Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Gjest Litjmæ
Skrevet

Melder meg ut av singeltråden nå jeg. Er ikke singel og har ikke hatt noe videre framsteg med psykologpasientene mine heller. Lestat - du klarer det nok bedre.

:vinke: Ha det bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Okay' date=' han har masse bra greier, men kva var grunnen til at du gjorde det slutt? For ein grunn er det jo alltid. Var han litt kjedeleg kanskje? Kan de bli saman att trur du, er det noko av det du reiser for å sjekke ut?[/quote']

Ja, jeg kjeda meg, forholdet gikk liksom ingen steder og på den tida var jeg utrolig opptatt av å gifte meg og sånt. Det ble bare veldig feil etterhvert. Og jeg har vært inne på tanken mange ganger, å forsøke å få det til å fungere igjen der, men det går liksom bare ikke. Den tida er over. Vi hadde en periode i fjor hvor vi tenkte å forsøke, men det ble liksom ikke helt noe av . Nå er vi kjempegode venner, og det er igrunn helt greit.

Ah, takker!!!! Jeg fant liksom ikke noe så juicy som jeg håpet på i går, da durer jeg inn på side 60!!! :P

Skrevet
Melder meg ut av singeltråden nå jeg. Er ikke singel og har ikke hatt noe videre framsteg med psykologpasientene mine heller. Lestat - du klarer det nok bedre.

:vinke: Ha det bra.

NEEEEEEEEEI ! Skal liksom jeg være eneste hobby-hodekrymperen her nå ?

Kom tilbake Litjmæ....

Skrevet

NEEEEEEEEEI ! Skal liksom jeg være eneste hobby-hodekrymperen her nå ?

Kom tilbake Litjmæ....

Huff, det blir en tøff jobb for Lestat, å være alene om den jobben her!!!

Skrevet

Skal nok gå bra det tenker jeg, men har litt ambisjoner om å ta "dogjobben" min seriøst også da....

Skrevet

Skal nok gå bra det tenker jeg, men har litt ambisjoner om å ta "dogjobben" min seriøst også da....

Skrevet

Hmmm... fikk aldri svart Valentino på tiltale for 20 sider siden. Har vært uten nett en stund. Men siden alle nå er gode venner her, og V ikke er å se så lar jeg det være.

Trekker meg tilbake herfra for godt nå, siden jeg ikke er singel lenger heller. :wink:

*vinke* Ha det bra!

Skrevet

Kos deg :klem:

Men du må jo nesten komme innom en gang i blant og minne oss på vår status som single, og din som ikke-singel da :hoho: .

Hvis både du og Litjmæ forsvinner helt står vi jo i fare for å tro at det skal være sånn vet du....

Skrevet
:o ambisiøs mann!

Nja, "jager" ikke like mye nå lengre da. Under IT-oppturen var det litt anderledes. Da jobbet jeg i grunnen alt for mye. Etter hvert har det vel godt opp for meg at det er andre ting som betyr mer. Nå jobber jeg stort sett 8 timers dager, og bruker alt for mye tid her.

Hmm, kanskje jeg bare har andre ambisjoner :wink:

Skrevet
Kos deg

Men du må jo nesten komme innom en gang i blant og minne oss på vår status som single, og din som ikke-singel da .

Hvis både du og Litjmæ forsvinner helt står vi jo i fare for å tro at det skal være sånn vet du....

Bare vent til etter treffet deres, du, så skal vi se hvor mange som er igjen :wink:

Rømmer vel inn på samliv, jeg, så hvis det skulle være noe så finnes jeg der. :ler:

Skrevet
Hmm' date=' kanskje jeg bare har andre ambisjoner :wink:[/quote']

:enig_animasjon:

Skrevet

Og der minnet du på meg en bit av ambisjonen ja :ler:

Skrevet

Ja, vet nå ikke det. Det er en stund siden, så det skal nesten ingen ting til før jeg sporer helt av :-? .

Lovte meg selv at jeg skulle være seriøs nå, og slutte fullstendig med ONS, rett og slett for at det ikke er verdt det. Jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å lure på om jeg har rett...

Skrevet

:ler: Såså, du møter nok snart noen. Blablalba... og alle de derre frasene som mine veletablerte venner bruker på meg.

Men jeg synes du skal holde på det at du ikke skal ha ons, men vente på et forhold, jeg. Iallfall så lenge du klarer. Men det er mulig at å vanke her inne ikke hjelper sånn sett.

Skrevet

Joda, ambisjonen er der. En positiv bieffekt er jo at man sparer på strømregningen da, siden det stort sett går i kalddusjer :ler:

Gjest Gjesten
Skrevet

Har aldri ONS eg... Faktisk, det er heilt sant!! Veit ikkje koffor, men nårdesperasjonen når eit visst punkt har eg jo vurdert det, men så blir det berre feil for meg... Og ein gjer jo ikkje slikt som er feil. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...