Gå til innhold

Rosa gtest fra wondfo og ebay: svak pos og så neg. Skygge? Bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok en test på morgen i dag. Innen fristen kom det opp en strek, synes den så rosaaktig ut. Eneste er at jeg lurer på om den er for nært kontrollstrek. Hadde pos på noen blå fra wondfo og ebay, og der var strekene lengre fra hverandre.

Holdt meg sju timer(!), drakk svært lite og tenkte jeg ville få et klart svar når jeg kom hjem fra jobb. Den ble negativ. Vil det da si at den første var skyggestrek? Urinen burde jo vært like konsentrert, selvom jeg testa på ettermiddag.

Kjenner jeg blir smågal av dette. Dårlig gjort at disse testene får såpass sterke skyggestreker altså! :( Legger ved bilde.

078.PNG

Anonymkode: 5ad14...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne ser helt negativ ut.

Anonymkode: 6d6c9...b77

Skrevet

Ser kanskje en liten tynn strek, men klarer ikke å se farge.

Anonymkode: 9df43...357

Skrevet

Jeg ser streken, men det er så svakt at det er vanskelig å si noe sikkert. Du må nok vente litt til☺

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Tok en test på morgen i dag. Innen fristen kom det opp en strek, synes den så rosaaktig ut. Eneste er at jeg lurer på om den er for nært kontrollstrek. Hadde pos på noen blå fra wondfo og ebay, og der var strekene lengre fra hverandre.

Holdt meg sju timer(!), drakk svært lite og tenkte jeg ville få et klart svar når jeg kom hjem fra jobb. Den ble negativ. Vil det da si at den første var skyggestrek? Urinen burde jo vært like konsentrert, selvom jeg testa på ettermiddag.

Kjenner jeg blir smågal av dette. Dårlig gjort at disse testene får såpass sterke skyggestreker altså! :( Legger ved bilde.

078.PNG

Anonymkode: 5ad14...783

jeg kan se en rosa strek!

Anonymkode: 8ddbd...551

Skrevet

Jeg ser også strek, og det er ingen skygge. Den er tydelig svakt rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...