Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Hallo! Har nylig lastet ned Tinder på anbefaling av kjente for å se om det er noe for meg og har fort lagt merke til hvordan matcher overhode ikke sender meldinger eller svarer på mine. Er dette noe som er en tendens blant tinder brukere?
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Jeg tar ikke tinder så utrolig seriøst, men jeg stusset litt over det. Er det andre ting som kan anbefales isteden?
EnKoppTe Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Jeg har bare prøvd sukker, og der ble jeg skremt over hvor useriøse folk var.. Kanskje det er litt annerledes å være mann der, jeg vet ikke.
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Hmm... Synes sukker virker så sketchy, får bare en sånn rar vib av den siden x) Men om syntes den var useriøs for kvinner så er den vel strengt tatt ikke bedre for oss menn, haha.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 7 timer siden, Lovecraft skrev: Hallo! Har nylig lastet ned Tinder på anbefaling av kjente for å se om det er noe for meg og har fort lagt merke til hvordan matcher overhode ikke sender meldinger eller svarer på mine. Er dette noe som er en tendens blant tinder brukere? Har ikke helt samme oppfatning, men må ofte sende meld selv for å få respons Prøv happn eller sukker.no Anonymkode: 30561...ad1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 5 timer siden, Lovecraft skrev: Hmm... Synes sukker virker så sketchy, får bare en sånn rar vib av den siden x) Men om syntes den var useriøs for kvinner så er den vel strengt tatt ikke bedre for oss menn, haha. Jo, for det er jo mennene som er useriøse. Synes du skal prøve Sukker jeg. Se om du liker det! Anonymkode: aca96...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, for det er jo mennene som er useriøse. Synes du skal prøve Sukker jeg. Se om du liker det! Anonymkode: aca96...d7b Useriøse sider er vell mer tinder/hapoen/hotornot hvor engår ut ifraet bilde thats it..? Anonymkode: 30561...ad1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #9 Skrevet 28. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, for det er jo mennene som er useriøse. Synes du skal prøve Sukker jeg. Se om du liker det! Anonymkode: aca96...d7b Det er akkurat det. Ville tro at man kan finne bra damer der. Kjenner flere lykkelige par som møttes på sukker. Et par har nettopp giftet seg, et annet par har nettopp fått en liten. So it works! Anonymkode: 49ad0...0a5 1
Teethgrinding Skrevet 28. september 2016 #10 Skrevet 28. september 2016 Altså, folk flest er gærne. Det må man bare akseptere. På 80-tallet var de på nattklubber, i 2016 er de på Tinder. Et rough anslag fra min side vil være at 40-60% av alle mennesker du treffer på forskjellige arenaer er gærne. For all del, du kan være en av dem selv. Det er likevel ikke noe galt med plattformen Tinder eller plattformen Sukker. Det er bare en følelsesløs kanal, en virtuell møteplass. Det er ikke noe mer gale folk her enn der, nødvendigvis. Sukker og Tinder er antakeligvis størst, ergo er det både flest gale og flest normale der. Sjansen for å treffe et oppegående individ øker i antall begge veier. Hvis du selv er normal og seriøs blir utfordringen å klare å kommunisere nettopp dette mellom all the crazy. Du må overbevise, raskt, nærmest øyeblikkelig, om at du ikke er en nutjob. Men, Tinder er hverken det ene eller det andre. Det er eventuelt menneskene som er gale. Og de er gale uansett hvor de er. 2
Gjest Lovecraft Skrevet 28. september 2016 #11 Skrevet 28. september 2016 Takk for anmodningene, skal sjekke ut litt mer
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #12 Skrevet 29. september 2016 Jeg kan jo si det fra mitt synspunkt som en jente da, vet ikke om det er sånn for alle jenter men: som jente får man som regel en god del matcher, noen skriver til deg, andre ikke. hender jeg selv skriver først også, hvis gutten har skilt seg ut på profilen og gjør at jeg ikke vil vente å se om han skriver først. Men, om jeg svarer alle som skriver til meg? overhodet ikke. hvorfor? fordi noen starter samtalen håpløst. et kjedelig "hei." gjør ikke at jeg ikke blir mer interessert, og da svarer man naturligvis ikke. helleer ikke "hei sexy" eller "skjer ikveld?" er særlig sjarmerende. Nei, man må være litt kreative og orginale. når det kommer til nettdating er det viktig å skille seg ut fra mengden, men samtidig være seg selv og ikke drive med fishcat. En annen grunn til at jeg(og sikkert jenter flest) ikke svarer, kan være for at jeg allerede er i samtale med en annen fyr, og ser da ikke vits med å starte enda en samtale. Nå kan jeg ikke snakke for alle, men er slik min erfaring er og slik brukte jeg tinder, før jeg ga opp appen og slettet den. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #13 Skrevet 29. september 2016 Dater en kjekk mann fra tinder nå 😊 men det er en vanskelig app å finne noen på .. Anonymkode: f9411...09a 2
meeeg9 Skrevet 29. september 2016 #14 Skrevet 29. september 2016 5 minutter siden, giirly95 skrev: Jeg kan jo si det fra mitt synspunkt som en jente da, vet ikke om det er sånn for alle jenter men: som jente får man som regel en god del matcher, noen skriver til deg, andre ikke. hender jeg selv skriver først også, hvis gutten har skilt seg ut på profilen og gjør at jeg ikke vil vente å se om han skriver først. Men, om jeg svarer alle som skriver til meg? overhodet ikke. hvorfor? fordi noen starter samtalen håpløst. et kjedelig "hei." gjør ikke at jeg ikke blir mer interessert, og da svarer man naturligvis ikke. helleer ikke "hei sexy" eller "skjer ikveld?" er særlig sjarmerende. Nei, man må være litt kreative og orginale. når det kommer til nettdating er det viktig å skille seg ut fra mengden, men samtidig være seg selv og ikke drive med fishcat. En annen grunn til at jeg(og sikkert jenter flest) ikke svarer, kan være for at jeg allerede er i samtale med en annen fyr, og ser da ikke vits med å starte enda en samtale. Nå kan jeg ikke snakke for alle, men er slik min erfaring er og slik brukte jeg tinder, før jeg ga opp appen og slettet den. Enig, unntatt det siste da. Jeg pleide å ha samtale med flere samtidig for mer spenningsskyld. Ingen vits å snakke med kun én, som om man vil allerede være monogam liksom. Dessuten vet jeg de snakker med flere, så hvorfor skulle jeg tro at det er noe spesielt om de snakker med meg?
Gjest Lovecraft Skrevet 29. september 2016 #15 Skrevet 29. september 2016 (endret) 11 minutter siden, giirly95 skrev: Jeg kan jo si det fra mitt synspunkt som en jente da, vet ikke om det er sånn for alle jenter men: som jente får man som regel en god del matcher, noen skriver til deg, andre ikke. hender jeg selv skriver først også, hvis gutten har skilt seg ut på profilen og gjør at jeg ikke vil vente å se om han skriver først. Men, om jeg svarer alle som skriver til meg? overhodet ikke. hvorfor? fordi noen starter samtalen håpløst. et kjedelig "hei." gjør ikke at jeg ikke blir mer interessert, og da svarer man naturligvis ikke. helleer ikke "hei sexy" eller "skjer ikveld?" er særlig sjarmerende. Nei, man må være litt kreative og orginale. når det kommer til nettdating er det viktig å skille seg ut fra mengden, men samtidig være seg selv og ikke drive med fishcat. En annen grunn til at jeg(og sikkert jenter flest) ikke svarer, kan være for at jeg allerede er i samtale med en annen fyr, og ser da ikke vits med å starte enda en samtale. Nå kan jeg ikke snakke for alle, men er slik min erfaring er og slik brukte jeg tinder, før jeg ga opp appen og slettet den. Er kanskje litt kreativ av meg, begynte å bruke gifs som ice-breakers og det funket til en vis grad. Alikevel er det mange som ikke svarer og da regner jeg vel med at de har for mange å prate med. Men som sagt, jeg er ikke en overseriøs bruker, jeg sveiper like på alle og siler ut de matchene jeg ikke liker for å øke sjansene mine. Svarer ikke matchen innen en vis period så sletter jeg dem, enkelt og greit. Så begynner prosessen på nytt med de andre matchene. Endret 29. september 2016 av Lovecraft
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #16 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, meeeg9 skrev: Enig, unntatt det siste da. Jeg pleide å ha samtale med flere samtidig for mer spenningsskyld. Ingen vits å snakke med kun én, som om man vil allerede være monogam liksom. Dessuten vet jeg de snakker med flere, så hvorfor skulle jeg tro at det er noe spesielt om de snakker med meg? haha, jeg snakket med flere samtidig før. Men så fant jeg ut at for meg, ble det bare surr i hodet. Begynte å blande de forskjellige guttene, husket ikke hvem som jobbet med hva eller hvem som likte å male osv. Så for meg funka det best å snakke med en, av den enkle grunn av at jeg ble helt svimmel. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #17 Skrevet 29. september 2016 Møtte typen min på tinder for to år siden, og er sammen med han enda Jeg tror man skal være litt heldig, men det går så absolutt an! Anonymkode: 713e2...a45 3
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #18 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, Lovecraft skrev: Er kanskje litt kreativ av meg, begynte å bruke gifs som ice-breakers og det funket til en vis grad. Alikevel er det mange som ikke svarer og da regner jeg vel med at de har for mange å prate til. Men som sagt, jeg er ikke en overseriøs bruker, jeg sveiper like på alle og siler ut de matchene jeg ikke liker for å øke sjansene mine. Svarer ikke matchen innen en vis period så sletter jeg dem, enkelt og greit. Så begynner prosessen på nytt med de andre matchene. Gifs er en slager, matcha flere som bruker det og det er en bra icebreaker så trur ikke det er feil å bruke det! men hvis du treffer på en overseriøs tinder brukes, vil ho nok tenke at du er useriøs og ikke gidde å svare. Hvis du er på utkikk etter noe seriøst, og føler du trenger nettet for det så vil jeg heller anbefale deg møteplassen 1
Gjest Lovecraft Skrevet 29. september 2016 #19 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, giirly95 skrev: Gifs er en slager, matcha flere som bruker det og det er en bra icebreaker så trur ikke det er feil å bruke det! men hvis du treffer på en overseriøs tinder brukes, vil ho nok tenke at du er useriøs og ikke gidde å svare. Hvis du er på utkikk etter noe seriøst, og føler du trenger nettet for det så vil jeg heller anbefale deg møteplassen Men de vet jo ikke at jeg sveiper på alt og alle Har 3 kvinner som jeg holder på å prate med, men igjen så virker ikke de altfor interesserte i å holde samtalene gående og deg er liksom jeg som er initiativtager her. Og ja, jeg er ute etter noe seriøst så møteplassen er det veldig sansynelig jeg tar en titt innom, takk for tipset!
giirly95 Skrevet 29. september 2016 #20 Skrevet 29. september 2016 haha, en samtale må gå begge veier så den ser jeg!:) jeg prøvde møteplassen forrige helg, var gratis hele helgen. men orket ikke noe mer etter helgen, fordi jeg ikke orker å betale flere hundre i måneden for å nettdate. MEN det er absolutt en bra side, med mye fint å se på, hvis du er villig til å betale litt for å prøve å finne drømmedama!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå