AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Jeg pleier å gå turer hver dag og langs ruten min bor det en katt. Jeg vet ikke mye om katter men det ser ut som den hilser på meg når jeg kommer gående. Katta mjauer veldig, halen står rett opp og den slenger seg ned på bakken og ruller mens den ser på meg. I det siste har den begynt å følge meg når jeg går forbi men den går hjem igjen etter en stund. Jeg får nesten følelsen av at den forventer noe av meg, men hva? Har aldri brydd meg om katter før men denne er jo søt og morsom. Noen som vet hva den vil? Hvorfor oppfører katta seg slik? Anonymkode: cc45c...f48
Helle Mari Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Tror det er ganske normalt. Det med at den slenger seg ned på bakken og ruller, har jeg selv opplevd at ukjente katter gjør, og det tror jeg er fordi den vil ha kos. Det at den følger etter deg er nok fordi den vil ha mat. Har selv en katt. Når hun er ute er hun ganske sjenert og vil helst bare være i fred. Inne gjør hun det som du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Den føler seg trygg på deg og vil ha kos Vår katt pleier også å rulle sånn når vi kommer ut, og da forventer hun både ryggmassasje og magekos jeg tror ikke hun gjør det med fremmede folk da, for hun er redd for andre mennesker. Men jeg kan absolutt se for meg at den andre katten vår kunne funnet på å gjort det da hun er skikkelig nysgjerrig på fremmede folk. Anonymkode: 36301...3e0
Hattivatti Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Slik gjør pusrn min for å hilse og vise at han vil ha kos. Han gjør det kun med de han kjenner da. Denne pusen har nok lagt sin elsk på deg og har lyst på kos når du går forbi 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Så koselig da at katta liker meg Litt rart da siden jeg kun hadde øyenkontakt med han/hun den første tiden. Etter at jeg skrev her har jeg begynt å snakke med katta. Føler meg snål siden jeg aldri har hatt noe med dyr å gjøre men jeg liker det, spesielt siden den svarer meg. Har også kost litt med den men jeg tror jeg må slutte med det siden den fulgte meg helt hjem i går. Og gjett hvem som ventet på meg ved ytterdøra da jeg var på tur ut i morges? Jeg håper ikke katta har vært der hele natten?!!? Den fulgte meg til jobben men var borte da jeg dro hjem igjen. Bør jeg finne en annen rute til trimturene mine? TS. Takk for svarene Anonymkode: cc45c...f48
Lofilteret Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Jeg synes ikke du skal gå enn annen rute pga katten. Katter er selvstendige og så lenge du vet at den har et hjem skal du bare fortsette å snakke med den. Det du ikke bør gjøre er å ta den inn og gi den mat, da kan det hende at den velger å flytte inn 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Ok, takk Bra, for jeg liker akkurat den ruten for den er passe krevende for meg. Nei, jeg ville aldri gitt den mat eller tatt den inn. Det overlater jeg til eierne. Katta er forøvrig fin i pelsen og blir nok tatt godt vare på.. Anonymkode: cc45c...f48 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå