pusla Skrevet 27. januar 2005 #1301 Skrevet 27. januar 2005 Har aldri ONS eg... Faktisk' date=' det er heilt sant!! Veit ikkje koffor, men nårdesperasjonen når eit visst punkt har eg jo vurdert det, men så blir det berre feil for meg... Og ein gjer jo ikkje slikt som er feil. :-)[/quote'] :enig_animasjon: Jeg vet det er barnslig, jeg bare synes plutselig det ble så morsomt å bruke denne smileyen i tråden her. Skal skjerpe meg! Forøvrig er jeg altså helt enig med deg, attegløyma, ONS'er er ikke min stil heller. Jeg er litt mer kravstor sånn, hvis man kan kalle det det.
valentino Skrevet 27. januar 2005 #1302 Skrevet 27. januar 2005 Hmmm... fikk aldri svart Valentino på tiltale for 20 sider siden. Har vært uten nett en stund. Men siden alle nå er gode venner her' date=' og V ikke er å se så lar jeg det være.[/quote'] Jeg er her, men blander meg ikke inn i de persondiskusjonene som verserte for en tid tilbake her.
valentino Skrevet 27. januar 2005 #1303 Skrevet 27. januar 2005 han jeg skal til i helga har ikke gjort noe av dette mot meg' date=' nei, han er verdens snilleste, herligste mann og det var selvfølgelig jeg som dumpet han ( man vil jo sitt eget beste, mener jeg).[/quote'] Det er nettopp derfor du dumpet han. Han var for snill. Han satte deg antageligvis på en sokkel og gjorde alt for deg.
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1304 Skrevet 27. januar 2005 Nei, han gjorde vel egentlig ikke det. Det var litt andre grunner til at jeg avsluttet forholdet (jeg hater ordet dumpe, skal seriøst slutte å bruke det).
Gjest Litjmæ Skrevet 27. januar 2005 #1305 Skrevet 27. januar 2005 :o Vil du ikkje leike med oss meir no :o Joa, bare ikke i singeltråden og så tenkte jeg å si opp jobben som psykolog, d funka ikke så bra.
Gjest GreenSky Skrevet 27. januar 2005 #1306 Skrevet 27. januar 2005 :o Joa, bare ikke i singeltråden og så tenkte jeg å si opp jobben som psykolog, d funka ikke så bra.
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2005 #1307 Skrevet 27. januar 2005 Hæ?? Berre fordi Fi ikkje no er gift og sånn?? Kan jo ikkje gi opp så lett Eg meina, ho er 30 år, ikkje lett å snu opp ned på alt mogleg på nokre månader då vel!!
Gjest Litjmæ Skrevet 27. januar 2005 #1308 Skrevet 27. januar 2005 :o Ikke ta det så tungt da, det var da ikke sånn ment...
Helene Skrevet 27. januar 2005 #1309 Skrevet 27. januar 2005 Hei, har nettopp kommet. Hva er den store diskusjonen i kveld?
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1310 Skrevet 27. januar 2005 Hei Helene! Det har vel ikke vært noen stor diskusjon her i kveld, vært noen ulike kryss-temaer, men det er stille. Du kan jo bare bla deg tilbake et par sider! Folk har vel kanskje et liv utenom KG, tross alt :o (jeg har sett på håndballkamp jeg, og nesten fått sammenbrudd her).
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1311 Skrevet 27. januar 2005 Har Litjmæ mislykkes som hobbypsykolog altså?? Det kan jeg aldri tenke meg!
Helene Skrevet 27. januar 2005 #1312 Skrevet 27. januar 2005 Har bladd litt tilbake, men henger ikke helt med. Hvordan gikk det med håndballkampen da? Det tar sikkert litt tid å bli kjent med dere her. Bær over med meg
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1313 Skrevet 27. januar 2005 Det ble uavgjort mot Tyskland. De burde vunnet, men de skal visst være fornøyd med uavgjort også, siden Tyskland er veldig gode. Jeg er ny her jeg også, Helene, og forstår heller ikke alt. Så det er bare å henge seg på!
Helene Skrevet 27. januar 2005 #1314 Skrevet 27. januar 2005 Jeg ser at enkelte er her inn endel. Er det noe sjekking på gang, eller har galgenhumoret tatt fullstendig over Skjønner også at enkelte omgåes privat, men alle bor vel ikke i Oslo - omeng?
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2005 #1315 Skrevet 27. januar 2005 Hi, hi, reknar med det er Fi, Lestat, Litjmæ og meg du tenkjer på då, men vi har faktisk aldri møtt kvarandre!! Vi har sendt bilder, og så er vi på msn, nokre av oss i alle fall, men vi har halde til på denne tråden og i Fi si dagbok ganske lenge etter kvart. Og så har vi planar om å møtast snarast. Men vi har det kjekt altså!! Og masse galgenhumor ja
Helene Skrevet 27. januar 2005 #1316 Skrevet 27. januar 2005 Synes da så tydelig å huske at noen nevnte et treff i Oslo snart. Spiller ikke noe rolle egentlig. Bor noe nord for oslo likevel...
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2005 #1317 Skrevet 27. januar 2005 Jepp, vi har planar om treff, men ingen av oss har møtt kvarandre før, det blir eit bilnd- treff for alle. Litt spennande Det er berre å bli med!! Grunnen til at treffet blir her er vel at minst tre av oss bur her, nei fire faktsik. Send Fi ein PM, ho som er festsjef.
Helene Skrevet 27. januar 2005 #1318 Skrevet 27. januar 2005 Vel, det blir nok langt unna for min del. Det var riktig stille her i kveld. Skal finne senga selv nå, skal styggtidlig opp i morgen. Jobb, møte, konsert og fest til slutt. Regner med at jeg er død lørdag
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1319 Skrevet 28. januar 2005 Jeg ser at enkelte er her inn endel. Er det noe sjekking på gang, eller har galgenhumoret tatt fullstendig over Skjønner også at enkelte omgåes privat, men alle bor vel ikke i Oslo - omeng? Sjekking eller galgenhumor, tja vet ikke jeg. Hvis jeg skulle døpt tråden på nytt ville jeg vel heller dåpt den "Tråden for småflirting, humor, tvetydigheter, morsomme digresjoner, sære avsporinger, småsnakk og generell prat om sex og kjærlighet - og sånt". Meg, Litjmæ (aka hobbypsykologene), Fiona, Attegløyma og Hyggeligfyr (litt fraværende i det siste) begynner vel etter hvert å bli litt kjent med hverandre. Flere av oss sitter også på msn som Attegløyma påpekte, og har utvekslet bilder slik at vi har et ansikt bak innleggene.... Jeg skjønner godt at det kan være litt vanskelig å få meg seg alt i begynnelsen, vi har vel utviklet en litt egen tone. Vi er tålmodige vi, så det går sikkert bra. Det er plass til de fleste her.... Oppserverer også at Greensky har kommet innom igjen, noe som gleder meg stort
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1320 Skrevet 28. januar 2005 Fraværende? Hehe. Fortsatt sjokkert over at jeg ved å være borte 19 timer kan regnes som fraværende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå