Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1062 Skrevet 24. januar 2005 Et annet alternativ kan jo selvfølgelig være å innføre en generell flipp avgift. Slik kan den norske stat sikre inntekter til fremtidige flipp relaterte skader. "Flipping" som fagfelt har det vært forsket meget lite på. Noen vil sågar gå så langt som å si at det innen forskningsmiljø er direkte tabubelagt, og at det i verste fall kan være ødeleggende for ens karriere som forsker å vektlegge dette. Med utgangspunkt i det manglende forskningsmaterialet kan man derfor ikke utelukke langtidsskader ved feil "flipping"!!!. Med dette som utgangspunkt drister jeg meg derfor til å foreslå en avgift på "flipping". Dette kun for å sikre statlige midler med tanke på evetuelle langtidsskader (dels fysologiske, men særskilt psykologiske). Disse midlene ville også kunne understøtte forskning på temaet....
Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1063 Skrevet 24. januar 2005 Rein og skjær utfeiging altså? Neah, mer en utflipping
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1065 Skrevet 24. januar 2005 Jeg ELSKER denne tråden Lestat, da setter du ned en aksjonsgruppe med det formål å kartlegge langtidskonsekvenser og eventuelle skadevirkninger av utflipping...? Det verste er, hadde vi satt i gang noe slikt ville vi sikkert fått det gijennom. Vi er i Norge.
Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1066 Skrevet 24. januar 2005 Jeg ELSKER denne tråden Lestat, da setter du ned en aksjonsgruppe med det formål å kartlegge langtidskonsekvenser og eventuelle skadevirkninger av utflipping...? Consider it done... Med tanke på finansielle løsninger bør man kanskje opprette hovedkvarter i en liten bygd i indre troms el. og tilrette for forskningen på dyr (kyr). Dette for å sikre mulighet til nedskrivning av studielån, DU-støtte og landbruksstøtte.... Det burde også være mulig å sikre noe øremerkede midler fra ovennevnte flipp-avgift
hyggeligfyr Skrevet 24. januar 2005 #1067 Skrevet 24. januar 2005 Gode tanker. Gode tanker. Ambisiøse, men gode.
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1068 Skrevet 24. januar 2005 Det verste er' date=' hadde vi satt i gang noe slikt ville vi sikkert fått det gijennom. Vi er i Norge.[/quote'] Ja alle avgifter mottas med stormende jubel her til lands....
hyggeligfyr Skrevet 24. januar 2005 #1069 Skrevet 24. januar 2005 Singellivet mitt er forøvrig fortsatt dønn kjedelig - men har en mistanke om at det kanskje vil ta seg opp nå. Kjenner selvtilliten stiger etter beskjeden om min nye jobb, noe som alltid hjelper. Har også trent mer i det soste enn jeg har gjort på en god stund, og det får en jo alltid til å føle seg bedre ifh til slikt. Jeg ser fram til en spennende vår der jeg vasser i unge vakre jenter som liker bestemte hyggelige fyrer i ledende stillinger.
Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1070 Skrevet 24. januar 2005 Hmm, så var det organisasjonskartet da. Personling kunne jeg tenke meg å jobbe administrativt, men samtidlig ganske nært grunnforskningen. Jeg nominerer derfor meg selv til "Administrerende Ku-Flipper". (Siden dyreforsøkene i all hovedsak vil være rettet mot kyr - for mer bakgrunnsinformasjon se finansiell modell). Mange ledige titler enda....
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1071 Skrevet 24. januar 2005 Jeg studerer først emnet for å få litt bakgrunnsinfo og den rette tyngden og troverdigheten for vervet. Satser på en tittel etter at jeg har gått opp til Cand. Flipp. Hvordan ser du for deg innkrevingen av flippavgiften? Dør til dør er svært ressurskrevende. Merknad til metode for øvrig; bruker kuer dopapir? Eller var det en annen side av forskningen du ville bruke kyr til? Hyggeligfyr - hvis du kommer på base camp her til sommeren kan du vasse i kåte sørlandspiger vettu - her i byen har vi som regel sex for åpen scene. Sørlendingers bløte hjerte og velutviklede sosiale samvittighet er verdenskjent. I fjor var det regnskogen, hva med ny kampsak i år - Fuck for Flipp?
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1072 Skrevet 24. januar 2005 hyggelige fyrer i ledende stillinger. Noen bestemte stillinger du tenkte på...? Ja takk, begge deler
hyggeligfyr Skrevet 24. januar 2005 #1073 Skrevet 24. januar 2005 Jeg er ganske bestemt i de fleste stillinger.
Lestat Skrevet 24. januar 2005 #1074 Skrevet 24. januar 2005 Hyggeligfyr - hvis du kommer på base camp her til sommeren kan du vasse i kåte sørlandspiger vettu - her i byen har vi som regel sex for åpen scene. Sørlendingers bløte hjerte og velutviklede sosiale samvittighet er verdenskjent. I fjor var det regnskogen, hva med ny kampsak i år - Fuck for Flipp? Og der ble forskningssentret flyttet fra indre Troms til sørlandet og all dyreforskning lagt på is inntil videre.... En statistisk kartleggelse av fenomenet "Sørlendingers bløte hjerte" høres ut til å være langt viktigere for forskningen som sådan....
hyggeligfyr Skrevet 24. januar 2005 #1075 Skrevet 24. januar 2005 Men er de så kåte der nede altså? Ikke for å være stygg, men ei klassisk sørlandsjente som Venke Knutson er jo et skoleeksempel på ei luremus. Hun ser bestandig kåt og lyst på alle ut, men er det egentlig ikke, siden hun er lykkelig kristelig gift. (jeg er litt på tullern nå altså) Og den litt ufine dama i Fuck For Forest var jo svensk.... FI er jo kåt, det vi jo alle nå (hehe), men generelt sett tror jeg ikke noe på at alle disse kåte sørlandsjente finnes! Huff, nei dette innlegget hang ikke på greip. Jeg holder på å miste grepet nå.
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1076 Skrevet 24. januar 2005 Ja, ikke vet jeg - som Oslo jente og helt usårlig har jeg virkelig ikke peiling på hvordan ting fungerer her nede :o På Sørlandet asså. Hjertene her er ikke så veldig bløte tror jeg, men de er jævlig godt pakket inn i misforstått høflighet-inntil-det-kvalmende samt en god porsjon selvhøytidelighet. Nei, det var bare noen, forresten. Kommer litt an på :-) Mange hyggelige sørlendinger også, da har de gjerne bodd borte noen år i studier og fått åpnet kanalene litt. Men kuer har vi mange av ;-) Dem er det vel dessuten færre av i Indre Troms...? Med mindre du siktet til reinsdyrkuer, da blir det en helt annen sak - Fuck for Joika...?
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1077 Skrevet 24. januar 2005 Fi er kåt, hahahaha. Hah... Ja ok så liker jeg sex da, skyt meg asså! Men jeg er ikke sørlandsjente heller Ikke fullblods iallfall... Den fjerdedelen med trønderblod gir jeg skylda for mye rart...
Gjest Litjmæ Skrevet 24. januar 2005 #1078 Skrevet 24. januar 2005 Heihei, det er da ikke noe galt med indre troms? Eller sørlandet eller trøndelag for den saks skyld? :evil: Ja til alt Men ok da, vi trøndere har vel skylda for det mest vi som vanlig - rai rai...
Gjest *Fiona* Skrevet 24. januar 2005 #1079 Skrevet 24. januar 2005 Heihei... kvart trønder her... Vi spøker... vi er ikke rasister heller :o
hyggeligfyr Skrevet 24. januar 2005 #1080 Skrevet 24. januar 2005 Men det er jo utrolig mange kåte trøndere her (kvarte som hele), så det er kanskje bedre å legge fremtidige KG-bedrifter til nettopp et av moderfylkene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå