Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men hvis du leter etter "noen å dele livet med"' date=' ja da har jeg som forklart over ikke noe tro på strategier...[/quote']

Mange forhold tar slutt etter en tid, og det er i de fleste tilfeller kvinnen som dumper mannen. Årsaken er at hun har mistet tiltrekningen. En mann å hele tiden sørge for å holde den seksuelle spenningen oppe, og det gjør jeg slik jeg er blitt.

Jeg kan love deg, at dersom jeg hadde blitt sammen med noen tidligere da jeg så feil på disse tingene, og vært slik, så hadde den kvinnen dumpet meg etter en tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om man på død og liv skal ha en strategi' date=' så hvorfor ikke bare være-meg-selv-strategien og ha det gøy med det?[/quote']

For de fleste så blir resultatet ingen ting. Er det noe morro?

Kvinner har det veldig enkelt her. Det er bare å pynte seg litt, og smile, så skjer det i hvertfall noe.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg driver ikke med taktikk. Det er bare en væremåte, som jeg ikke kommer til å gå bort i fra. Nå er det slik jeg er naturlig, og jeg er derfor meg selv. Tidligere var jeg ikke sånn, og det ble lite damer.

Okidok, det er mulig at jeg feiltolker deg...

Hvordan mener du at en mann skal vise at han er interessert' date=' og når?[/quote']

På den måten som føles naturlig! Jeg mener du må snakke med en jente en del for å finne ut om hun er interessant jeg da - og da funker det jo ikke å leke uinteressert hvertfall!

Gjest Litjmæ
Skrevet
For de fleste så blir resultatet ingen ting. Er det noe morro?

Kvinner har det veldig enkelt her. Det er bare å pynte seg litt, og smile, så skjer det i hvertfall noe.

1. Du må TØRRE å være deg selv da, det går jo ikke an å sitte hjemme alternativt sitte i en krok og vente på at den store kjærligheten skal komme å ringe på døra til hjertet... (selv om det tydeligvis har skjedd)

2. Jeg skal ta et eksempel her. De gangene jeg er på byen så får jeg alltid et antall "tilbud" fra gutter. Ja, det "skjer" noe, men det er ikke akkurat attraktivt. Mange kommer fram og sier: "Hei, vil du være med meg hjem" eller "Hei, skal vi gå og kline" "Pulings?" alternativt danser/presser seg innpå slik at man kjenner at de har stå - uten at jeg har gitt det minste tegn på å være en bitteliten smule interessert..... Dere skikkelige gutter ville sikkert blitt overrasket over hvor mange som liksom bare hopper over vanlig høflighet eller noe som helst bli-kjent-fase.

Selv setter jeg hvertfall ikke pris på sånne typer, så gutter som faktisk er interessert i å vite hvem jenta ER og begynner med en vanlig samtale vil jo ligge milevis foran alle dustene i køa...

Gjest TomKrus
Skrevet
Du må SYNES vettu' date=' la jentene oppdage deg. Vi elsker Good Guys. Det er jo de vi vil ha! Og tenk så bra du ser ut UANSETT i lyset av alle de idiotene som finnes der ute, enten det er nerden eller boleklumpen! Du MÅ jo bare vinne på å være deg selv uansett. (jeg trekker nå den slutningen at du ikke er nerd eller boleklump, hahaha).[/quote']

Usikker på om dette var til meg eller ikke, men det er ikke så viktig. Vel, du sier jo selv her at det er viktig med strategier og rollespill: er man rolig av seg, så kan man ikke være det på byen. Der er det for mye støy, og tips som "vær deg selv" holder bare ikke. Ikke hvis du skal synes, og av natur er sjenert (jf. gjesteinnlegget tidligere).

Selv sjekker jeg på byen bare for gøy. Tidsfordriv når jeg begynner å bli lei av det samme preiket til kamerater. Jeg har ikke noen spesielle problemer med det, annet enn å finne noen interessante.

Skrevet

For meg er sjekking bare overfladisk, og jeg har prøvd å være overfladisk, men jeg klarer det ikke! Jeg klarer ALDRI ikke å være meg selv, og meg selv er ikke en som går på byen og prøver å få noen i seng. Det blir jo et spill, samme faen om man "er seg selv" eller spiller en rolle. Spillet går utpå at den som sjekker skal prøve å få til noe med den andre. Og fordi det er et spill, blir det overfladisk.

Gjest Gjesten
Skrevet
Ville bare fortelle alle at jeg fikk jobben jeg var på intervju på! :D Går ned i femti prosent på jobben jeg har nå og blir daglig leder i den andre jobben i femti prosent fra 1. februar. :)
Gratulerer!! Supert :klappe:
Gjest ii Fiona
Skrevet
Usikker på om dette var til meg eller ikke, men det er ikke så viktig. Vel, du sier jo selv her at det er viktig med strategier og rollespill: er man rolig av seg, så kan man ikke være det på byen. Der er det for mye støy, og tips som "vær deg selv" holder bare ikke. Ikke hvis du skal synes, og av natur er sjenert (jf. gjesteinnlegget tidligere).

Nei, det var til Sniken, men det er samme det :-)

Nei, jeg sier ikke at du må spille spill, jeg sier du ikke må være redd for å synes. Jeg sa heller ikke at var viktig med strategier og rollespill, hvor fikk du det fra egentlig? Jeg sier jo at det IKKE er tiltrekkende.

Jeg er dønn sjenert. (ja, bare le...) men jeg er sjenert og usikker når det gjelder de viktige tingene. Men jeg har den fordelen at jeg klarer å skille på hvem jeg er som person ute med venner på byen - og hvem jeg er i en setting med en fyr. Jeg er bare meg selv, og virker dermed ikke sjenert, når jeg er ute med venner. Å være ute med venner er jo en trygg setting. Det er frst hvis jeg setter meg i objekt-rollen det kåler seg til og man blir altfor selvbevisst til å ha noe å komme med og være naturlig sammen med andre.

Men det er vel nettopp der det ligger - jeg har aldri vært på sjekkern på byen, når jeg er på byen er jeg ute med venner og har det gøy og er overhodet ikke opptatt av hvordan en eller annen tilfeldig fyr skal oppfatte meg. Da tenker jeg jo heller ikke på å delta i Det store Spillet - jeg bare ER, og hva som måtte skje ut fra det er jo helt tilfeldig. Hvis noen finner meg tiltrekkende da, i min naturlige setting, er jo det mye mer av et kompliment, og mye mer reelt, enn om noen skulle falle for et spill - det BLIR jo dagslys dagen etter... :ler:

Når jeg sier pensmartmorsom så er ikke det noe jeg spiller, alle har en sånn del i seg, jeg mener bare at jeg slapper av og leker og er meg selv men at jeg ikke tilføyer noen DYPE greier overfor folk jeg ikke kjenner. Man har jo mange sider ved seg selv, og å velge hvilke sider man viser er jo ikke strategi eller spill, det er jo bare naturlig for de fleste å ha ulike intimsfærer. Man har flere "lag", o gulike folk slipper innenfor ulike lag etter hvert som man blir kjent.

Mener fortsatt at det sanne, genuine scorer høyest i mine øyne, enten man er sjenert eller ikke...

Skrevet

Ja - bytt ut jente med gutt i dette resonnementet og dere ser hvorfor jeg falt for Loverboy. Han så meg, likte meg, likte meg enda mer, ville ha mer - og hele tiden har han vært ærlig med det.

Det at han "ville ha mer" er irrelevent, fordi han allerede fått noe. Nå snakker vi jo om stadiet før noe skjer. Altså han så deg, og likte deg, men hva så? Hva gjorde han da?

Og TomKrus - "du skal ha en jævlig strålende personlighet for å lykkes på byen" eller hva det var du skrev, sprudlende var det kanskje.

Ja...? Jeg ser ikke problemet. Jeg er utadvendt og morsom, og ender gjerne med tre kategorier menn -

Hvordan du er driter vi i. Slutt å skryte. Poenget er jo at man kan ikke bare være seg selv dersom man ikke har en så sykt strålende personlighet. Da må man gjøre noe med sin personlighet.

så jeg fortsette rå være smartpenmorsom og holder Taperen og Eplekjekken på kontrollert avstand på den måten' date=' mens jeg egentlig lengter etter en intelligent Good Guy. [/quote']

Joda, du blir med Eplekjekken hjem. Innrøm det. Og The Good Guy tror det er noe galt med han, fordi du ble med Eplekjekken. Nesten gang har The Good Guy enda mindre tro på at det skal skje noe. Saken er at kvinner ødelegger The Good Guys ved å til stadighet velge de Eplekjekke.

NEI NEI NEI! Hver gang jeg førsøkte å være kompis, oppmuntrende, lyttende, forståelsesfull så skjedde det aldri noe. Eller jo, det skjedde noe: Hun ville bare være venn.

Skrevet

Ja! Nettopp, for svarte. Alltid. ALLTID! Aaarrrrgghhhh!!!

Skrevet

Hvordan mener du at denne kommunikasjonen skal sette i gang seksuell tiltrekning og forsterke den?

Gjest TomKrus
Skrevet

NEI NEI NEI! Hver gang jeg førsøkte å være kompis, oppmuntrende, lyttende, forståelsesfull så skjedde det aldri noe. Eller jo, det skjedde noe: Hun ville bare være venn.

Men du må jo forstå at det er din tur når jentene har funnet seg selv i en alder av 30++. I mellomtiden så får du bare være deg selv for deg selv.

Skrevet

Hehe, jeg blir fascinert av deg, Valentino. Denne deilige blandingen av god gammeldags kynisme og velmente intelligente betraktninger er veldig interessant å lese.

Gjest TomKrus
Skrevet
Nei, det var til Sniken, men det er samme det :-)

Nei, jeg sier ikke at du må spille spill, jeg sier du ikke må være redd for å synes. Jeg sa heller ikke at var viktig med strategier og rollespill, hvor fikk du det fra egentlig? Jeg sier jo at det IKKE er tiltrekkende.

Du nevnte vel noe om at man må synes. Har man ikke en slik sprudlende personlighet som lett synes i et lokale, må man gjøre noe med det. Man kan ikke bare være seg selv, men man må bli noe annet.

Skrevet

Men det er vel nettopp der det ligger - jeg har aldri vært på sjekkern på byen, når jeg er på byen er jeg ute med venner og har det gøy og er overhodet ikke opptatt av hvordan en eller annen tilfeldig fyr skal oppfatte meg. Da tenker jeg jo heller ikke på å delta i Det store Spillet - jeg bare ER, og hva som måtte skje ut fra det er jo helt tilfeldig. Hvis noen finner meg tiltrekkende da, i min naturlige setting, er jo det mye mer av et kompliment, og mye mer reelt, enn om noen skulle falle for et spill - det BLIR jo dagslys dagen etter... :ler:

Det lyser jo gjennom her at du taktikken din er å vente på at noen tar initiativ! Og det funker jo for kvinner. Men funker det for menn? Neppe, og derfor er de rådene kvinner kommer med stort sett på på trynet.

Skrevet

Det lyser jo gjennom her at du taktikken din er å vente på at noen tar initiativ! Og det funker jo for kvinner. Men funker det for menn? Neppe, og derfor er de rådene kvinner kommer med stort sett på på trynet.

Aahhh! Så på kornet. Så på kornet.

Gjest Gjesten
Skrevet

Uff då karar, eg tvilar ikkje på at de har rett alle saman!! Men det blir jo det same den andre veien og, kor lenge har ikkje damene her inne vore single? Eg trur hovudproblemet for alle på vår alder er at vi har blitt såra fleire gonger, og er livredde for å gje av oss sjølve att. Og dermed er det ingen som satsar...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Kjære Valentino og kjære hyggeligfyr.

Når dere har begynt med å være "kompis" - oppmuntrende, lyttende, forståelsesfull - og det viktigste - OPPRIKTIG interessert i henne - så må dere jo også etter hvert kommunisere at dere er interessert. Treffer jeg riktig om jeg antar at det er dette som er problemet nå da?? Gi henne komplimanger for det dere liker - enten det går på utseende, intelligens eller annet (men ikke la dette være den Første setningen dere sier) - si det når dere virkelig MENER det! Se etter gnisten i øyet, start med litt FORSIKTIG kroppskontakt a la røre hender, hår, ansikt, klem osv så merker dere jo fort responsen! Les en legeroman eller noe :-D

"Og prinsen løftet henne opp på den hvite hesten og så red de sammen inn i solnedgangen"

:hoho:

Nei, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener... Det er en grunn til at mange jenter liker romantiske komedier for å si det sånn!

Gjest *Fiona*
Skrevet

Valentino, du er så full av sure oppstøt og kverulering at jeg gidder ikke forholde meg til innleggene dine. Javel, din bitre kødd, så har du vært litt uheldig, ikke spre møkka di i min retning av den grunn. Jeg vet hvem jeg er, står for det, og finner dem som har samme innstilling. Synd for deg at du ikke regner deg i den kategorien, kanskje du hadde møtt en ålreit jente noen gang :evil: Kall det skryt eller hva du vil, jeg gidder ikke unnskylde at jeg ikke sitter i en krok og tvinner nervøst på håret som en sympatierklæring til alle veike mannfolk som ikke finner seg sjæl. Jævla mas altså...

Helvete for et møkkahumør på dere...

og NEI, jeg har aldri, til dags dato, vært med Eplekjekken hjem, just for the record... De kjeder meg til døde og vel så det. Med mindre man er ute etter et kjapt knull er de good-for-nothing.

*mumler*

:evil:

(Tilføyelse - fått kjeft for dette innlegget - jeg mener hvert ord som står der, syntes det ble mye pisspreik i en ellers morsom tråd og ble irritert, uten at jeg nødvendigvis var så uenig i innhold, det var mer tonen som ble her, sånn sett gidder jeg ikke å slette innlegget - men ordet kødd bruker jeg vanligvis ikke og da kunne jeg strengt tatt latt være å gjøre det denne gangen også.)

Skrevet

Nå synes jeg du er i overkant sur, Fiona. Du må ikke ta det så fordømt personlig! Synes Valentino er inne på mye viktig jeg, uten at jeg er enig i alt.

Litjmæ: Når skal dette foregå? Sånn helt plutselig etter at dere har blitt venner/kjente, så skal man sitte og stryke på og gi komplimenter? Dama vil jo få stallsjokk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...