AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Så ei helt fantastisk nydelig jente i butikken jeg jobber på i går. Jeg føler jeg er en ganske god menneske kjenner, mye takket være jobben da jeg møter på så mange forskjellige folk daglig, og med henne, føltes alt rett med engang. Følte det var et eller annet mellom oss, men så er jeg på jobb da så det blir litt vanskelig for meg å gjøre noe særlig ut av det. Har sett henne før engang, men er en stund siden. Har så lyst til å bli kjent med henne, eller bare si hei, men vet ikke om jeg er "bra" nok da. Altså, selvsagt er jeg det, jeg vet med meg selv at jeg er en bra mann, jeg er snill, gir av meg selv, er ærlig og hjelpsom og trofast, men ser jo i en annen tråd om at vi menn som jobber i butikk ikke er noe særlig å trakte etter? Er så lei av å være alene, føler jeg kommer til å være evig singel, men så treffer jeg på henne Anonymkode: 6211a...0d7 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Det er mange kvinner som ikke bryr seg om hva mannen jobber med Si hei i det minste. Hva er det værste som kan skje? Anonymkode: fedd9...68f 7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Kjøøøøøøøøør på, kjære deg!Anonymkode: b3242...ce2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mange kvinner som ikke bryr seg om hva mannen jobber med Si hei i det minste. Hva er det værste som kan skje? Anonymkode: fedd9...68f TS her. Tja, hun kan jo like å handle hos oss, hvis hun ikke er interessert i meg, da kan det fort bli kleint. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøøøøøøøøør på, kjære deg! Anonymkode: b3242...ce2 Har veeeldig lyst til det ja Men er bare så redd for å gjøre henne ukomfortabel eller noe sånt. Men har skikkelig lyst til å bare hoppe i det, hun var bare så utrolig fin! Altså, hun virket som en ordentlig og kjempe hyggelig jente og kanskje viktigst av alt, ekte, akkurat det jeg har lett og lett etter. Har hatt det ganske kjipt i det siste, og at jeg så henne nå ga meg et skikkelig boost! Jaja, vi får se hva som skjer. Får håpe hun kommer innom igjen da Anonymkode: 6211a...0d7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Du har jo allerede feiga ut to ganger, hvorfor tror du du kommet til å klare prate skikkelig med henne tredje gang? Anonymkode: 6a1a7...73d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo allerede feiga ut to ganger, hvorfor tror du du kommet til å klare prate skikkelig med henne tredje gang? Anonymkode: 6a1a7...73d Har jo aldri snakket med henne da. Bare sagt hei i kassa eller hatt blikk kontakt i butikken. Anonymkode: 6211a...0d7
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tja, hun kan jo like å handle hos oss, hvis hun ikke er interessert i meg, da kan det fort bli kleint. Har veeeldig lyst til det ja Men er bare så redd for å gjøre henne ukomfortabel eller noe sånt. Men har skikkelig lyst til å bare hoppe i det, hun var bare så utrolig fin! Altså, hun virket som en ordentlig og kjempe hyggelig jente og kanskje viktigst av alt, ekte, akkurat det jeg har lett og lett etter. Har hatt det ganske kjipt i det siste, og at jeg så henne nå ga meg et skikkelig boost! Jaja, vi får se hva som skjer. Får håpe hun kommer innom igjen da Anonymkode: 6211a...0d7 Slik du beskriver henne virker det som du allerede har snakket med henne. Bare fortsett å prat med henne og spør om en date etterhvert Anonymkode: fedd9...68f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Ser flere kjekke menn i kassa jeg,og kunne godt ha gått ut med dem om jeg hadde vært singel. Bryr meg fint lite om hva en mann jobber med. Det er jo bare å prøve. Det verste som kan skje er vel at hun sier nei og kanskje slutter å handle der. Anonymkode: 75adb...2bd 4
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Synes du skal absolutt slå av en prat med henne, det skader jo ingen og kanskje det baner vei for andre ting
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Hvor gamle er dere ca.? Anonymkode: 41ad1...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #11 Skrevet 28. september 2016 Hvor gamle er dere og er det regler for ansatt/kunde-forhold der du jobber? Hvis ikke, snakk i vei! Anonymkode: eac20...7d7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #12 Skrevet 28. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere og er det regler for ansatt/kunde-forhold der du jobber? Hvis ikke, snakk i vei! Anonymkode: eac20...7d7 Vi er i 20 årene Noen regler er det jo men at jeg skulle bare hilse vil ikke gjøre noe. Det blir heller et problem om jeg skulle legge an på kvinnelige kunder og være en slask og ekkel. Anonymkode: 6211a...0d7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #13 Skrevet 30. september 2016 TS her igjen. Har ikke sett henne siden mandag og blir helt sprø av dette! Tenker på henne hele tiden, lurer på hva hun gjør, om alt er bra med henne, det eneste jeg vil er å møte henne og bli bedre kjent. Hele greia er så utrolig vanskelig og frustrerende fordi det er helt tilfeldig når vi kan treffe på hverandre. Føler meg så patetisk, jeg har ikke vært sammen med noen i hele min voksne alder, har ikke vært i nærheten engang, og har vel innsett at ingen vil ha meg. Men, så ser jeg henne og jeg kjenner en gnist i meg igjen. Anonymkode: 6211a...0d7
PandA# Skrevet 30. september 2016 #14 Skrevet 30. september 2016 Er sikkert ikke mye vi kan gjøre for deg bak skjermene våre. Men vi kan krysse fingrene for at du ser henne igjen og at dere snakker sammen *fingers crossed* 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #15 Skrevet 5. oktober 2016 Hva slags butikk var det? Anonymkode: 41ad1...6c6 1
Coronas Skrevet 6. oktober 2016 #17 Skrevet 6. oktober 2016 En mann som har fast inntekt, er det kvinner vil ha. Samme hva du jobber med, så lenge du trives med det og vil fortsette å være i yrket til du blir pensjonist. Men det er kanskje meg. Jeg er ikke vant med mye penger og stabilt hjem. Så bare mannen har inntekt, lav eller høy, og jeg har fast inntekt, så finner man ut av tilværelsen sammen. Selvfølgelig finnes det kvinner som bare er ute etter fet lommebok, men da kan det hende de er fra en familie med mye peng, og klarer ikke å leve uten den standarden. Lykke til. Håper det klaffer 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #18 Skrevet 6. oktober 2016 På 5.10.2016 den 20.20, AnonymBruker skrev: Hva slags butikk var det? Anonymkode: 41ad1...6c6 Matbutikk Har ikke sett henne siden jeg skrev dette innlegget da.. håper virkelig jeg gjør det snart! Tenker fortsatt på henne Anonymkode: 6211a...0d7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #19 Skrevet 6. oktober 2016 Men vet du egentlig noe om henne? Eller har du bare sett hene, synes hun ser pen og grei ut og forholder deg kun til det? Anonymkode: fedd9...68f
Gjest Baremenneske Skrevet 6. oktober 2016 #20 Skrevet 6. oktober 2016 Du er da vel bra nok du! Er nå sikker på at du er allfall! Hva du jobber med har ingenting å si for om hun har følelser eller ikke, eller om det kan bli noe forhold! Mener hun noe annet, så er det heller hun som ikke er verdt deg! Fortsett prat, flørt, og vær hyggelig mot henne du! Lykke til😊 PS..må også få si at du må ikke bry deg så mye om hva tråder her innpå sier- Det er slett ikke alle som mener det samme som "klikken" selv om det noen ganger kan virke sånn!😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå