Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg trives bedre med å prate i vei og oppdage folk etter hvert i stedet for å være så målrettet.

Den støtter jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, hyggeligfyr, hvorfor ble det egentlig rart etterpå da? Hvi sdere likte hverandre begge to så burde det vel ligget noe i luften der? Hmhm.

Hun fortjener deg ikke da :-)

Vel, jeg skal bare slutte med ONS. Eller BEGYNNE. De ONS'ene jeg har hatt blir det alltid noe varige greier ut av - har som sagt to buddies som det hender jeg havner i seng med. For såvidt meningsløst, men det hender det er deilig med kroppskontakt. SÅ det er jo ONS - bare mange ganger. MONS - mange one nights :ler:

Så har vi utgaven jeg holder på med nå - masse styr over antagelig ingenting.

Skulle bare ønske disse tre ukene gikk litt fortere så jeg ble ferdig med hele greia, enten den ene eller den andre veien.

Så bare ONS uten NOE mer pes har jeg altså ikke hatt. JO, en gang da jeg var atten, men da var visst fyren interessert :roll: Det skal ikke være lett, nei.

Og jeg som er så kosete! Er så koselig og ligge og prate og kose.

Skrevet

Nei, jeg har aldri prøv noe sjekkefora på nettet jeg. En kompis av meg fant dama si på finnenvenn.no så det kan nok virke. Personlig synes jeg hele den greia der virker platt og kjedelig.

Jeg kan ikke noe for det men jeg ble sittende med inntrykket av at folk sitter med hver sin sjekkliste og lyver som best de kan for å matche hverandres sjekklister. Sikkert jeg som er full av fordommer men jeg trives bedre med å prate i vei og oppdage folk etter hvert i stedet for å være så målrettet.

Som jeg har skrevet et annet sted på KG, så er slike sjekkesider veldig skeivt fordelt. 3/4 er gutter som kjemper om en liten andel jenter som får altfor mange meldinger - og som dermed foretar rene silinger av gutter. Tror det du skal ha god flaks om du treffer noen på den måten, selv om det alltid er lov å håpe. Har f.eks. kommet over mange storartede jenter på slike sider, men som har så mange beilere at det eneste jeg kunne håpe på, var et og annet "hei igjen" tilbake.

Skrevet

Hvorfor det ble rart? Fordi jeg syntes det var rart og ekkelt. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle forholde meg til henne, og hun skjønte vel ikke helt greia heller. Det var derfor jeg sa at vi ikke burde gjøre det på den måten, fordi jeg likte henne så godt. Ville ikke ødelegge det.

To år senere er hun forlovet og skal gifte seg til sommeren...! Men jeg er ikke bitter altså, bare litt oppgitt...hehe.

PS! Jeg er definisjonen på en kosete gutt. Jeg ELSKER å kose. Tror kanskje det er det beste jeg vet!!! Jeg maler som en katt og blir helt borte av å bli kost i nakken. Aahh...jeg savner å kose. :)

Skrevet

Dæven, jeg er lite maskulin at det er latterlig - hæhæhæ. :hoho:

Skrevet

Som jeg har skrevet et annet sted på KG, så er slike sjekkesider veldig skeivt fordelt. 3/4 er gutter som kjemper om en liten andel jenter som får altfor mange meldinger - og som dermed foretar rene silinger av gutter. Tror det du skal ha god flaks om du treffer noen på den måten, selv om det alltid er lov å håpe. Har f.eks. kommet over mange storartede jenter på slike sider, men som har så mange beilere at det eneste jeg kunne håpe på, var et og annet "hei igjen" tilbake.

Og hvordan skilte dette seg fra virkeligheten?

Men enig at det nok kan være litt tøffere på nett, da alle gutta plutselig tør å prøve seg.

Skrevet

Jeg liker også å oppdage folk. Bare den der hårreisende vet-ikke-hva-som-skjer-perioden jeg hater.

De forholdene jeg har hatt har vært hodestups - helt hodestups oppslukt forelsket, blitt sammen, flyttet sammen - og i knas.

Så jeg føler meg som en drittunge på date markedet - kanskje derfor jeg surrer sånn med ONS og sånn; jeg vet ikke om noen annen måte å gjøre det på... Jeg mener, gutta vil ha sex ikke sant? Det er få som BER DEG UT på den måten, og vil date litt på venne nivå uten å blande oppi sex. Og da kommer jo liksom alle spørsmålene altfor tidlig også.

Skulle ønske jeg klarte å gjøre som Aline.

Men da må jeg vel opp i alder... og sant å si, da blir gutta plutselig så satte og gamle i hodet. Dere her inne virker som unntakene da, det skal dere ha :-) Men tanken på å KNALL etablere meg er ikke fristende enda - så da er det liksom mer safe med morsomme gutter hvor jeg innerst inne ikke tror DE vil noe, selv om jeg på SIKT selvsagt ikke gidder ROTING.

Puh...

Skrevet

Og hvordan skilte dette seg fra virkeligheten?

Men enig at det nok kan være litt tøffere på nett, da alle gutta plutselig tør å prøve seg.

Det er likt med virkeligheten (bare litt vanskeligere) - noe som er skuffende. Man tror jo liksom at det skal være lettere å finne noen på en slags nøytral basis på nett. Stemmer ikke.

Hyggeligfyr er en fyr som langt på vei er i ferd med å gi opp søken etter den store K...!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er bare trønder... Haha, nå begynner jeg også å føle for en gjenkjennbart nick her, det blir liksom så dumt å begynne hvert innlegg med å vise at man ikke er den der sure, bitre gjesten som må slenge dritt. Og så er det ingen som husker hva annet man har skrevet (det er alle de gode innleggene, hvis dere lurer. ALLE).

Uansett - jeg har trøndermann. Han er kosete, liker å skremme (HELVETE heller), er ikke utro og liker ikke ons (men har hatt noen, uten at han hadde det for å være kynisk og bare pule. mistenker han dog for å ha vært lett å overtale. Det samme gjelder vel meg). Er ikke trønder selv og opplever at foreldrene mine føler en viss kulturkollisjon når de kommer opp hit for å se på oss. Så rart de snakker..? Så dårlig vær det er her?

Skrevet

Så jeg føler meg som en drittunge på date markedet - kanskje derfor jeg surrer sånn med ONS og sånn; jeg vet ikke om noen annen måte å gjøre det på... Jeg mener, gutta vil ha sex ikke sant? Det er få som BER DEG UT på den måten, og vil date litt på venne nivå uten å blande oppi sex. Og da kommer jo liksom alle spørsmålene altfor tidlig også.

Puh...

Gutter vil ha sex, slik som jenter. Men ikke nødvendigvis på død liv, slik man får inntrykk av. Men det er kanskje bare meg?

Skrevet
Det er likt med virkeligheten (bare litt vanskeligere) - noe som er skuffende. Man tror jo liksom at det skal være lettere å finne noen på en slags nøytral basis på nett. Stemmer ikke.  

Hyggeligfyr er en fyr som langt på vei er i ferd med å gi opp søken etter den store K...!

Ikke gi opp a! Det er verdt å vente på, jeg lover :sjarmor:

Skrevet

Tror det samme gjelder den andre veien. Damene får mange beilere, men ingen som i starten er genuint interessert i dem, så kanelen er rullet rundt i mye skitt.

Konsentrerer du deg om en, og virkelig vrir hjernen din for å skrive noe fint og flott (forutsetter at personen har en profil du kan tolke henne ut fra) vil du alltids klare å få til en mailveksling.

Uansett er det ikke meningen at slike ting skal være lett. Du hadde ikke verdsatt det like høyt da.

Skrevet

Ikke gi opp a! Det er verdt å vente på, jeg lover  :sjarmor:

Det er selvsagt det man tenker og holder en i gang, sånn sett. Men det er frustrerende å gå rundt å vite at man har noe genuint bra ved seg som jeg vet jenter leter etter, og likevel ikke få det til å klaffe med noen. Man er snill, morsom, sjarmerende, forholdsvis oppegående, ikke stygg, kreativ, utadvendt (men sjenert), kan masse og er godt likt av alle og har ingen uvenner. Men å finne seg ei jente som matcher? Neida. Er jeg virkelig så spesiell...!!! ;)

Skrevet

Jepp, ONS er egentlig bare noe tull men av en eller annen grunn skjer de alikevel. Jeg møtte en dame ute på byen (Trøndelag) for en fjorten dager siden. Virket som (og er sikkert) en kjempedame. Vi ble sittende og skravle et par timer, sikkelig "metal connection" som Fiona kaller det. Etter hvert ble det på tide å avrunde kvelden hvorpå hun da unnskylde seg med at "nå må jeg virkelig hjem og sove - har ikke sovet noe særlig på et par dager pga nattevakter". Syntes litt synd på henne som slet med å få sove jeg så jeg spurte om det ville hjelpe å ha en armkrok å sovne i (og det var faktisk kun det som var intensjonen min). Hun svarte noe sånt som "Hmm, kanskje det - men det blir ikke noe mer enn det altså" hvilket egentlig passet meg helt utmerket. Men rart med det, vanskelig å holde fingrene helt av fatet etter et par timer til med skravling og noen glass rødvin til.

Boom - så er man plutselig en ONS i stedet for det som egentlig var intensjonen.

Skrevet
Jepp, ONS er egentlig bare noe tull men av en eller annen grunn skjer de alikevel. Jeg møtte en dame ute på byen (Trøndelag) for en fjorten dager siden. Virket som (og er sikkert) en kjempedame. Vi ble sittende og skravle et par timer, sikkelig "metal connection" som Fiona kaller det. Etter hvert ble det på tide å avrunde kvelden hvorpå hun da unnskylde seg med at "nå må jeg virkelig hjem og sove - har ikke sovet noe særlig på et par dager pga nattevakter". Syntes litt synd på henne som slet med å få sove jeg så jeg spurte om det ville hjelpe å ha en armkrok å sovne i (og det var faktisk kun det som var intensjonen min). Hun svarte noe sånt som "Hmm, kanskje det - men det blir ikke noe mer enn det altså" hvilket egentlig passet meg helt utmerket. Men rart med det, vanskelig å holde fingrene helt av fatet etter et par timer til med skravling og noen glass rødvin til.

Boom - så er man plutselig en ONS i stedet for det som egentlig var intensjonen.

Klassisk. En god grunn til å IKKE ligge i samme seng med noen du liker. Altså, dere skjønner hva jeg mener. Ting skjer i den private sfære ja...

Skrevet

Det er selvsagt det man tenker og holder en i gang, sånn sett. Men det er frustrerende å gå rundt å vite at man har noe genuint bra ved seg som jeg vet jenter leter etter, og likevel ikke få det til å klaffe med noen. Man er snill, morsom, sjarmerende, forholdsvis oppegående, ikke stygg, kreativ, utadvendt (men sjenert), kan masse og er godt likt av alle og har ingen uvenner. Men å finne seg ei jente som matcher? Neida. Er jeg virkelig så spesiell...!!! ;)

Japp det er du nok og det er derfor du skal ha en like spesiell dame! Godt nytt år, kanskje du finner henne nå i 2005 :wink:

Skrevet

Klassisk. En god grunn til å IKKE ligge i samme seng med noen du liker. Altså, dere skjønner hva jeg mener. Ting skjer i den private sfære ja...

Takler ikke et forhold å starte med sex, så hadde det nok aldri blitt noe forhold heller. Da får en si seg fornøyd med at man fikk litt sex iallfall.

Skrevet

Døh, Lestat - den der er jo klassisk. Den eldgamle greia der hadde ikke JEG gått på engang... Når en fyr tilbyr meg armkrok liksom... hallo?? Uansett hva som er den oppriktige intensjonen da - så har du det gående. Hvorfor utsette seg for DET da??

Men så liker jeg da best å sove alene hvis jeg er sliten da, så jeg ville nok avslått uansett :-)

Skrevet

Takler ikke et forhold å starte med sex, så hadde det nok aldri blitt noe forhold heller. Da får en si seg fornøyd med at man fikk litt sex iallfall.

Nettopp. Her beskriver du jo akkurat det samme som skjedde min siste ONS. Vi er på linje her, mann. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...