Gå til innhold

Hvor god venn er du med din kjærestes venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten er ikke så involvert i hverandres sosiale liv som jeg skulle ønske, han henger med sine venner og jeg henger med mine venner. Jeg har venner på besøk med jevne mellomrom, og da spiser kjæresten min middag med oss, og henger, så jeg vil si han kanskje kjenner mine venninner litt bedre enn jeg kjenner hans venner. Når de er sammen, så blir jeg som regel ikke invitert med, fordi de alltid skal gjøre noe fotballgreier (enten se på eller spille). Jeg har ikke engang møtt vennene han har fått gjennom studiene. Synes det er litt kjipt, det virker morsomt å ha en felles vennegruppe man kan finne på ting med fra tid til annen, eller i det minste at man er velkommen i hverandres gjenger. Hadde bursdag i helgen, og vennene hans gratulerte meg ikke med dagen en gang. Og vi har vært sammen i over tre år nå. 

Anonymkode: 76032...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ganske god venn med noen av eksens venner. Eksen reiste mye, så jeg møtte de også noen ganger uten han. Ble jo også venn med kjærestene til vennene hans. Holder fortastt litt kontakt med noen av de.

Anonymkode: 26849...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhorning

Anser meg selv som venn med kompisene til kjæresten min, men vi er ikke så nære at vi snakker flere ganger i uka. Vi kan snakke kanskje en gang i måneden.

Har også vært med og spilt en del spill med vennene hans, uten at det er sånn at "dama henger seg på" på en irriterende måte (håper jeg). Det virker som de virkelig liker meg og ser på meg som en venn, så det er jeg glad for.

Men det kommer jo helt an på hva slags kjemi man har med folk. Jeg føler meg utrolig heldig som fikk god kjemi med én gang med vennene hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig god venn med brødrene hans. Vennene er ok forhold med. Er aldri med vennene hans alene, er mest kompiser. Men har blitt noen nære venninmer av de kompisenes damer.

Anonymkode: d8b5c...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si jeg går godt overens med kompisene hans, men vi er ikke venner-venner, noe jeg synes er greit. Vi har ett vennepar som vi er på besøk til en gang i mnd i gjennomsnitt, og jeg er omgangsvenninne med henne og møter henne en gang i blant alene.

Studievennene hans (utenom bestekompisene) har jeg møtt, men ikke hengt med veldig mye da de kun prater fag (og jeg skjønner ikke halvparten av det de snakker om), men jeg har ingenting imot at han henger med studievenner/-venninner uten meg.

Forventer ikke å bli invitert på guttekveldene, eller studievenn/-venninnekveldene, jeg inviterer heller ikke ham på mine venninnekvelder, men han kan fint spise middag med oss før han stikker ut, noe jeg også blir invitert med på dersom hans kompiser spiser her.

Anonymkode: d4858...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestens omgangskrets består i stor grad av par, så jeg føler meg ganske inkludert i den forstand at jeg oftest blir enten direkte invitert eller føler at det er helt greit å henge meg på.

Samtidig så føler jeg ikke at jeg står særlig nær noen av dem. Han har en stor omgangskrets og det er ikke alle jeg får sett så ofte (eller snakket like mye med ettersom vi ofte er mange som møtes). Hvis de er kun 2-3 kompiser som møtes så holder jeg meg som regel unna - det samme hvis det er snakk om en veldig intern gjeng, som f.eks. de han jobber med. 

Men det går kanskje like mye på min egen innsats også. Er med når jeg kan og føler for det, men prioriterer like ofte egne venner, aktiviteter eller alenetid. 

Vi har kun vært sammen i 1,5 år og er i slutten av 20-åra hvis det har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig god venn med vennene til kjæresten min :) Hvis han er på ferie med familien sin er det ofte jeg henger med dem uten han. I helga ble jeg invitert på hyttetur av han ene kompisen hans på facebook, og så at han hadde glemt å invitere kjæresten min :laugh:

Pleier også å sende sms til kompisene hans og spørre om vi skal ta en øl eller noe hvis ingen av mine venner kan. Vennene hans er mer spontane enn mine som må avtale dager i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...