Gå til innhold

skrekkfilmer alle synes er skumle, men du syntes var teit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Blitt skuffet av en skrekkfilmer alle sier du vil hyle av skrekk av?

Anonymkode: cf0d3...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir skuffet av sånn alle skrekkfilmer som folk hyler og skriker av. The grudge, the ring, annabelle, scream.. Næh, jeg kjedet meg

• Liker 1
Skrevet

Scream, the ring. Fine filmer, men ble ikke skremt.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier. Blitt skuffet av en skrekkfilmer alle sier du vil hyle av skrekk av?

Anonymkode: cf0d3...e33

Snakes on a plane! Hm er det skrekkfilm eller thriller? Skal i alle fall være skummel, men jeg syns den var så overdreven at jeg satt bare og skrattet hehe... første gang jeg så den, sovnet jeg, så gikk glipp av halve filmen, prøvde igjen nå da den gikk på tv for en uke siden eller så, og da lo jeg hehehe... komisk :) Spesielt da den svære anacondaen slukte han fyren... så fikk han som fortjent som kasta bikkja til hu dama inn i kjeften på han. 

Anonymkode: 2c907...ff0

Skrevet

Annanelle og mr Babadook.. men elsker å si babadook dook-dook med skummel stemme.

Skrevet

Blairwitch Project. 

Dummeste og kjedeligste og mest oppskrytte møkk jeg noensinne har kasta bort tid på!!!   😠

Skrevet

Hyler ikke, og vil ikke si jeg blir redd, men jeg liker skrekkfilmer som en underholdningsform :).

Synes ikke det er feil å kalle dem skrekkfilmer bare fordi jeg ikke ble redd.

var kanskje ikke helt det svaret du var ute etter, men det virker som at mange har en svart og hvit holdning på skrekkfilmer.

Anonymkode: 15075...a4a

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Exorcisten, den skulle jo være så skummel . men syns det ble for dumt.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

The Ring. Har aldri skjønt at den skal være skummel, og jeg er ganske lettskremt.

Gjest Charlemagne
Skrevet

Har til dags dato aldri sett en skrekkfilm som er skummel.

Skrevet

Kom på en til, oculus. (tror det skrives slik ) kommer sikkert på flere. 

Skrevet

Villmarksliv. Det var jo samme gamle oppskrift som Hollywood har brukt til døde - en gjeng ungdommer som er på et øde sted og blir drept en etter en. Hva med å gjøre noe originalt?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakes on a plane! Hm er det skrekkfilm eller thriller? Skal i alle fall være skummel, men jeg syns den var så overdreven at jeg satt bare og skrattet hehe... første gang jeg så den, sovnet jeg, så gikk glipp av halve filmen, prøvde igjen nå da den gikk på tv for en uke siden eller så, og da lo jeg hehehe... komisk :) Spesielt da den svære anacondaen slukte han fyren... så fikk han som fortjent som kasta bikkja til hu dama inn i kjeften på han. 

Anonymkode: 2c907...ff0

Filmer med slanger og dyr er aldri "skumle", styr unna .... ja jeg har sett den filmen du nevner her, drit dårlig.

Skrevet

Alle skrekkfilmer lagd i dette århundret (utenom villmark)

Anonymkode: c23e3...e3a

Skrevet

Insideous. Skjønner virkelig ikke greia med den.

Skrevet

The Conjuring, Sinister, Annabelle, The Ring, The Messengers, Insidious. 

Skrevet
5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Blairwitch Project. 

Dummeste og kjedeligste og mest oppskrytte møkk jeg noensinne har kasta bort tid på!!!   😠

Den krever god fantasi, har man ikke det er den verdiløs som underholdning. 

Skrevet

Paranormal activity-filmene. Skjønner virkelig ikke hvorfor det ble laget mer enn en. Satt og lo meg gjennom den siden det var så teit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...