Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

?

Stiller litt spørsmål ved akkurat det. Dere svarer jo ut fra dere selv regner jeg med? Og at han var hyggelig og morsom i begynnelsen, noe han i grunnen fortsatt er - er det da noen konflikt i det at han er ute etter bare en ting? Det er jo det jeg lurer på. Er en fyr enten ute etter sex og altså en dust, eller kan en genuint hyggelig fyr være like ensporet?

Jeg lider nemlig av det samme som mange jenter; vi tror at intelligens, personlighet, sosiale evner, osv osv, har noe med verdisett osv å gjøre. Men er vi altså da helt på jordet? Bare spør jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ONS er ikke mer simpelt enn sex mellom knullekompiser, så lenge forutsetningene er at begge er inneforstått med og enig om hva de gjør. Altså om man er enig om at en natt med sex er en natt med sex, så er ONS helt greit. Om man er enige om at man skal møtes jevnlig for å knulle, og ikke ha noe forpliktelser overfor hverandre ellers, ja så er også knullekompiser og jevnlig sex ok. Problemet og simpelheten oppstår i det øyeblikket en av partene ikke er ærlig om hva hun/han ønsker, eller at den ene ikke er ærlig overfor seg selv om hva hun/han vil, men tror at det skal endre seg til noe annet over tid.

Skrevet

Jo, men poenget mitt er at det er litt med hvordan du fremstiller ham for meg også. Jeg reagerer bare på det du skriver om ham.

Men når det er sagt, hvis du er på utkikk etter den perfekte mannen, så finner du ham ikke. Verdisett? Selvsagt har det med det du sier. Men noen hyggelige fyrer er egentlig "players" som samtidig er hyggelige. Og da må man ta de for det de er. På samme måte som at noen jenter er såkalte "luremus" (og da mener jeg jenter som lurer deg til å tro hun er interessert), men akk så hyggelige og søte for det. Om gutten din er en "player", det er det nok umulig for meg å svare på. Men synes altså det ble mye sexprat og lite "ordentlig" prat til at dere skulle være noe mer enn "knullekompiser".

Skrevet
ONS er ikke mer simpelt enn sex mellom knullekompiser, så lenge forutsetningene er at begge er inneforstått med og enig om hva de gjør. Altså om man er enig om at en natt med sex er en natt med sex, så er ONS helt greit. Om man er enige om at man skal møtes jevnlig for å knulle, og ikke ha noe forpliktelser overfor hverandre ellers, ja så er også knullekompiser og jevnlig sex ok. Problemet og simpelheten oppstår i det øyeblikket en av partene ikke er ærlig om hva hun/han ønsker, eller at den ene ikke er ærlig overfor seg selv om hva hun/han vil, men tror at det skal endre seg til noe annet over tid.

Mye sant i det.

Skrevet

Nei - jeg mener ikke at sex i seg selv er simpelt! Jeg mener ikke simpelt som i skittent.

Jeg mener, enkelt/ensporet/uten standard - jeg tenner ikke på en fyr med hammer i hånda og hår på brystet FORDI han har det. Hvis han åpner munnen og det er tragisk det som kommer ut så er det ikke noe gøy lenger, det er det jeg mener - og det gjelder enten det er ONS eller forhold; det skillet der er ikke så viktig.

Jeg sikter mer til standarden man setter seg her.

Skrevet

En mann er fornøyd hvis en dame synes han er smartdeiligmorsom og synes det er en seier å få henne i seng.

En kvinne kan lett være smartdeiligmorsom og vite at det har ikke en dritt å si... Er det forskjellen? Den trofé-greia?

Skrevet
?

Stiller litt spørsmål ved akkurat det. Dere svarer jo ut fra dere selv regner jeg med? Og at han var hyggelig og morsom i begynnelsen, noe han i grunnen fortsatt er - er det da noen konflikt i det at han er ute etter bare en ting? Det er jo det jeg lurer på. Er en fyr enten ute etter sex og altså en dust, eller kan en genuint hyggelig fyr være like ensporet?

Jeg lider nemlig av det samme som mange jenter; vi tror at intelligens, personlighet, sosiale evner, osv osv, har noe med verdisett osv å gjøre. Men er vi altså da helt på jordet? Bare spør jeg.

Nei, verdisyn/sett har ikke noen innvirkning på de nevnte ferdighetene, men de nevnte ferdighetene har en innvirkning på verdisynet.

Man kan fint være hyggelig, smart og sosial, og fortsatt ha lyst på et uforpliktende knulleforhold. Sex har først og fremst med lyst å gjøre, ikke verdier.

Skrevet
En mann er fornøyd hvis en dame synes han er smartdeiligmorsom og synes det er en seier å få henne i seng.

En kvinne kan lett være smartdeiligmorsom og vite at det har ikke en dritt å si... Er det forskjellen? Den trofé-greia?

Ikke så nøye hva hun mener om deg, bare du får henne til sengs. Dama bør iallfall være deilig for en ons. Smart og morsom er ikke så viktig da.

Skrevet

Huff, jeg kjenner jeg er lei av å bli puttet inn i båsen "gutter" i kraft av å være ...gutt.

Skrevet
Huff, jeg kjenner jeg er lei av å bli puttet inn i båsen "gutter" i kraft av å være ...gutt.

Du er på kg. Det er bare å vende seg til det.

Skrevet

Ja, og det gikk greit lenge - men føler det litt mer på kroppen nå. :klø:

Skrevet

:o

Hvis det er sex jeg er ute etter, så legger jeg ikke en kalori ekstra i det enn det jeg må - jeg gir ikke av meg selv til en fyr jeg skal dumpe likevel!

Så når en fyr er øm, omtenksom, fokusert på bare meg som om det faktisk spiller en rolle at det er JEG som er der, kommenterer mange ting med MEG som han har sett og likt og lagt merke til, så innbiller jeg meg selvsagt at han legger merker til hvorvidt det er Sonja, Karina, Lise eller Flettfrid som ligger der.

Jeg tror den store forskjellen ligger der jeg - jeg får LETT sex med en fyr, ergo er det fullstendig uinteressant med mindre han kan gi meg enten mer enn det eller sex som er så hinsides at det ikke likner noe - men summa summarum må han ha noe å komme med utenom det alle 2,5 andre milliarder menn kan, ellers så kjeder han meg og jeg kan like godt gjøre det selv.

Menn tar hva som helst. Et knull er et knull, og sånn er det.

OK. Begynner å få trening her. Skal forske litt på dette i jula tror jeg. :kul:

Skrevet

Dere er virkleig low...  

Er du frekk?!

Hyggeligfyr ikke fullt så hyggelig lenger.

Skrevet

Men så se på hva du skriver da gutt! Det er jo i kraft av å være gutt. Motsier du ikke deg selv nå egentlig? Mener du at du er annerledes eller er du sånn? Hvis det er sånn, ER det jo reelt å putte deg i den båsen. Er du ikke sånn, kan du jo bare merke deg at det finnes mange som er sånn men at du er i særklasse og derfor mer ettertraktet :sjarmor:

Skrevet

He-he, svarte på noe annet der... den low-kommentaren var absolutt ikke til deg hyggeligfyr. Du er jo faktisk en hyggeligfyr :-)

Skrevet

Men så se på hva du skriver da gutt! Det er jo i kraft av å være gutt. Motsier du ikke deg selv nå egentlig? Mener du at du er annerledes eller er du sånn? Hvis det er sånn, ER det jo reelt å putte deg i den båsen. Er du ikke sånn, kan du jo bare merke deg at det finnes mange som er sånn men at du er i særklasse og derfor mer ettertraktet :sjarmor:

Det går mer på at jeg er lei av å, i kraft av å være gutt, bli direkte puttet i samme bås med alskens tullinger og andre mindre tullinger. "Dere gutter", "hva mener dere?". Egentlig ikke noe spes. ifh til denne tråden, men bare et sånt generelt *hjertesukk*. Vanskelig å svare på vegne av et helt kjønn, og kjedelig å måtte kjempe mot fordommer pga andres feil.

Er nok bare en sånn dag. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror den store forskjellen ligger der jeg - jeg får LETT sex med en fyr, ergo er det fullstendig uinteressant med mindre han kan gi meg enten mer enn det eller sex som er så hinsides at det ikke likner noe - men summa summarum må han ha noe å komme med utenom det alle 2,5 andre milliarder menn kan, ellers så kjeder han meg og jeg kan like godt gjøre det selv.

Lurer på hvem som egentlig motsier seg selv mest her. Du hevder hardnakket at du ikke har hatt noen som helst forhåpninger om denne gutten, men alt du skriver motsier dette. For om det kun er god sex han kan gi, så er han ikke interessant alikvel, ergo kan du heller fikse det selv. Da er du ikke ute etter en knullekompis, men en varig partner.
Skrevet

...og det er der du tar så skammelig feil! :o Og det er en grunn til at jeg er så lei! Faen heller - hvis alt handlet om å få seg et knull, så hadde jeg for pokker gått på byen og tatt med meg alskens desperate røyer (se humoren, pliis...!) som aldri ville hatt sjansen på meg ellers. Men sånn er jeg ikke (jeg har en viss selvrespekt), og MANGE med meg. Kåthet kureres forøvrig kjapt med en liten ronk.

De som evt. må knulle med noen til enhver tid, gjør det for å opprettholde sin egen illusjon om at de er attraktive. Det gjelder gutter som jenter.

Gjest Kristoffer
Skrevet

Pisspreik!!! Er vi single og får et tilbud om sex med en søt og sexy jente, javist. Hvorfor skulle vi ikke takke ja da, når sex er deilig? Men om det ikke er noe ved jenta som tenner deg når du ser henne, så tar vi ikke hva som helst. Vi kan si nei vi også. Forskjellen ligger i at vi på en annen måte enn dere jenter klare å skille på sex der og da, og ikke knytter det opp mot nærhet og fremtidsplaner i samme grad som dere.
Skrevet
Pisspreik!!! Er vi single og får et tilbud om sex med en søt og sexy jente, javist. Hvorfor skulle vi ikke takke ja da, når sex er deilig? Men om det ikke er noe ved jenta som tenner deg når du ser henne, så tar vi ikke hva som helst. Vi kan si nei vi også. Forskjellen ligger i at vi på en annen måte enn dere jenter klare å skille på sex der og da, og ikke knytter det opp mot nærhet og fremtidsplaner i samme grad som dere.

Nettopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...