Gjest Litjmæ Skrevet 21. desember 2004 #421 Skrevet 21. desember 2004 Ikke bruk for verken Glamour eller Romantikk for noen her nei! Fi:s dagbok er minst like spennende som Bridget Jones Det er jo veldig godt tegn at han savner deg så masse allerede da! Som du sier, hvis det bare var sexn han savna så kunne han jo fiksa det på andre måter...
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #422 Skrevet 21. desember 2004 Som du sier, hvis det bare var sexn han savna så kunne han jo fiksa det på andre måter... Det er mye letter å få seg et nummer med en som er kåt og klar, enn å måtte bearbeide en dame på by'n for å å få henne i seng. Og det å runke blir neppe det samme som en tent, klar og erfaren sprek dame.
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #424 Skrevet 21. desember 2004 Enig med gjest igjen jeg. Klart han kunne ha fikset det selv men hvorfor i all verden skulle han det. Synes det virker som gutten driver å tester ut grensene jeg. Hvis han klarer å få henne i seng akkurat når det passer han kan konklusjonen fort bli "okey, da har jeg henne som backup" uansett hva jeg gjør....
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #425 Skrevet 21. desember 2004 Her ble jeg litt i villrede. Hvis han allerede har bestemt seg for at det er knullekompis han vil være' date=' hvilken forskjell gjør det NÅR jeg gir ham det han vil ha? (hvis jeg gjør det, selvsagt). Skjønner ikke helt forskjellen der.[/quote'] Forskjellen ligger vel i hva du vil med dette forholdet. Er dette noe du vil satse på for fremtiden? At det skal bli dere to etter en vis tid? Eller er du også happy med at dere kun er knullekompiser? Vel vis svaret er ja på det siste spørsmålet er jo alt greit da. Da er det bare å møtes når dere har lyst på sex og knulle i vei og begge er happy. Men det kommer ikke til å gå i lengden dersom du har andre forventninger.
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #426 Skrevet 21. desember 2004 Var ikke det jeg mente da. For all del kos deg du. Jeg bare gikk ut i fra at det var forhold du egentlig hadde tenkt deg siden du sa at du ikke hadde troen på sex og kun sex. Selvfølgelig unner jeg deg en god elsker, skulle da bare mangle. Jeg prøvde bare å gi litt input på hvordan han kanskje tenker basert på hvordan jeg tenkte på hans alder....
Gjest *Fiona* Skrevet 21. desember 2004 #427 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har ikke hatt noen spes forventninger, nettopp fordi dette har skjedd så fort. Men fordi han ikke nøyde seg med en natt (noe jeg ville ha gjort med mindre han har noe mer å komme med enn sex - og NEI, jeg snakker ikke bryllup!) så ble jeg litt nysgjerrig. Kunne jo ha spart meg DET, svaret er eldgammelt som alle haugene. Menn vil ha sex. Så enkelt som det. Jeg mister all respekt, beklager... Jeg digger sex. Men ikke for enhver pris. Kjønnsdriften min er ikke sterkere enn alle andre egenskaper og intelligens til sammen. Det FINNES grenser for hva jeg vil gjøre for sex. Det er forskjellen på oss... PATETISK!
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #428 Skrevet 21. desember 2004 OK, nå begynner jeg å bli litt skeptisk til denna fyren, selv om jeg utmerket godt forstår at han har lyst på kvalitetssex og at han samtidig vet at han kanskje også kan få det. Men jeg syntes bare det ble vel mye på fokus på sexen. Mulig det er den misunnelsesgrønne hyggeligefyren som snakker nå (er det lenge siden sex? Ja.), men hva er viktigst? Dama eller knullet? Hva er bakgrunnshistorien til denne unge mannen? Vel, hyggelig fyr må jobbe litt til, selv om sjefen ligger hjemme etter noe man trodde var et hjerteinfarkt, men som kun var stressrelatert...(han stresser noe JÆVLIG...!!!!)
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #429 Skrevet 21. desember 2004 Da har du vel Gaysir Jeg skrev da vel aldri det der...?..! Høh...?
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #430 Skrevet 21. desember 2004 Ok, nå snakker vi litt forbi hverandre her Fiona. Jeg sier ikke at han ikke har noe mer å komme med. Det eneste jeg sier er at jeg nå i motsetning til tidligere tror hans intensjon faktisk er å bli elskeren din og ikke stort mere enn det. Hvis jeg var oppriktig interresert i en dame ville jeg brukt litt tid på å snakke ordentlig med henne og bli best mulig kjent relativt fort. Ikke sent meldinger ala "fort, hotell, NÅ". Folk er forskjellig, og jeg har tatt feil før. Men vær så snill å ikke skyt budbringeren alt for mange ganger selv om vi ikke er helt enig da
Gjest Kristoffer Skrevet 21. desember 2004 #431 Skrevet 21. desember 2004 Gutten vil ha sex, det ligger jo i kortene det vel. Ellers hadde han skrevet at han savnet deg og at han ville møte deg igjen, at han ikke kunne vente. Da kunne han ha foreslått at dere møttes et sted for å gå ut og spise, men nei han skal rett på hotellrom og knulle. Få tømt rognposen!!!
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #432 Skrevet 21. desember 2004 Ok, nå snakker vi litt forbi hverandre her Fiona. Jeg sier ikke at han ikke har noe mer å komme med. Det eneste jeg sier er at jeg nå i motsetning til tidligere tror hans intensjon faktisk er å bli elskeren din og ikke stort mere enn det. Hvis jeg var oppriktig interresert i en dame ville jeg brukt litt tid på å snakke ordentlig med henne og bli best mulig kjent relativt fort. Ikke sent meldinger ala "fort, hotell, NÅ". Folk er forskjellig, og jeg har tatt feil før. Men vær så snill å ikke skyt budbringeren alt for mange ganger selv om vi ikke er helt enig da Dette er jo i bunn og grunn det samme som jeg mener.
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #434 Skrevet 21. desember 2004 Kuken bestemmer mye ja. Vi er som alle andre hankjønn i naturen konstruert med det enkle mål om å spre mest mulig av oss sjøl, slik at vi får sikret nye generasjoner. Men vi er da normale, tenkende mennesker også. Men jeg prøver å sette meg inn i denne mannens situasjon og kan tenke meg at han er litt: "Sex er best! Dette er uforpliktende, i hvertfall virker det slik på henne. Og så er hun dritdeilig, smart, morsom og helt klart ei dame jeg ikke har noe i mot å knulle mye med. Og det vil hun også. Ja takk."
Lestat Skrevet 21. desember 2004 #435 Skrevet 21. desember 2004 Er testosteron et GRUNNSTOFF i dere? Jepp, nederst til venstre på den periodiske tabllen
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #436 Skrevet 21. desember 2004 ...uansett er dette er typisk eksempel på hvor forskjellig menn og kvinner kan tenke rundt det samme temaet. Det er såpass fascinerende og intrikat, at det til og med er vanskelig å se utenfra på denne måten. Jeg blir litt..."hva vil hun egentlig? Hva vil han egentlig?"
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2004 #437 Skrevet 21. desember 2004 Litjmæ, her er vi tydeligvis på kollisjonskurs med gutta... Gutta mener det er helt rimelig at en fyr vil ha sex og er så desp at han strekker seg ganske langt for det (boooooring...) Mens vi tenker, hvor desp går det an å bli, vil du ha sex så gjør det sjæl eller finn deg et høl, ikke kast bort tida mi. Skal si det er forskjell på menn og kvinner ja... Virkelig oppmuntrende. Hvorfor reagerer du slik Fiona når du sier at du ikke har hatt noen forventninger? Det virker som du tenner på alle pluggene her, og ikke vil innrømme at du har ønsket at dette skal bli noe mer enn kun sex noen ganger.
hyggeligfyr Skrevet 21. desember 2004 #440 Skrevet 21. desember 2004 OK, men dette har veldig mye med hvordan du legger fram historien. Du vil legge merke til at vi alle var veldig positive til fyren i begynnelsen, når du snakket om ham på en positiv måte, hvor bra kontakt dere hadde, hvor morsom og hyggelig han var osv. osv. Så har du begynt å skrive mer og mer om sex og om at du ikke skjønner deg på ham, og stiller spørsmål. Og da får du selvsagt svar som går på det, og ikke på hvor bra han egentlig er. Du legger opp til alle svar her selv! Vi kjenner ham jo ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå