Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #821 Skrevet 17. januar 2005 Sorry... Jeg hadde dundrende sinnssyk hodepine på lørdag og mensen og alt mulig, så jeg følte meg så kjip. Etter den tredje BJ'en sa jeg "sorry at jeg er så kjip idag, det blir litt ensformig dette" og da fikk jeg nesten en på tygga Han er fleksibel og grei å ha med å gjøre synes jeg Og idag er jeg ferdig og SÅÅÅÅÅ klar for litt hmhm, og så er han ikke i samme by :evil: Får ta det igjen når jeg ser ham. Grundig
Lestat Skrevet 17. januar 2005 #822 Skrevet 17. januar 2005 Ok' date=' ikke for å virke snurt - men det jeg synes det er altfor mye snakk om BJs her! Faen heller, jeg husker ikke sist jeg fikk en engang! :-?[/quote'] Totalt uenig ! Mer snakk om BJs og heftig sex takk... Man unner da Fiona en runde (eller 10) i høyet. Har du ikke lagt merke til at hun er betraktelig mindre nevrotisk rett etterpå ? Jeg må nok inrømme at jeg er litt sjalu på måten Loverboy'n hennes vekkes på i helgene, siden det er en stund siden jeg bli vekket slik selv. Men man unner da noen andre litt godt her i livet :-)
hyggeligfyr Skrevet 17. januar 2005 #823 Skrevet 17. januar 2005 Jo, jo selvsagt. Selvfølgelig! Jeg blir bare FRYKTELIG sjalu...
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #824 Skrevet 17. januar 2005 "useless as a cockflavoured lollipop" - :o Jeg vet det er helt nødt til å være ironi. Vil du låne flagget mitt? *snill Fi*
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #825 Skrevet 17. januar 2005 hyggeligfyr FYI - fikk flagg til bursdagen tilfelle du ikke har fått med deg begivenhetene. Meget nyttig.
hyggeligfyr Skrevet 17. januar 2005 #826 Skrevet 17. januar 2005 Hihi. Ja takk. Det er forøvrig et sitat fra filmen "Dodgeball". Tåpeligste uttrykket jeg har hørt noensinne - derfor sitat! Hehe.
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #827 Skrevet 17. januar 2005 Du er kjempekjekk på bildet ditt nå. Du er tydeligvis kresen selv, ellers ville du vært opptatt for lenge siden. Hvis du er LITT mindre kresen har jeg problemer med å tenke meg det er vanskelig å få seg, tja, si en Bj? Med mindre du er bitt av den grusomme basillen Coitus Deus, med andre ord meningsfull-sex-viruset, som gjør at du ikke synes ONS er noe særlig lenger. Viruset rammer oftere med alderen og følges ofte av senebetennelse i høyre håndledd Seriøst... det som er kjipt med å finne sexpartnere man har digg sex med er jo at det blir helt fordømt umulig å like ONS etterpå og bli fornøyd av det. Blir jo bare mer kresen jo. Skitt heller.
Gjest Gjesten Skrevet 17. januar 2005 #828 Skrevet 17. januar 2005 Men vennen, det er jo berre eit kvalitetsteikn!! Hadde vi vore nøgde med halvgod sex heile livet hadde vi jo berre avslørt manglande kunnskap.
hyggeligfyr Skrevet 17. januar 2005 #829 Skrevet 17. januar 2005 Du er kjempekjekk på bildet ditt nå. Du er tydeligvis kresen selv, ellers ville du vært opptatt for lenge siden. Hvis du er LITT mindre kresen har jeg problemer med å tenke meg det er vanskelig å få seg, tja, si en Bj? Med mindre du er bitt av den grusomme basillen Coitus Deus, med andre ord meningsfull-sex-viruset, som gjør at du ikke synes ONS er noe særlig lenger. Viruset rammer oftere med alderen og følges ofte av senebetennelse i høyre håndledd Seriøst... det som er kjipt med å finne sexpartnere man har digg sex med er jo at det blir helt fordømt umulig å like ONS etterpå og bli fornøyd av det. Blir jo bare mer kresen jo. Skitt heller. Takk Hadde sporadisk halvdårlig sex med samme dama i fjor og det er virkelig ikke noe å trakte etter. Bortsett fra at det er fint å føle seg ettertraktet, selvfølgelig.
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #830 Skrevet 17. januar 2005 He-he, ja seff, manglende kunnskap - men det er noe som heter "lykkelig er den uvitende" da vettu - og når man ikke har sex på veeeeeeeeldig lenge er det jo lett å falle i den fella; bli med noen hjem bare for å ha følelsen av hvordan det er... Jeg hadde bare dritflaks. Eller uflaks, avhengig av hva utfallet blir... dritings, på hodet hjem i seng - og mirakel etter mirakel etterpå Det var jo ikke akkurat PLANLAGT å forlenge dette her da. Uff, oppgitt igjen. Skifter tema. Halvdårlig sex gidder man da ikke ha over lengre tid!! Ikke desto mindre er det jo mange som er i forhold også som har DET da - så det spørs vel hvem som er mest fornøyd
hyggeligfyr Skrevet 17. januar 2005 #831 Skrevet 17. januar 2005 Ja, forresten - kresen? Ja, kanskje. Men tror kanskje problemet ligger litt i det at jeg ikke helt klarer å virkelig bestemme meg for at "henne, henne skal jeg "prøve meg på"". Går liksom og venter på den store aha-opplevelsen, og den får man vel sjelden tror jeg. Kunne jeg bare følge opp de fornuftige tankene mine med fornuftige handlinger, så hadde vel egentlig alt vært helt toppetitopp.
Lestat Skrevet 17. januar 2005 #832 Skrevet 17. januar 2005 Mm, er vel egentlig ingen grunn til å planlegge alt ned til siste detalj heller. Må jo være åpen for at gode ting kan komme ramlende sånn litt tilfeldig også. Men litt gangsyn og åpenhet er vel en fordel ja
hyggeligfyr Skrevet 17. januar 2005 #833 Skrevet 17. januar 2005 Nei, planlegging suger. Men åpent sinn er fint.
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #835 Skrevet 17. januar 2005 Går liksom og venter på den store aha-opplevelsen' date=' og den får man vel sjelden tror jeg. [/quote'] Kommer ikke og ringer på døra av seg selv hvertfall nei Alle mann - ut på byen i helga, hva med etterfeiring hos Fi!?
Hu i Svingen Skrevet 17. januar 2005 #836 Skrevet 17. januar 2005 Vet du, det har faktisk skjedd meg! :o
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #837 Skrevet 17. januar 2005 HuiSvingen; GREIT det. Gidder du å ta solskinnshistoriene et annet sted, her velter vi oss bare i problemer, bare så du vet det... Ja seff - her er det åpent hus
Gjest Gjesten Skrevet 17. januar 2005 #838 Skrevet 17. januar 2005 HuiSvingen; GREIT det. Gidder du å ta solskinnshistoriene et annet sted, her velter vi oss bare i problemer, bare så du vet det... Ja seff - her er det åpent hus Ken e da som e streng no :o Godt å høyre at det ordnar seg for nokon her inne Hu i Svingen. Så får vi andre eit håp om at det er mogleg for oss og, berre vi finn nokon som klarar å sjå forbi nevrosar og sånn...
Gjest *Fiona* Skrevet 17. januar 2005 #839 Skrevet 17. januar 2005 Nevroser? Kjenner DU noen med nevroser kanskje? :o (Link ute)
Gjest Gjesten Skrevet 17. januar 2005 #840 Skrevet 17. januar 2005 :o NEI Sjølvsagt ikkje, veit ikkje kor eg tok det ordet frå (Attegløyma ser seg forvirra rundt) trur kanskje det kjem av heftig medisinering!! :o Jepp, medisinering, det er eg heilt, heilt bombesikker på :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå