Gå til innhold

Fylla historier å dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil bare dele en historie fra en helg for ikke lenge siden, også kanskje noen andre vil dele litt også? Bare for å kanskje kunne få dette til å heller bli morsomt, å kanskje noen av oss er eller har vært i samme situasjon..

Jeg er singel å ikke på jakt etter noe forhold akkurat for tiden, jeg trives veldig godt slik som ting er akkurat nå, med meg selv!

Har sovet hos en gutt noen helger nå, og ikke vært noe interessert i han, har bare vært fulle å endt opp hos han. Men den siste helga jeg sov hos han hadde jeg først sex med en annen fyr, (les: jeg husker så vidt at det skjedde) for så å reise hjem til han andre å ha sex med han! Dette er jo absolutt ikke greit, men samtidig så har jeg jo ikke gjort noe galt. Men dagen etter hadde han fyren jeg har sovet hos den siste tiden sittet å delt dette med gjengen sin, at han hadde ligget med meg kvelden før, å da hadde det tydeligvis kommet frem at jeg hadde ligget med han andre også, å jeg bare tenker at dette er jo litt kleint da. Skulle jo gjerne likt å være en flue på veggen der for å se hvordan ansikts uttrykk folk får nå de finner ut at de er andre personen på en kveld. Men jeg vet ikke jeg. Føler kanskje ikke at dette er helt bra! 

Men igjen, jeg har jo ikke gjort noe galt. Er ikke så lenge siden jeg kom ut av et nesten 6 år langt dritt forhold, å nå vil jeg bare leve livet litt. Er det noe galt med det? jeg bare tenker at jeg sikkert sitter å overtenker hele situasjonen. 

Noen andre som vil dele noen pinlige historier?

Anonymkode: 9a0f6...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har ikke gjort noe galt nei! Hadde du vært gutt hadde du sikkert skrytt av det..

Endret av pika
Skrevet

Ja, må bare gi litt faen! Er jo ikke din skyld at de skal sitte å snakke om det dagen derpå! Men kan jo skjønne at du synes det er litt kleint også da! Men det ordner seg nok det her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...