hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1381 Skrevet 28. januar 2005 Hehe - vel noe må vi jo gjøre snart. Disse jentene her har det jo bare i kjeften!
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1382 Skrevet 28. januar 2005 Hva er dette med å teste ut noen??? Det har jeg aldri helt skjønt - er det noe jeg hater med å møte det motsatt kjønn er det dette "spillet" som enkelte bedriver. Jeg er meg selv jeg, også får man like det eller ikke. Orker ikke å leke sånne leker.
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1383 Skrevet 28. januar 2005 Hehe - vel noe må vi jo gjøre snart. Disse jentene her har det jo bare i kjeften! Eller er det vi som kun har det?
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1384 Skrevet 28. januar 2005 Er hun veldig pen? Enkelte pene jenter tar det som en selvfølge at gutta halser etter dem uansett, og venter litt for å sjekke interessen. De går glipp av masse når de faktisk da dumper borti oppegående fyrer MED respekt (og ikke minst selvrespekt) som deg; som leser signalene og lar det ligge. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA *skadefro Fi* nå kan hun ha det så godt *vifter nølende* Nettopp. Mange pene jenter føler de bare kan velge og vrake uansett, fordi de er vant til en liten tilhengerskare. Slike jenter er jo ikke verdt å samle på uansett, så la de stå der foran speilet og digge seg sjøl. I couldn't care less (inntil hun ligger langflat etter meg, selvsagt). Hehe.
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1385 Skrevet 28. januar 2005 Hva er dette med å teste ut noen??? Det har jeg aldri helt skjønt - er det noe jeg hater med å møte det motsatt kjønn er det dette "spillet" som enkelte bedriver. Jeg er meg selv jeg' date=' også får man like det eller ikke. Orker ikke å leke sånne leker.[/quote'] Aaahhh....that's my kind of girl. Eller som vi sier i Namdalen: Det e tausa si det! (helt enig her altså)
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1386 Skrevet 28. januar 2005 herrejesusihimmelenforettempodeterher pusla, nå ryker det fra fingrene dine... skal si du har satt inn turboen Sniken, NEI, det er to timer igjen (nedtelling) og hvis du skal begynne å si du er desperat nok til å begynne på mannfolk med parykk så tror jeg uansett jeg må innse min begrensede tiltrekningskraft og si tusen takk for meg i DEN sammenheng altså Angående tolkning; blant venner er det ALDRI sånn, da går man jo ut fra at det er positivt md mindre det er tydelig negativt :o Det er bare, dessverre, i det øyeblikket man har følelser at det går litt i ball... hadde det jævla gøy med Loverboy så lenge jeg hadde oversikten, og så ble vi involvert begge to (han kan gjerne nekte hvis han vil) og da ble det krøll... Skjønn det den som vil... (3 flasker rødvin i bilen...)
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1387 Skrevet 28. januar 2005 Hva er dette med å teste ut noen??? Det har jeg aldri helt skjønt - er det noe jeg hater med å møte det motsatt kjønn er det dette "spillet" som enkelte bedriver. Jeg er meg selv jeg' date=' også får man like det eller ikke. Orker ikke å leke sånne leker.[/quote']ENIG!!! Hva i all verden skal det være godt for? Om man treffer en man liker veldig godt når man er ute, og personen gir klare signaler på at hun/han ønsker å treffe deg igjen, så skal man liksom "teste" ut personen? Hva har man gjort for å fortjene å måtte gå igjennom en test liksom? Idioti!!
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1388 Skrevet 28. januar 2005 Eller er det vi som kun har det? At jeg bare har det i kjeften ja? Ingen tvil. Kan ikke snakke for deg da.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1389 Skrevet 28. januar 2005 Aaahhh....that's my kind of girl. Eller som vi sier i Namdalen: Det e tausa si det! (helt enig her altså) Tihi, you made my day :-)
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1390 Skrevet 28. januar 2005 Sniken' date=' NEI, det er to timer igjen (nedtelling) og hvis du skal begynne å si du er desperat nok til å begynne på mannfolk med parykk så tror jeg uansett jeg må innse min begrensede tiltrekningskraft og si tusen takk for meg i DEN sammenheng altså [/quote'] NEI IKKE GJØR DET DA *skrekk og gru* Ække noe i veien med tiltrekningskraften din altså, overhodet ikke noe i veien med den, men du er liksom på en måte ikke tilgjengelig liskom..... litt sånn noe på gang med en fyr og på vei på hyttetur for helgen..... liten tjans for at jeg får noen glede av ditt selskap i helgen da om du skjønner :-?
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1391 Skrevet 28. januar 2005 Orker ikke å leke sånne leker. Nei, nettopp. Så inntil man møter noen som heller ikke gidder det, kan det liksom være det samme. Noe som er grunnen til at det er praktisk med noen jeg kjenner husker ikke navnet hans for øyeblikket, men det blir uansett litt krøll, som du også var inne på pusla, med forventninger og sånn. Om vi ikke gidder leker, så er jo usikkerheten der. Usikkerhet kan få en til å gjøre mye rart :o Har jeg hørt rykter om
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1392 Skrevet 28. januar 2005 At jeg bare har det i kjeften ja? Ingen tvil. Kan ikke snakke for deg da.Vel, jeg skrev VI (tok sjansen på at det gjalt deg også jeg), så jeg har det i hvert fall kun i kjeften :oops:
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1393 Skrevet 28. januar 2005 Vel' date=' jeg skrev VI (tok sjansen på at det gjalt deg også jeg)' date=' så jeg har det i hvert fall kun i kjeften :oops:[/quote''] Ok - gutta som har det i kjeften (tastaturet), men som bare knoter det til IRL. Jepp, det er oss!
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1394 Skrevet 28. januar 2005 Om vi ikke gidder leker, så er jo usikkerheten der. Usikkerhet kan få en til å gjøre mye rart :o Har jeg hørt rykter om Vet du, de ryktene har jeg også hørt!
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1395 Skrevet 28. januar 2005 Ok - gutta som har det i kjeften (tastaturet)' date=' men som bare knoter det til IRL. Jepp, det er oss! [/quote'] :-? Litt av en attest å ha på seg det
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1396 Skrevet 28. januar 2005 Ok - gutta som har det i kjeften (tastaturet)' date=' men som bare knoter det til IRL. Jepp, det er oss! [/quote'] Med andre ord: dere er mennesker. Det er da en bra ting!
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1397 Skrevet 28. januar 2005 38 innlegg igjen.... så har denne tråden oppnådd noe så utrolig som 100 sider :o
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1398 Skrevet 28. januar 2005 Ok - gutta som har det i kjeften (tastaturet)' date=' men som bare knoter det til IRL. Jepp, det er oss! [/quote'] Er ikke helt enig med deg i det jeg. Klart alle har opp og nedturer, men å kapitulere får du meg ikke til. Faktisk svært fornøyd med mitt "in real life" jeg. Jeg er sosial av natur og setter pris på å møte nye mennesker i mange forskjellige arenaer. Det vil ikke si at jeg har et "messed up" IRL. Jeg elsker livet, og lever det stort sett til det fulle. Når det kommer til å "teste ut". Ja selvfølgelig gjør man det. Begrepet høres kanskje feil ut, men i praksis vet man jo ikke om man kan omgås noen før man faktisk har snakket med menneske. I begrepet "teste ut" legger jeg å møtes for å bli bedre kjent og kjenne litt på hvem man selv og det andre menneske er. Jeg ser ikke noe galt i det. Det hadde selvfølgelig vært praktisk hvis alle hadde vært født med to ferdiglaget lister. "Dette er dine venner" lista, og "dette er partnerlista" di (den ene forhåpentligvis lengre enn den andre). Takk og lov er det ikke slik. Så lenge man ikke er tilhenger av tangsgiftemål må man vel på ett eller annet nivå være villig til å "teste" og feile.... Kjøper ikke en gang sko usett jeg......
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1399 Skrevet 28. januar 2005 For pokker! Det klarer vi ganske så snart!
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1400 Skrevet 28. januar 2005 Du må ikke lese dette til at jeg er "fucked up" IRL. Så absolutt ikke! Jeg trives vanvittig godt med meg selv og liker meg veldig godt. Mener jeg er en sjeldent bra fyr, og det mener jeg i fullt alvor. Jeg bare blir så forferdelig usikker når det kommer til jenter og "alvor". Komme seg i et forhold altså. Å være i forhold er jeg god på. Men ikke å komme dit. Derav "stor i kjeften".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå