Dersom du ser deg om etter kjæreste, så bør du se et annet sted.

Anonymkode: ecb1d...b25

Ja.. Det jeg også har tenkt. Jeg merker at jeg fort kan bli glad i han hvis det fortsetter.. Så tror kanskje det er best å avslutte det ev. La han ta iniativ videre... 

Anonymkode: 78d6c...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...