Lestat Skrevet 21. desember 2004 #461 Skrevet 21. desember 2004 Hvis vi først skal analysere her så er det jo en mulighet vi faktisk helt har oversett.... Kan det tenkes at han rett og slett tror han kun er interresant for Fiona som elsker og derfor prøver å finne på spennende ting for å eventuelt vekker mer interresse ? Rarere ting har skjedd her i verden....
Gjest Kristoffer Skrevet 21. desember 2004 #462 Skrevet 21. desember 2004 ...og det er der du tar så skammelig feil! :o Og det er en grunn til at jeg er så lei! Faen heller - hvis alt handlet om å få seg et knull, så hadde jeg for pokker gått på byen og tatt med meg alskens desperate røyer (se humoren, pliis...!) som aldri ville hatt sjansen på meg ellers. Nettopp!!! De aller fleste, gutter som jenter kan få seg noe om de vireklig vil. Forskjellen ligger i at sjekkerne/playerne tar med seg en dame hjem uansett bare for å få knulle. De begynner ofte med å sjekke de peneste jentene tidlig på kvelden, også går de nedover på ranstigen etterhvert som de får et nei. Dame skal de ha uansett. Mens andre gutter (som ikke tenker slik), heller går hjem alene og ronker om de ikke få napp hos damene de virkelig syns er flotte.
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #463 Skrevet 21. desember 2004 Nei - det er en melomting der! Ikk eengang jeg som er jente (og per definisjon skal jeg liksom være giftesyk) så er det ulike kategorier. ONS - vel, det er sånt som skjer, som oftest uinteressant og jeg lar det bli med det. SÅ har du ONS som kan være noe mer - men det vet man ikek før man har surra litt; men det er latterlig å utelukke noe før man blir litt bedre kjent og KANSKJE gir det en sjanse til å utvikle seg elelr dabbe av, ett av to. Tredje kategori er der du faller pladask og selvsagt ikke kan tenk deg ONS, hvor du forventer og ønsker noe mer. Vel, ONS toget passerte jo for et par holdeplasser siden. Så da er vi i prøve og feile perioden - hvor jeg antar det vil vise seg hvorvidt vi har samme forventninger eller ei. Men han sa han ville ta det gradvis. Hva han mente med det vet sikkert dere; det var da, skal jeg vel gå ut fra, bare et triks for å få ONS'en til å vare langt ut i neste år? Man er da ikek ute etter en varig partner før man vet mer om den andre, så det resonnementet skjønen rjeg ikke helt. Jeg kan ha det helt fint som "kjærester" eller "dater" eller hva du ønsker å kalle det. En knullekompis er for meg en jeg ikke snakker med til daglig nødvendigvis, en av "gjengen" jeg treffer av og til, men som jeg har "tilgang" på for sex innimellom. Har et par sånne. Som jeg ikke har benyttet på en stund nå... DET mener jeg er knullekompis. Jeg ville ikke ringt knullekompisen min for å fortelle stort og smått som skjer, for å bare si hei osv. Jeg ville heller ikke sagt "Så flott! Stolt av deg!" hvis knullekompisen min har fått ny jobb - jeg ville gitt passe faen i hva min knullekompis foretok seg utenom - ja, nettopp - knullinga... MAn indikerer jo med hanldinger hvor man ligeg rhen i terrenget. Jeg mener han, etter min standard, med sin oppførsel indikerer mer enn følelsesløs knulling. Dere mener han er ute etter sex og ikke noe mer. OK, da er vi forskjellige bare :-) og jeg kommer ikke til å forstå det.
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #464 Skrevet 21. desember 2004 Det er sant. Hun er jo tross alt en del eldre og han er kanskje ikke sikker på hva han evt. har å komme med. Og om han er interessant som noe annet enn elsker, ja...
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #465 Skrevet 21. desember 2004 Jepp, nettopp den muligheten jeg tenkte på ja....
Gjest Ehm Skrevet 21. desember 2004 #466 Skrevet 21. desember 2004 Hmm. For å være helt ærlig, så synes jeg han oppfører seg som om han vil ha mer enn sex. Jeg vet iallefall at jeg ikke ville ha giddet å varte opp slik for en dame som jeg kun var intr. i å ha som fuckfriend.
Gjest ik innl *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #467 Skrevet 21. desember 2004 Kan det tenkes at han rett og slett tror han kun er interresant for Fiona som elsker og derfor prøver å finne på spennende ting for å eventuelt vekker mer interresse ? Lestat, her lanserer du altså den teorien som min kjære mamma (objektiv som hun er når det gjelder meg ) lanserte for lenge siden - etter den kvelden han spiste middag hjemme hos oss. Han har faktisk vært igjennom en familiemiddag hos oss (det skal mann til for å komme seg igjennom en sånn en...) og de som kjenner meg sa etterpå at det var koselig å se jeg hadde "funnet meg en kjæreste", på grunna v måten han oppførte seg på. Vel, uten å generalisere for mye av hensyn til de greie gutta som hyggeligfyr og co - men jeg kjenner IKKE mange gutter som takler en familiemiddag etter en ONS i fylla... i den hensikt å skaffe seg en ONS til... Han oppførte seg helt på tur foran foreldrene mine, strøk meg i nakken og var veldig søt. (jadajada - det var vel for å sanke seg noen poeng det da...) Så det er mer derfor jeg lurer på - hvor langt går du får å få deg et ligg? Avstemming!!
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #468 Skrevet 21. desember 2004 Må ikke vente med å fortelle slik essensiell informasjon som familiemiddag da. Kos deg på hotelrommet du og lykke til. Fortell han at du setter pris på han som samtalepartner og ikke bare er ute etter han for sex
Gjest TomKrus Skrevet 21. desember 2004 #470 Skrevet 21. desember 2004 Er det et eksempel på manglende multitasking? Eller kanskje det faktum at du har skrevet en side med svar, mens gutta formulerer sine poster
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #471 Skrevet 21. desember 2004 Ja, tenkte på noe jeg skrev tidligere i tråden, en annen dag, jeg. Gutta har fulgt med en stund ser du. Uvurderlig, skal jeg si deg, når de ikke skremmer fletteen av meg da. Nå er han på msn'en, så skal vi altså se om det er mulig å ha en samtale uten å nevne sex.
Gjest TomKrus Skrevet 21. desember 2004 #472 Skrevet 21. desember 2004 Ja, tenkte på noe jeg skrev tidligere i tråden, en annen dag, jeg. Og. Er såpass kjepphøy at jeg gikk direkte til siste side av tråden. Antok at jeg ikke gikk glipp av noe viktig Trodde vel også at du hadde generert disse 32 sidene i løpet av dagen...
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #473 Skrevet 21. desember 2004 Jeg hadde i alle fall ikke fått med meg familiemiddagen. Forøvrig kjenner jeg ingen jeg heller som ville gått så langt kun for å sikre seg en ONS til. Hva med en kronerulling for hotelrom til Fiona ? Vi kan jo tross alt ikke ha en gutt sittende "in the middle of nowhere" og tenke at nå vil hu jaggu ikke ha meg som elsker en gang
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #474 Skrevet 21. desember 2004 Altså...hvis han klarer seg gjennom en familimiddag (og i det hele tatt vil være på en sånn en), så harn seriøse intensjoner...! ALDRI om jeg ville ha møtt opp på noe sånt om jeg ikke virkelig likte jenta (men så er jo jeg en seriøs fyr også da ). You go girl! (men prøv å holde sexpraten på normalen...hehe)
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #475 Skrevet 21. desember 2004 Så feil kan man altså ta! Detet er hovedsakelig en tråd om å være singel. Etter hvert blitt en tråd om de frustrerende forskjellene på men og kvinner - noe som jeg antar til en viss grad kan forklare HVORFOR man er singel Velkommen skal du være... Fortsatt singel du?
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #476 Skrevet 21. desember 2004 Den siste dyslektiske meldingen var til Tommern. Det går litt fort her kan du si. Men altså - sexprat på normalen...? Øh? Ingen av dere som har hatt langdistanseforhold eller? Man tar da mediene man har for hånden og har den kontakten man kan vel??
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #477 Skrevet 21. desember 2004 (Joa, men jeg er bare misunnelig...! Ikke hatt sex siden september, og sist jeg hadde god, meningsfull sex...husker ikke!!! :-( )
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #478 Skrevet 21. desember 2004 Sånn uansett kan man vel si at du har møtt en bra fyr som helt klart bryr seg om deg/interesserer seg for mer enn det rent seksuelle. Og slike fyrer finnes jo. De kan også ha forhold som ikke blir seriøse - og de kan også ende opp med å såre ei jente, selv om de ikke VIL det. Det samme kan ei snill, omtenksom, oppegående og pen og smart dame gjøre. Poenget er vel at ting ikke alltid, nødvendigvis klaffer, og at skylden ikke nødvendigvis må legges på det ene eller andre kjønnet. Jeg bare lurer litt på en ting her, og det er hva du tenker om å satse (mer) seriøst på denne fyren? Innerst inne? Og har du tenkt det samme fra start som du tenker nå? Holde muligheten åpen eller noe slikt? At han er sexfiksert når han er et stykke unna deg er vel ikke unormalt. Selvsagt kan han gå og nappe loff, men da han faktisk HAR ei jente han tenner på er det ikke rart han prøver seg litt. Trenger ikke å BARE tenke på sex av den grunn. Skjønner at sosial intelligens et tiltrekkende - det vet jeg av egen erfaring. Men det er ikke nødvendigvis slik at sosialt intelligente mennesker IKKE er egoistiske/mindre egoistiske enn andre. Også egen erfaring... Uten at dette er noe du trenger å analysere - så lenge han er åpen og ærlig med hvor han står tar han hensyn til deg. (ellers er det jo du som er eldst, da, og må oppdra han litt. de skjønner ikke alt, de små guttene). men her dreide det seg vel mer om menns testosteronstyrte handlinger enn hvorvidt denne fyren lover deg gull og grønne skoger. Mitt inntrykk er uansett at menn BÅDE kan være sympatiske, hensynsfulle og kjekke i tillegg til å være opphengt i sex.
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #479 Skrevet 21. desember 2004 Sånn uansett kan man vel si at du har møtt en bra fyr som helt klart bryr seg om deg/interesserer seg for mer enn det rent seksuelle. Og slike fyrer finnes jo. De kan også ha forhold som ikke blir seriøse - og de kan også ende opp med å såre ei jente, selv om de ikke VIL det. Det samme kan ei snill, omtenksom, oppegående og pen og smart dame gjøre. Poenget er vel at ting ikke alltid, nødvendigvis klaffer, og at skylden ikke nødvendigvis må legges på det ene eller andre kjønnet. Jeg bare lurer litt på en ting her, og det er hva du tenker om å satse (mer) seriøst på denne fyren? Innerst inne? Og har du tenkt det samme fra start som du tenker nå? Holde muligheten åpen eller noe slikt? At han er sexfiksert når han er et stykke unna deg er vel ikke unormalt. Selvsagt kan han gå og nappe loff, men da han faktisk HAR ei jente han tenner på er det ikke rart han prøver seg litt. Trenger ikke å BARE tenke på sex av den grunn. Skjønner at sosial intelligens et tiltrekkende - det vet jeg av egen erfaring. Men det er ikke nødvendigvis slik at sosialt intelligente mennesker IKKE er egoistiske/mindre egoistiske enn andre. Også egen erfaring... Uten at dette er noe du trenger å analysere - så lenge han er åpen og ærlig med hvor han står tar han hensyn til deg. (ellers er det jo du som er eldst, da, og må oppdra han litt. de skjønner ikke alt, de små guttene). men her dreide det seg vel mer om menns testosteronstyrte handlinger enn hvorvidt denne fyren lover deg gull og grønne skoger. Mitt inntrykk er uansett at menn BÅDE kan være sympatiske, hensynsfulle og kjekke i tillegg til å være opphengt i sex. Takk for et deilig nyansert svar til FI!
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #480 Skrevet 21. desember 2004 Jepp, var ikke meningen å skremme deg. Vi holder med deg uansett vi. I tilegg til høyt testosteronnivå har vi også noen sånne ekle faderlige bekyttelsesinnstinkt vet du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå