Gjest Molfrid Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Idag var jeg på min første hårvoksingstime. Jeg hadde brazilsk voks! Var litt flaut å be om det men de er vel vant til at folk er flaue! :oops: Da vi var ferdige sa han at hårene ville være forsvunnet alle sammen innen en uke. Syns det var litt lang tid så jeg spør dere andre som har prøvd brazilsk voksings, hvor lang tid tok det før hårene datt ut hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 Hårene skal da ikke dette av! Han drar de jo ut med voks.. Når du går derfra skal du ikke ha igjen hår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 :o :o Du skal være hårfri når du går der i fra. Hårene begynner så smått å vokse ut igjen etter en uke. For min del ihvertfall. Gikk du til noen som driver en seriøs bedrift?!? Dette hørtes noe muffens ut spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Dette hørtes ikke ut som en seriøs salong. Hårene detter da ikke av flere dager etter voksing. Alt skal jo fjernes der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå