AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Skal ta brystforstørrelse. Kan derfor ikke trene på 6 uker. Alle venninnene har fått helt treningsdilla og spør meg om å trene omtrent hver. Skal ta brystoperasjon om en uke. Lurer på hvilke gode unnskyldninger jeg km ha for å ikke trene? Jeg vil ikke si jeg har tatt boobjob. Og det å ikke være med på trening på 6 uker er en smule sært. Hvilke gode unnskyldninger brukte dere? Anonymkode: da246...6f9
HappyTear Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Nå skal det sies at jeg aldri har hatt denne problemstillingen, og hadde jeg hatt det hadde jeg nok sagt sannheten. Men, du kan alltids skylde på et virus, eller si du har kyssesyken, eller har skadet håndleddet, eller noe annet som gjør at du ikke kan trene, men kan leve rimelig normalt.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Vil de ikke legge merke til at du plutselig får større bryter? Anonymkode: 987f5...969 9
Gjest O.G. Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ta brystforstørrelse. Kan derfor ikke trene på 6 uker. Alle venninnene har fått helt treningsdilla og spør meg om å trene omtrent hver. Skal ta brystoperasjon om en uke. Lurer på hvilke gode unnskyldninger jeg km ha for å ikke trene? Jeg vil ikke si jeg har tatt boobjob. Og det å ikke være med på trening på 6 uker er en smule sært. Hvilke gode unnskyldninger brukte dere? Anonymkode: da246...6f9 Ingen, jeg sier at jeg ikke gidder å trene.
Gjest Ajax Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Si at du er overtrent og trenger en pause for å hente overskudd 😄
Gjest Baremenneske Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Jeg hadde sagt jeg hadde fått en alvorlig svekkelse i vilja!😉😆 (neida!)😊
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Takk for alle gode tips:) Problemet er at jeg må være så borte fra trening! Hvordan virus foreslår dere at jeg sier jeg har fått? Må jo ta noe som ikke smitter og ikke farlig.. Anonymkode: da246...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Du kan gå for en UVI og antibiotika som "gjør deg veldig sliten". Og du vil heller fokusere på å bli frisk sort. Anonymkode: f7e98...3ef 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for alle gode tips:) Problemet er at jeg må være så borte fra trening! Hvordan virus foreslår dere at jeg sier jeg har fått? Må jo ta noe som ikke smitter og ikke farlig.. Anonymkode: da246...6f9 Mente å skrive: Problemet er at jeg må være så lenge borte fra trening. Anonymkode: da246...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Flere tips?:) Anonymkode: da246...6f9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Hvorfor ikke si det som det er? Folk vil jo se at du har fått større bryster. Anonymkode: c990e...f71 6
Sidsel Skrevet 27. september 2016 #12 Skrevet 27. september 2016 Si at du har vondt i kneet? Best å ikke trene da, så du ikke pådrar deg skader!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 "Trening er dritkjedelig, jeg vil heller se på frustrerte fruer" Anonymkode: 36608...650
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #14 Skrevet 27. september 2016 Hva med beinhinnebetennelse eller runners knee? Spørs litt hva dere trener. Ellers kan man ikke trene lenge etter å ha hatt kyssesyken. Lungebetennelse kam vel også være et alternativ. Anonymkode: 837e6...cee
OPIgirl Skrevet 27. september 2016 #16 Skrevet 27. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal ta brystforstørrelse. Kan derfor ikke trene på 6 uker. Alle venninnene har fått helt treningsdilla og spør meg om å trene omtrent hver. Skal ta brystoperasjon om en uke. Lurer på hvilke gode unnskyldninger jeg km ha for å ikke trene? Jeg vil ikke si jeg har tatt boobjob. Og det å ikke være med på trening på 6 uker er en smule sært. Hvilke gode unnskyldninger brukte dere? Anonymkode: da246...6f9 Hvorfor kan du ikke si sannheten?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #17 Skrevet 27. september 2016 Jeg skjønner virkelig ikke dette. Selvfølgelig kommer vennene dine til å se at du plutselig har større pupper. Så går bare ryktene isteden. Bedre å være rak i ryggen og si det som det er. For øvrig syns jeg at hvis man skammer seg såpass over noe at man ikke tørr å fortelle det til noen, burde man ikke gjøre det. har du tenkt deg godt om? Du skjønner vel at enhver fremtidig sexpartner kommer til å se og kjenne at de ikle er ekte? For øvrig så er det lett å se om pupper er ekte eller ikke i en bikini også. Prøver virkelig ikke å være slem. Men ikke gjør noe du kommer til å angre på. det er ikke tabu i dagens samfunn å ha silikon, si det som det er. Dømmer venninne dine deg er det deres problem. Se det kommer de til å gjøre uansett Anonymkode: 9d55f...ec7 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #18 Skrevet 27. september 2016 Si at du har gravi humilis sui habeatis. Anonymkode: 06ba9...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå