Gå til innhold

Den perfekte jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter den perfekte jeansen. Jeg går veldig sjelden i jeans, nettopp pga. at jeg ikke føler noen sitter bra på meg, men jeg har ikke tenkt å gi opp :)

Vil gjerne at jeansen skal sitte behagelig på, samt sørge for at figuren ser litt slankere ut. Føler jeg har prøvd de fleste merker. Bik Bok har jeg gitt sjangsen mange ganger, men føler ingen sitter flatterende nok. Er fornøyd med noen fra Gina Tricot. Dr. Denim mistet form relativt kjapt, og fargen bleknet etter et par vasker. Før brukte jeg Nudie, Cheap Monday, Lee og Diesel, men disse har jeg ikke prøvd på årevis. Mener å huske jeg var fornøyd med dem, men noen som har erfaring med dem nå?

Er villig til å betale litt for en god jeans, men er selvsagt takknemlig for rimelige alternativ. Det viktigste er at den sitter som et skudd. Nevn gjerne modell også i stedet for kun merke.

Tips?

Endret av Stellia
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Stellia skrev:

Jeg er på jakt etter den perfekte jeansen. Jeg går veldig sjelden i jeans, nettopp pga. at jeg ikke føler noen sitter bra på meg, men jeg har ikke tenkt å gi opp :)

Vil gjerne at jeansen skal sitte behagelig på, samt sørge for at figuren ser litt slankere ut. Føler jeg har prøvd de fleste merker. Bik Bok har jeg gitt sjangsen mange ganger, men føler ingen sitter flatterende nok. Er fornøyd med noen fra Gina Tricot. Dr. Denim mistet form relativt kjapt, og fargen bleknet etter et par vasker. Før brukte jeg Nudie, Cheap Monday, Lee og Diesel, men disse har jeg ikke prøvd på årevis. Mener å huske jeg var fornøyd med dem, men noen som har erfaring med dem nå?

Er villig til å betale litt for en god jeans, men er selvsagt takknemlig for rimelige alternativ. Det viktigste er at den sitter som et skudd. Nevn gjerne modell også i stedet for kun merke.

Tips?

Er jo ikke så lett å gi deg tips om hvilke bukser som vil sitte som et skudd på deg, når vi ikke aner noe om kroppsfasongen din.

Anonymkode: 014e7...2bc

• Liker 1
Skrevet

Levis har modeller som går etter fasongen din. Tror de heter curve eller noe... Jeg var innom en levis butikk, og der klarte de faktisk å finne meg skikkelige jeans som satt som et skudd. Og jeg har en vanskelig fasong å finne passende bukser til. 

Skrevet
27 minutter siden, Stellia skrev:

Tips?

Hei! Gå for litt dyrere merke. Prøv Nudie, Lee, Diesel og ikke minst Tiger of Sweden. Sistnevnte er knallgode å sitter perfekt. Samme med spesielt Nudie og Diesel også:)

Anonymkode: 33281...1cb

Skrevet

Takk for svar.

Jeg faller vel egentlig ikke under noen typisk kroppsfasong, men er nok en mellomting av timeglass og helt rett. Trekker mer rundt hoftene enn lår og legger, og utfordringen er mange ganger at jeansen sitter godt på beina, men at jeg ikke får igjen knappen øverst. Vil helst unngå high-waist, ettersom jeg føler de strammer altfor mye.

Skrevet
1 time siden, Stellia skrev:

Takk for svar.

Jeg faller vel egentlig ikke under noen typisk kroppsfasong, men er nok en mellomting av timeglass og helt rett. Trekker mer rundt hoftene enn lår og legger, og utfordringen er mange ganger at jeansen sitter godt på beina, men at jeg ikke får igjen knappen øverst. Vil helst unngå high-waist, ettersom jeg føler de strammer altfor mye.

Okey, skjønner deg godt der. Syns selv at en veldig stram å tettsittende high-waist jeans er fin, fordi den former både midje, hofte og lår. Den skal sefølgelig ikke være så trange at enn ikke får puste. Nudie og Tiger of Sweden jeans har modeller som er low-waist å trange i lårene og leggene. Ville prøvd en modell av en av de merkene. Dessuten har de utrolig kul look og fin vask:)

Anonymkode: 33281...1cb

Skrevet

Jeg fant nettopp noen billige og gode på Only. Men jeg har også fått tips om Weekday..

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg er veldig fornøyd med jeans fra Topshop, men det hjelper vel lite om du ikke skal til et land hvor de har Topshop i nærmeste framtid da... jeg skal i hvertfall hamstre neste gang jeg skal dit. jeg hater egentlig å gå i jeans da mange av de er så stive, men de fra Topshop føles som å ha på seg tights... digg!

Endret av fresia
Skrevet

Etter at jeg kjøpte min første Please bukse har jeg ikke kjøpt eller gått med annet.

Elsker alle Please buksene, enten det er jeans, fløyel eller bomull. 

Anonymkode: d61c4...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...