Gå til innhold

Bare Escentuals foundation


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er dette det samme som pudderet til Bare Escentuals?

Det ser ut som et pudder på sidene deres.

Hvor mye koster denne foundationen?

Er den god?

Noen som vet om noen steder i Bergen hvor man kan få kjøpt denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Det er en foundation i pudderform. Pris hos hudpleier er 399,- (billigere på nett, men vanskelig å bestille uten å ha sett fargene IRL først). Jeg liker den kjempegodt, for den føles ikke ekkel på huden, og tørker ikke ut huden min, som fra før er kjempetørr.

Du får den hos hudpleiere som fører MD Formulations.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det er den samme.Jeg sendte etter hos essentialdayspa.com.Kjøpte en pakke som inneholdt,60 ml facial cleanser fra M D formulations, 3 koster, en foundations 3- medium rosatone,en foundations 2,3 medium beige gultone, en boks warmth,en boks veil.alt dette forca 480 kr +porto.Da får du prøve fargene og de KAN blandes.Bare 1 slik kost koster ca 250 kr hos hudpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis man bruker både foundationen og pudderet, blir man da blank i huden(slik som en del sier man blir med dette merket)?

Smelter det inn i huden?

Stress å legge på? Blir det ujevnt? Er den veldig transparent eller dekker den ujevne farger i huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I bergen får du den hos hudpleien på nye kjøpesenteret i gamle postbygget. Husker ikke hva det heter desverre. Bare vær obs på at de ikke har BE#1, den lyseste kalde fargen...faktisk blir den visstnok ikke engang importert til norge :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når du tar veil oppå foundationen blir det matt og dekker litt store porer. det smelter etter en liten stund inn i huden,og er lett og fort å legge når du blir vant til det. jeg liker den kjempegodt,og det gir en god følelse av at det er ikke noe unaturligt du legger i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvis jeg kjøper en pakke med foundation, veil og solpudder (eller hva de kaller det) Kan jeg da blande de hvis jeg har for lys foundation? Hvis alle disse produktene smelter inn i huden. Jeg tenker på at jeg får jo mer farge i fjeset når det blir mer vår, men jeg kan jo ikke kjøpe nye hele tiden. De varer vel en stund?

Lurer på en pakke med #1.2 og #2. Hvilke nyanser går disse i? Er de veldig lyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også serien på helsekost/hudpleieren øverst i Marken, nærmest politistasjonen. Der hvor det var platebutikk før!

Kjøpte medium kit til mamma på www.Beatybridge.com, samme pakken som nevnt over. Billigere porto på den siden! ;)

Du kan jo se pudderet "live" før du eventuelt bestiller? Så er du sikret å ikke få for lyst! Har selv 2.3, og det funker glimrende. Om våren når du begynner å få farge kan du jo eventuelt koste litt mer warmth (a la solpudder) oppå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Du kan sikkert blande nr 1.2 og 2, men jeg er usikker på om de går i samme fargeskala (varm vs. kald). 2.3 er ganske mørk, så hvis du er lys fra før, blir det altfor mørkt. Warmth er en slags solpudder som du kan bruke som rouge, så det burde være lett å få en passende farge.

Jeg har 2.3, og har brukt den siden i sommer uten problemer, selv om huden er litt lysere nå. Jeg bare bruker mye mindre warmth enn før,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
I bergen får du den hos hudpleien på nye kjøpesenteret i gamle postbygget. Husker ikke hva det heter desverre. Bare vær obs på at de ikke har BE#1' date=' den lyseste kalde fargen...faktisk blir den visstnok ikke engang importert til norge :-?[/quote']

Pussig.. skulle tro det var her oppe vi trengte den lyseste mest. :-)

Jeg kjøpte den over nett (#1, altså usett), og det er den eneste foundationen jeg har funnet som er lys nok og som jeg liker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Er det ikke slik at de aller fleste kler gultonet foundation best? Isåfall er 1.2 det mest naturlige valget. #1 er vel sikkert mest rettet mot det asiatiske markedet, med sin hysteri for porselenshud som de har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"over half of the population wears these shades "

Dette var det som stod om #1.2 og#2

Så da tror jeg at jeg satser på disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
"over half of the population wears these shades "

Dette var det som stod om #1.2 og#2

Så da tror jeg at jeg satser på disse to.

Det er lettere å justere med rouge og/eller solpudder hvis foundationen er for lys, verre er det hvis den er for mørk, da blir det lett seende "billig" og falsk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at de aller fleste kler gultonet foundation best? Isåfall er 1.2 det mest naturlige valget. #1 er vel sikkert mest rettet mot det asiatiske markedet, med sin hysteri for porselenshud som de har der.

Jeg fant ut at jeg bestilte feil. Jeg burde hatt 1, men bestilte 1,2. Men jeg synes den ser fin ut på jeg, så jeg bryr meg igrunnen ikke så mye...Greit med litt glød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt klart finest med en nyanse lysere enn hudfargen man har. Men jeg har opplevd å kjøpe for lys farge, og da ser man bare syk ut.. det er ikke så greit! Syns foundation enten blir for lys,eller for mørk eller oransje.. kan dem ikke finne opp litt mere naturlige farger..

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig lys i huden Clea?

Dekket den huden bra?

Ja, huden i ansiktet er utrolig lys (om vinteren). Minner meg om snehvit.

Jeg bruker alltid concealer på røde flekker før jeg tar på foundation, og da synes jeg hvertfall resultatet blir bra. Huden ser naturlig og frisk utn etter påføring, og ikke maske-aktig som noen andre foundationer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Kjøpte medium kit til mamma på www.Beatybridge.com, samme pakken som nevnt over. Billigere porto på den siden! ;)

Den siden har jeg aldri hørt om før; skriver de ned verdien på pakken, eller skriver de reell verdi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bestillte 1.2 og den va altfor brun på meg...fikk sjokk da jeg så megselv i dagslys. Har nå bestillt 1, men er usikker på om den er for lys. Kan alltids blande de 2 for å få en perfekt farge. Har rosatonet hud......Uansett bedre med for lys foundation, for man kan alltids bruke rouge om det blir for bleikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...