Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Når en fyr tilbyr meg armkrok liksom... hallo?? Uansett hva som er den oppriktige intensjonen da - så har du det gående. Hvorfor utsette seg for DET da??

Nei si det. Kan vel ikke spillereglene helt jeg heller :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er bare trønder... Haha, nå begynner jeg også å føle for en gjenkjennbart nick her, det blir liksom så dumt å begynne hvert innlegg med å vise at man ikke er den der sure, bitre gjesten som må slenge dritt. Og så er det ingen som husker hva annet man har skrevet (det er alle de gode innleggene, hvis dere lurer. ALLE).  

Uansett - jeg har trøndermann. Han er kosete, liker å skremme (HELVETE heller), er ikke utro og liker ikke ons (men har hatt noen, uten at han hadde det for å være kynisk og bare pule. mistenker han dog for å ha vært lett å overtale. Det samme gjelder vel meg).

Å faen, er vi programert sånn i genene ? Er det derfor vi er så mange her og ?

Skrevet

Hehe, noe sier meg at Fionas planlagte forskningsprosjekt (nettsdatesider) blir noe utsatt....

Skrevet
fullstendig tatt på senga så jeg ikke fikk sagt noe. Den gledelige overraskelsen over at han mener det alvorlig blandes med en snikende skepsis bunnet i innleggene fra gutter her idag - sier til meg selv, Fi, kutt ut, du sier du ikke kan.

Hør på Litjmæ du. Tror i alle fall at jeg tok helt feil tidligere i dag. Uansett, hva er det verste som kan skje ?

Skrevet

Verste som kan skje?

At hjertet mitt åpner seg igjen, for nok en fyr som ikke fortjener det...

Skrevet
Verste som kan skje?

Er det ikke like greit å finne ut av det i stedet for å gruble på det da ?

Tror det ordner seg jeg....

Skrevet

Tror eksen din har et poeng jeg (virker forøvrig som en kjernekar). Kos deg med juleferien din :)

Quart'n har jeg aldri vært på, faktisk aldri besøkt Kristiansand heller så det kunne jo vært litt okey det. Hører sørlandet er veldig pent på sommeren også så den velger jeg å holde åpen ja :)

Skrevet

Hello again :-)

Dette har som sagt vært en jobbedag som ikke har gitt mer enn par minutter ledig til å herje på KG... med andre ord en teit arbeidsdag og attpåtil har det skjedd en hel mass her :ler:

Kjære FI, jeg er sliten i topplokket og husker ikke alt som har vært skrevet og sagt, men har bitt meg merke i noe av det du har uttalt på slutten her som jeg føler for å kommentere så for du avgjøre om det gir noe som helst mening for deg.

- skepsisen har fått tak og jeg krysser fingrene for at han et sted mellom her og hjemreisen i januar har glemt at han har sagt noe om å møtes. Eller faktisk, glemt hele meg.

Verste som kan skje?  

Men nå - nå husker jeg litt følelsen av å være avkledd følelsesmessig... og jeg liker det ikke noe særlig. Eksen min (jobber sammen med ham) sier jeg kommer til å miste ham og det som eventuelt kunne vært hvis jeg ikke slutter å tulle sånn  

Vet du hva jeg syns? Jeg syns frøken Fi skal slutte å bry seg så masse om hva alle andre sier i dette tilfellet, det gjelder både her på KG og eksen og andre. Jeg syns heller du skal følge dine egne intuisjoner og følelser, og strekke dette så langt du selv føler at du kan gå. Husk at det ikke er mange dagene siden du "jublet" her inne og følte at du endelig hadde lagt ting bak deg og kunne si at du virkelig var singel. At du kunne begynne å "leve" igjen."

Greit nok så har du kanskje litt tidligere/veldige mye tidligere enn du hadde trodd at det skulle skje selv, møtt en gutt du har funnet kjemien med. Og med tanke på følelser du har hatt tidligere blir du skremt av tanken, og leter etter mulige varsler på at dette ikke vil fungere. Hvorfor gjør du det allerede nå? Du var jo fast bestemt på at du skulle nyte dette og ikke stresse med noe som helst. Du skulle nyte den gode følelsen og den deilige sexen og se hva som skjer videre. Så gjør det da.

Glem hva andre måte mene fordi om du får en tekstmeldig hvor han virker desperat og forslår en natt på hotell (svarene du ga, var jo ekstra ved på bålet spør du meg), om du selv føler at det ville vært en deilig opplevelse. Reis og møt han, le og ha det morsomt sammen, og ha deilig sex. Du vet selv alt han har gjort til nå, alt som gjør at han virker mer seriøs enn en fyr ute etter ONS. Og du vet hva vi har konkludert med før, denne gutten er like følelses messig på jordet som du er det akkurat nå. Han har lagt planer og du har kommet inn i hans liv og skapt fullstendig kaos. Han er redd for å love ting han ikke kan holde ut i fra hans drømmer, men samtidig klarer han ikke holde seg unna deg

Syns du skal gi deg selv og han den tiden dere begge trenger for å finne ut hva fremtiden kan gi. Så lenge det virker som om han ikke KUN er ute etter sex, så har du ingen grunn til å frykte noe. Selvsagt med mindre du blir så hodestups forelsket i han, at du føler at du ikke kan gå videre uten at dere snakker ordentlig ut om dere har en fremtid sammen. Da skal du trekke deg ut, og ikke la deg bli brukt om det kun er sex han vil ha (noe jeg tviler sterkt på). Men så lenge du ikke føler selv at han bruker deg, og du koser deg selv med han og føler at det gir deg masse å treffe han så fortsetter du med det. At det er masse sex og fokus på det akkurat nå syns jeg ikke er det minste rart, det ville nesten ha vært noe galt om det ikke var det, slik ting har utviklet seg. Det begynte jo med sex fra første stund, så hvorfor skulle det liksom ikke være en del av pakken videre?

Nei, nyt det sier nå jeg, og bare pass på at du har en holdning til at dette skal du kose deg med til du selv føler at nå blir det for alvorlig for meg. Da må du ta et valg, og da må han ha en klar formening om hva han ønsker.

Dette ble langt og rotete føler jeg, og sikkert veldig usammenhengende og selvmotsigende underveis.... du får ha meg unnskyldt men jeg er sliten i toppen etter en hektisk arbeidsdag :-)

Skrevet

Fi, lille venn, je ghar ikke lest hele tråden på fandenivoldsk mange sider, men etter det siste du skriver om at han benekter at dere er kjærester og samtidig oppfører seg som den perfekte kjæreste har jeg en teori. Ingen fasit, men teori. Hva om han er litt... redd for å si at dere er kjærester? Jeg mener, er det hva DU vil? Høres ut som om han vil ta veldig mye hensyn til deg, og samtidig ikke tråkke deg på tærne. Hva vil du? Vil du ha han som kjæreste? Hvis ja, bør du la ham vite det.. Med mindre han allerede vet det, og fortsetter å benekte da. Som sagt, jeg har ikke lest alle nesten 40 sidene.. Men bare en tanke jeg fikk.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Og han ER veldig direkte i måten han uttrykker seg på ellers, så det virker veldig merkelig om han tar den approachen - og hvorfor skulle han i så fall sørge for å nevne det for meg hver jævla gang?
Ja, det der er litt merkelig, må si meg enig i det. Med mindre det er det han ønsker å høre fra deg da? At du skal bekrefte at han er kjæresten hans? (jada, jeg vet at han selv er den som sier at dere ikke er kjærester :ler: ). Kanskje han ikke helt tror at du vil komme til å satse på "lille" han, du som er eldre, godt etablert med barn osv. Kanskje han på en måte går rundt og er redd for at du "bruker" han til du finner en bedre?

Jeg kan ikke fatte å begripe at en kar som kun er ute etter sex med en erfaren og deilig "eldre" (please se tegnene rundt eldre :wink: ) skulle bruke tid på å være med hjem til hennes foreldre på middag, eller fortelle sine egne foreldre om denne dama han knuller dersom det for han kun var en lek.

He-he... nå fikk jeg en idé  :sjarmor:  

Neste gang han sier noe om hva en kjærestes oppgaver er, skal jeg blinke med mine digre blå og se litt paff ut, og si at neimen, sånt gjør vi ikke, vi er jo ikke kjærester heller  :ler:

Det syns jeg faktisk er en god ide. Men dete er viktig at du gjør dette aniskt til ansikt tror jeg, så du ser reaksjonen hans. Tror det er litt viktig at dere etter ferien setter dere ned og tar en prat om hva dere virkelig er for hverandre, kun elskere eller et kjærestepar? Og så må dere definere hva de to tingene innebærer. Han har jo f.eks. sagt til deg at han ikke vil at du skal holde på med andre, en elsker har ingen rett til å kreve det etter mitt syn. Da har jo begge parter lov til å fortsette å finne drømmekvinnen/mannen i sitt liv, mens man treffer den andre for sex. Som din kjæreste derimot har han etter mitt syn rett til å forvente at du ikke dater eller har sex med andre så lenge dere er sammen. Når dere får klargjort slike ting så vil han jo måtte ta et valg og gi klare signaler overfor deg hva han ønsker. Dette betyr selvsagt ikke at det skal bli fullt alvor og samboerskap osv. med en gang, men dere er i det minste sammen med det målet for øye at dere skal bli mye bedre kjent for å se om det kan utvikle seg til et par som bygger felles fremtid. Du må jo også da på din side ha bestemt deg for hva du vil, om du vil satse på han for fremtiden, eller om det er greit for deg å ha han som elsker til du finner en annen (men etter hva jeg forstår så kan du få den sexen hos andre), og da er det kanskje greit å droppe han siden du har "en del" følelser for han som kan gjøre det vondt å fortsette å treffe han om han ikke vil satse videre på deg.
Skrevet

Pokker da Mann 28, du slo meg med noen minutter her. Var mye det samme jeg skulle si.

Jeg tror også gutten egentlig fisker etter en statusendring ja.

Spørsmålet er vel mer om Fiona har funnet ut hva hun vil og om hun har guts til å flagge det ovenfor gutten...

*Lestat lener seg tilbake igjen og spiser litt popcornet i påvente av neste episode av "Fiona Jones Dagbok"*

Skrevet
Jeg tror også gutten egentlig fisker etter en statusendring ja.

var noe sånt jeg mente, klarer bare ikke ordlegge meg så tidlig på mårran... :hakeslepp: *gjespe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...