Miss Angelina Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Heisann Jeg lurer på om noen der ute, har det slik som meg?? Har du noen gang opplevd at TING&Tang flytter rundt på seg, enten du er hjemme eller ikke!! Selv om du setter den tingen på plass igjen, står den på en annen plass dagen etter!! Er det noen som tror på spøkelser/gjenferd og den slags.. :-? Og hvor mange av dere har en skytsengel?? Vi prater om alt annet her på Snikk-Snakk, derfor tenkte jeg og ta med dette også!! Dette er jo noe og diskutere!! Er det bare meg som har det slikt, eller er det flere av oss??
LilleBille Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 Jeg har skytsengel...- blir der sagt... (og visstnok er den blå :klø: ) .. men jeg tror ikke jeg kan skylde på den at ting ikke er der jeg la dem.. det tror jeg heller kommer av at tingene tidvis lever sitt eget liv... - akkurat som det er med sokker .. de har en tendens til å stikke av..
@riel Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Er litt redd for å tenke på sånt spøkelses styr jeg har det med å kunne skremme vettet av meg selv når tankene begynner å surre innen det temaet. Har kanskje litt med at jeg begynner å tenke slik når det er mørkt, og skummelt, og jeg er mutters alene. Hender at ting ikke er der det skal, men det er fordi jeg er en stor rotekopp, og legger det fra meg et sted, som jeg selvfølgelig glemmer, så står jeg jo der og klør meg i hodet når jeg ikke finner det igjen :klø:
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 det er "bytter'ne" som gjør det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå