hyggeligfyr Skrevet 27. januar 2005 #1261 Skrevet 27. januar 2005 (Denne tok jeg bort!) God natt (morgen)!
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1262 Skrevet 27. januar 2005 til dere som ramler innom etterhvert her nå. Når man fortsatt kaller det "ikveld" kl 6.40 på morgenen, så tyder det på at man har hatt det vellykka ja (og vært populær blant damene, sånn er det, makt og penger). Har nå stått opp, dusjet, blitt utslitt, skrevet mail til sjefen og synes veldig synd på meg selv. Skal krabbe under dyna igjen, jeg!
Gjest *Fiona* Skrevet 27. januar 2005 #1263 Skrevet 27. januar 2005 Besvimte i seng i natt og har sovet meg gjennom vekkerklokke og alt som er... KG tar livet av meg, jeg lover. Noen som har sett selvdisplinen min? Liten, røde slitne øyne og litt frynsete? Sist sett rett før et nachspielet i forrige uke da jeg som ved et mirakel kom meg i seng i stedet for på nachspielet - at det var feil seng er vel av mindre betydning - anyone? Sett snurten av den? :o
Lestat Skrevet 27. januar 2005 #1265 Skrevet 27. januar 2005 Nei' date=' den har vi ikke sett.[/quote'] Jeg lette litt etter den jeg, og fant den på finn.no under "personlig tilbehør". Rett ved siden av min vulgaritet som jeg la ut for salg i går.....
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1266 Skrevet 27. januar 2005 Ah, men da blir sikkert Fiona glad!! Hva driver dere med i dag, egentlig? Jobber??? Kjedelig for meg som er hjemme og kjeder meg altså!!!
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2005 #1267 Skrevet 27. januar 2005 Eg er stygt redd vi begge er dømde som evig vulgære og harry av frøken Fi, så ikkje ver lei deg du Eg gjekk faktisk og la meg eg, då eg logga meg av KG og msn. Då var klokka nesten halv tolv. Følte meg unekteleg veldig flink!! Og har hatt ein roleg og fin dag på jobb så langt, er berre alvorleg bekymra for sjølvdisiplinen min sidan eg faktisk sit her no... Slikt skal liksom ikkje eg drive med på jobb nei....
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1268 Skrevet 27. januar 2005 Joda, attegløyma, i dag kan du drive med dette på jobb, synes jeg!!!
Lestat Skrevet 27. januar 2005 #1269 Skrevet 27. januar 2005 Prøver å være litt effektiv på jobb i dag ja, men må innom og kikke litt av og til i alle fall....
Lestat Skrevet 27. januar 2005 #1271 Skrevet 27. januar 2005 Jeg var forresten innom å skumma dagboka de tidligere Pusla. Tenkte jeg skulle legge igjen en beskjed, men så måtte jeg springe i et møte.... Spørs om man ikke bør ut på "personlig tilbehør" på finn.no og kjøpe inn litt bitch-faktor til deg . Slutt å tenk så mye på andre og prioriter deg selv av og til mener nå jeg. Når noen slår opp på SMS, eller fryser deg ut, så er det ikke "dakkar, han må ha det vondt nå" som gjelder altså. Fikk med meg at du var kristen, men jeg kan ta på meg banninga og svertinga for en veldig rimelig penge, for ikke å si gratis !. Greit å være omsorgsfull, men det er jammen lov å tenke på seg selv også ! Det er fuldt mulig å være sinna, misslike andre og sågar hate enkeltindivid og fortsatt være et godt menneske. Arrg, møte om 15 min igjen....
Gjest *Fiona* Skrevet 27. januar 2005 #1272 Skrevet 27. januar 2005 Hva driver dere med i dag, egentlig? Jobber??? Du kan få lure litt på den... Attegløyma - jeg synes ikke dere er vulgære og harry... ok, jeg synes det å pule ble stusslig når dere uttrykte det som å pusse et hammerskaft eller hva det var, men alt i alt er jeg veldig fleksibel og finnes ikke negativt innstilt til noen variasjoner over temaet sex. Jasså, hvordan går det med hammerskaftet ditt? Nei, nå trenger det å pusses gitt! Pusla, for å svare på spørsmålet ditt, da - de to timene som er gått siden lunsj har jeg brukt på å lese igjennom Singel tråden... jeg ler så jeg griner...
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1273 Skrevet 27. januar 2005 Pusla, for å svare på spørsmålet ditt, da - de to timene som er gått siden lunsj har jeg brukt på å lese igjennom Singel tråden... jeg ler så jeg griner... Ah, jeg var veldig bekymra der en stund!! Lestat: jada, jeg kan være sint jeg altså, det skal jeg love deg!! Men litt bitch-faktor kan sikkert være kjekt å ha, men vet ikke helt om det er meg? Det kan kanskje bli det.
Lestat Skrevet 27. januar 2005 #1274 Skrevet 27. januar 2005 Attegløyma - jeg synes ikke dere er vulgære og harry... ok, jeg synes det å pule ble stusslig når dere uttrykte det som å pusse et hammerskaft eller hva det var, men alt i alt er jeg veldig fleksibel og finnes ikke negativt innstilt til noen variasjoner over temaet sex. Jasså, hvordan går det med hammerskaftet ditt? Nei, nå trenger det å pusses gitt! Ja men Fiona da. Valg av ordbruk skyldes jo bare at dere skulle slippe unna "uber horny" varianten av Lestat. Er så lenge siden at jeg kan ikke si sex uten at tankene er en helt annen plass..... Pokker, der var de borte igjen ja. Og jeg som skal i møte nå.....
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2005 #1275 Skrevet 27. januar 2005 Okay, då må vel dette tolkast til at vi ikkje er vulgære, sidan ordet "pule" liksom blir rekna som ein tanke vulgært i sofistikerte kretsar, men vi samtalar på eit litt anna plan, litt meir dannet kanskje?? :o Fi!! E du sjuk i håve??!! Ein les ikkje heile singeltråden om att!! Det er jo ikkje første gang du gjer det ein gong jo!! Trur eg må ta meg ein prat med han der sjefen din Ellers einig med Lestat til ei forandring Det er lov å bli forbanna når folk dumpar ein pr sms, slikt gjer ein faktisk ikkje etter fylte 16... Det er vel ikkje han du skal til Trondheim og besøke vel??!! Hadde aldri villa sett på ein sånn fyr att eg... Men no er det ikkje umogleg at eg kanskje er litt vel hard med karane heller nei...
Lestat Skrevet 27. januar 2005 #1276 Skrevet 27. januar 2005 litt vel hard med karane heller nei... Hmm, me like Grrrr, lande nå. Møte nå....
pusla Skrevet 27. januar 2005 #1277 Skrevet 27. januar 2005 Ellers einig med Lestat til ei forandring Det er lov å bli forbanna når folk dumpar ein pr sms' date=' slikt gjer ein faktisk ikkje etter fylte 16... Det er vel ikkje han du skal til Trondheim og besøke vel??!! Hadde aldri villa sett på ein sånn fyr att eg... Men no er det ikkje umogleg at eg kanskje er litt vel hard med karane heller nei... [/quote'] Neida, han sms-dumperen er tilgitt for lengst, det var ikke så dramatisk. Men fryse-ut-metoden har jeg større problemer med, den er jeg fortsatt for. Og han jeg skal til i helga har ikke gjort noe av dette mot meg, nei, han er verdens snilleste, herligste mann og det var selvfølgelig jeg som dumpet han ( man vil jo sitt eget beste, mener jeg).
Gjest *Fiona* Skrevet 27. januar 2005 #1278 Skrevet 27. januar 2005 Fi!! E du sjuk i håve??!! Retorisk spørsmål. Trur eg må ta meg ein prat med han der sjefen din Neida, går så fint så. Han hører meg le; jeg er miljøskaperen i denne tomannsbedriften. Og Attegløyma - unnskyld meg, men hva gjør du her? Er ikke du på jobb?? Pule er for øvrig et koseord... Loverboy ler seg ihjel når jeg sier pule, jeg sier det slik jeg snakker ellers (veldig bokmål) med smal l og pent og pyntelig... Loverboy? Hvem er Loverboy? For øvrig, FYI, jeg leste ikke HELE tråden... jeg skulle bare finne ut hvor gulpet startet hen, og så dere vet det var det på side 60. Jeg har bare lest fra side 50. :o Dessuten har jeg vært VÅKEN hele arbeidsdagen i dag, det tror jeg er første gang. Uten at jeg vet det helt sikkert, det ser ut til at jeg har utviklet evnen til å være kun FYSISK til stede. Skremmende. (gjesper)
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2005 #1279 Skrevet 27. januar 2005 Okay, han har masse bra greier, men kva var grunnen til at du gjorde det slutt? For ein grunn er det jo alltid. Var han litt kjedeleg kanskje? Kan de bli saman att trur du, er det noko av det du reiser for å sjekke ut?
Gjest Snike uinlogget Skrevet 27. januar 2005 #1280 Skrevet 27. januar 2005 han jeg skal til i helga har ikke gjort noe av dette mot meg' date=' nei, han er verdens snilleste, herligste mann og det var selvfølgelig jeg som dumpet han ( man vil jo sitt eget beste, mener jeg).[/quote'] Selvfølgelig vil man vel det Fra spøk til alvor.... noen ganger kan man lure på om det faktisk er det man vil..... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå